GLADGUTTEN MIN

Nå ligger Nathaniel å sover sin andre lur for dagen, og vurderer selv å gjøre det samme. Er så syyykt sliten og trøtt i dag, guud. Gleder meg til kvelden for å si det sånn, tror jeg skal gå å legge meg samtidig som lille gullet i dag jeg ! Natt til i dag slo han faktisk på stortromma, og sov fra 19 – 09 om morgenen ! Og det med bare en eneste matpause. Flinke flinke gutten min, kan si jeg gleder meg til å kunne sove litt lengere om gangen igjen, istedenfor å vokne hver 2-3 time. Skal bli herlig ! Håper bare han fortsetter trenden i dag også, heheh. 

Også så jeg at jeg fikk en kommentar angående Småfolk sine produkter og mettet fett ( palmeolje) får så sykt mange kommentarer så jeg svarer bare her i dette inlegget istedenfor slik at det blir mere synlig. Småfolk har faktisk mindre prosent mettede fettsyrer enn for eksempel Hipp og Nestle sine produkter, produktene til Småfolk er altså hakket sunnere da mettet fett som kjent ikke er noe bra.. og hvertfall ikke for små barn/babyer da. 

Er han ikke fin ? Jeg må jo bare ha verdens fineste baby ! <3

Og forresten, så lurer jeg veldig på hva dere vil jeg skal blogge om ! Har sykt liten blogglyst for tiden, men det har dere sikkert merket. Noe dere vil jeg skal skrive om evt lage videoblogg om ? 😀

Og en ting til, holder i skrivende øyeblikk på å trekke vinnere av solkortkonkurransen jeg hadde i samarbeid med Brun og Blid, noe jeg skulle gjort for leeeenge siden. Men så skjedde det plutselig så mye (innspilling av Unge Mødre, dåp, reising hit og dit osv… ) men nå, nå kommer det . Og det er på tide ! Så bare følg med, blir nok ferdig med det iløpet av dagen iallefall ! Ha en strålende flott dag alle sammen, det skal jeg ha ! Så blogges vi :* 

15 kommentarer
    1. Nydelig gutt du har 😉 men visst den hippen har mindre fett prosent så skal ikke jeg bruke den hvertfall, unger trenger fett og sukker for at hjernen skal utvikle seg som den skal 😉

    2. Til mamma Tina: Det er forskjell på mettet og umettet fett. For mye mettet er ikke bra, mens umettet er bra

    3. I den siste testen så kom småfolk sin barnemat best ut i test, den inneholdt minst mettet fett og smakte godt. Nestle sin inneholdt mest mettet fett deriblant palmeolje, men smakte godt. Og hipp sin inneholdt minst mettet fett men smakte ikke godt.
      Vet ikke om de har endra fettmengden etter dette da denne testen ble tatt i fjor, men ingen av mine to har likt hipp sin mat:p ellers har jeg laga litt hjemlaga mat og kjøpr litt glass 🙂

    4. Kan du feks lage et innlegg om Nathanael sin utvikling? Hvor du lister opp at han snudde seg da han var så gammel, fikk tenner da han var så gammel, osv.. Det hadde vært gøy:) han er fin:)

    5. palmeolje er tap/tap. Regnskoger blir hugget ned for å lage plantasjer.. Palmeolje legger seg i blodårer og kan føre til blodpropp, høyt kolesterol osv.
      Toro har nettopp sluttet å bruke det, og i sverige er det nærmest ingen ferdigmat-produsenter som bruker det mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg