ROADTRIP

Hei allesammen ! Nå er det en liten stund siden sist jeg har blogget, men har rett og slett ikke giddet. He he ! Har ikke gjort noe spesielt, bortsett fra at jeg har fått besøk da ! I dag er Nathaniel hos bestemoren sin, så da tok vi oss like godt en tur til Nordkapp ! Elleer, vi er på tur dit nå da 😀

Er vel enda en liten stund til vi er fremme da ! Etter vi har vært her, bærer det til venninnen min hvor jeg skal hente et spisebord jeg har fått av henne . Deretter skal vi til mamma å spise. Hva skal dere gjøre i dag ? Ha en fin helg videre ! Så blogges vi :*

5 kommentarer
    1. Skjønner ikke at du orker å brune deg så mye, er det ikke slitsomt? Du kan jo ødelegge huden din, tenker du ikke over det noengang? Dette er et vanlig spørsmål og ingen kritikk. Lurer på en ting, hvordan du hadde sett ut med din naturlige hud/hårfarge, sikkert kjempepen!

    2. Klager hele tiden på at du er alene med guttungen 24/7,men du har jo barnepass HELE tiden! Er selv alenemamma til gutt på 5 mnd,og har aldri hatt noen til å passe han!! Ikke stresser jeg rundt i hele Norges land heller. Babyer skal ha rolige omgivelser! Huff,stakkars liten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg