HAIR TO HAIR – CLIPS – PRODUKTANMELDELSE

For en goood stund siden, så fikk jeg en sponsorpakke i posten fra Hair to Hair. Det inneholdt clips, og sånne fjær-extensions. Har nå brukt håret i godt over en mnd, og er superfornøyd med kvaliteten ! Det er absolutt ingenting å si på det, de er ikke litt slitt en gang. Så kvaliteten får en klar 6’er hos meg. Det som var litt dumt da, var at fargen ikke passet min hårfarge helt. Jeg har. som dere vet, helt platinablondt hår, og denne hårfargen som var på clipsene ble noe mørkere enn min. Etter et par runder med Bjørn Axen silver shampoo, ble resultatet derimot mye bedre ! ELSKET også spennene på disse clipsene, de var så småe at de var utrolig behagelige å gå med, i motsetning til mange andre leverandører av clips jeg har prøvd tidligere. Og som de satt fast i håret også ! Disse clipsene tåler en real fuktig runde på byen for å si det sånn ;D Uten at man trenger å være redd for at de skal falle av ! 

Clips-settene fra Hairtohair er også utrolig billige i pris ! ( 1299;- for 63 cm langt hår,som jeg har) I extensions-verden er det gaanske så billig. For det er en kjent sak at man gjerne må litt opp i pris når det gjelder extensions, om man vil ha kvalitet. Men dette gjelder da ikke i dette tilfellet, jeg vet ikke hva andre synes men jeg synes iallefall det er utrolig billig ! 

Fjær extensionsene har jeg enda ikke fått brukt, men de ser jo litt tøffe ut ! Blir nok brukt en eller annen gang i framtiden vil jeg tro 🙂 Det er på en måte ikke heeelt min stil å gå med en rosa fjær-stripe i håret mitt, men for andre er det sikkert heelt rett !

 

CLIP ON FJÆR 

Har desverre ikke bilde av clips-pakken , jeg tok bilde av den da jeg fikk pakken, men finner altså ikke bildet nå. Så da kan jeg jo bare slenge med et bilde av meg med clips fra Hair to Hair . Så får dere se hvordan de ser ut “i virkeligheten”  Var virkelig lettere sagt enn gjort å finne bilder der hvor man ser hele håret, men fant ett ! Det er kanskje litt smådrøyt for bloggen ( ikke at jeg bryr meg… tenker mere på andre! ) Men det viser hvordan hele håret ser ut 🙂  Og uansett, haters gonna hate. Ikke noe jeg kan gjører med det 🙂

<3 Leppene mine !

Clipsene er forresten bølgete ( som dere ser på bildene over ) Men de finnes i helt rett også , og så finnes de som 50 cm også. Dette håret når meg omtrent ned til rumpa, og jeg er jo ganske høy i tilegg.. hele 172 cm 😀 

 

– Har du noen gang prøvd keratin extensions/clip-ons fra Hairtohair ? Hva synes du i så fall ? 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Du har brukt håret én mnd, og sir at dem tåle en fuktig kveld på byen. Men i forrige innlegg sa du at det va 3-4 mnd siden du hadde drokke :p

    2. Må dere være så ekkle mot henne hele tiden?
      Jeg hadde aldri likt å ha så hvitt hår, ser nesten sånn gammelkjærringaktig ut.

    3. Så hyggelige dere er mot Rannveig da…….bildet der håret ser veldig hvitt ut er nok tatt i et uheldig “lys”. Hvis du ser på bildet under og de andre bildene av henne ser det mere naturlig ut. Tror neppe hun har så mange pupper, det er ribbena på siden under puppene vet du:)

    4. Herregud så slemme dere er mot henne.. Hva er vitsen egentlig? Tjener dere noe på det? Tviler..
      Det er jo skikkelig lavmål å slenge dritt om andre. Og det viser bare hvor negativt dere ser på dere selv.
      Fin blogg, Rannveig. Ha en fin dag med lillegutt 🙂

    5. Unødvendig å ta bilde av deg selv naken, når du egentlig bare skal vise clipsene? Du kunne i det minste hatt på en topp i stede for å “brife” med nakenhet hele tiden, SÅ deilig er du ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg