JEG ER EN MAMMA SOM OPPFØRER SEG SOM EN BIMBO AV EN FJORTENÅRING

 

Ja, overskriften sier vel alt ! Jeg er en mamma, som oppfører meg som en bimbo av en fjortenåring. Hvertfall om vi skal tro en viss person, som tydeligvis følte seg veldig støtt etter gårsdagens innlegg om foster i fryseboks-saken. Angrep er vel det beste forsvar, right ? Hvertfall om man ikke har noe bedre å komme med ! Han påsto tilogmed at jeg dreiv en rosablogg ” han ville ikke være på den dær rosabloggen min” Haha, måtte flire litt. Kan ikke huske sist jeg postet sminketips, outfits ( av meg selv… ) eller noe i den duren ! Misfostå meg rett, jeg har ingenting imot rosabloggere ! Men min blogg er ingen rosablogg, jeg blogger for det meste om livet som mamma til Nathaniel. Jeg liker rosa, JA.. men det gjør meg absolutt ikke til noen rosablogger ! Rosa er en farge, som jeg tilfeldigvis synes er fin. Hva hvis jeg likte grønn, skulle jeg vært en grønnblogger da liksom ? Dette fortalte jeg også pent og pyntelig til denne personen, og da fikk jeg servert at jeg er en mamma som oppfører meg som en bimbo av en fjortenåring. Modent og voksent, sant ? Jepp 😀

Når jeg tenker meg om så burde jeg kanskje sensurert alt rotet på badet mitt, herreguuuuud ! KRISE. Leserne mine kan jo ikke se sånt !!! Måtte såklart sensurere tærne også, *knis*.. det kan dere hvertfall ikke se !


Men som jeg sa her lengere opp, angrep er jo det beste forsvar, ikkesant ? .. Om man ikke har noe bedre å komme med såklart ! 😉

37 kommentarer
    1. Vel, jeg synes egentlig at den diskusjonen kunne ha blitt unngått om du hadde slettet bildet av personen som skrev til deg, selvom det er sensurert. Er ikke alle som liker å bli lagt bilde ut av. 🙂
      Mener ikke å være negativ her. Men jeg bare sier det 🙂

    2. altså du er sikkert ingen bimbo, men og legge ut sånne undertøysbilder av segselv syns jeger litt dumt.. jeg hadde faen ikke likt om mamma la ut sånne bilder av seg selv..

    3. Bedre å oppføre seg som en bimbo av en fjortis som holder seg unna narkotika enn å argumentere for narkotika og det å putte dyr og foster i fryseren. Bloggen din har kanskje rosa design, men en rosablogg er jo en blogg som omhandler klær, mote, sminke osv 🙂 din handler jo kun om nathaniel og ting som provoserer andre. stor forskjell.

    4. Du har dritt mangen venner på facebook, og vi alle kan se hvem som skrev hva.. Syntes faktisk at du er en dritt kjerring Ranveig.. Leste bloggen mye i begynnelsen, men nå er du faen med bare helt ute på tur !! Syntes du rett og slett er frekk og gjør ALT du kan for lesere.. kommer til å DØ av latter når du kommer på tv.. hehe

    5. Er ikke du en rosablogger? Er ikke du en bimbo? Dette er første gang jeg er på denne bloggen, jeg har sett to bilder av deg, på det ene er du lettkledd, på det andre er du i undertøy? Ikke skap deg. Dette er det dummeste jeg har sett i hele dag.

    6. Nå er det jo ikke lov til å legge ut bilder og navn på personer uten å spørre først. Skjønner godt at personen ble litt sur og begynte å angripe deg, var jo akkurat det du gjorde mot han i det innlegget om fosteret i fryseren.

    7. Når man velger å uttrykke seg på et offentlig nettverk, og spesielt på en profil som har så mange venner, noe veldig mange fra før ser – så kan dem ikke nekte en blogger å nevne dette om det skaper reaksjoner hos henne. Man blogger tross alt om det som opptar seg. Navn o.l er sensurert, så dette er ikke akkurat direkte uthenging – selv om jeg gjerne ikke hadde gjort det selv.
      Og hvorfor så mange reaksjoner på kroppsbilder? Det er så mange som sier at man skal gi faen i hva andre synes, og være fornøyd med seg selv og sin egen kropp.
      Det er jo tydeligvis hun her. Fornøyd og lite sjenert.

    8. Jeg forstår godt at du blogger om ting som opptar deg, altså den nevnte diskusjonen. Men det å legge ut bilde av en person uten at en selv vil. Det burde du vite etter som du har blogget ganske lenge! Må si at personen du sikter til over her er relativt umoden, men jeg må si det er minst like umodent å henge personen ut på bloggen. Da er du på mange måter ikke noe særlig bedre selv. Det er enkelte ting som ikke burde verken legges ut eller skrives på en blogg. Nettopp fordi det er bare ødleggende.. Menmen, det er min mening! Du skal ha rett i at du ikke er en rosablogger da hvert fall..
      Ha en fin dag 🙂

    9. Skjønner ikke koffer du må blåse sånn alt opp, selvfølgelig blir han jo sint og irritert når du henger han ut sånn der på bloggen. Må du leve på drama så hversegod, sier litt om kordan du liker å ha d rannveig! D var en helt uskyldig diskusjon på facebook der mange meninger ble delt, greit nok at du ble sint -æ ble og ganske sint på den kommentaren, men trenger man å vise d overalt fordeom? Nei, d heter noe å ta et dypt åndedrag og GÅ VIDERE i livet før du går å dvele på d i flere daga!

    10. Bra fordomsfull mot andre menneska, men sjøl like du ikke å bli trakasert av andre stakkarsa. det er rett og slett personangrep du driv med Rannveig, og personen kan gjerne annmelde bloggen din. Vi har faktisk alle ytringsfrihete så lenge man ikke krenke og går til angrep på en person, sånn som du gjør NÅ. tenk deg om, du virke ikke så voksen som du burde.. på tide å slutte å bæse at andre synes du er en dårlig mor å må bli voksen, kanskje det her e et tegn på at du kanskje bør bli det å kutte ut alt dramaet og personangrep på andre.KAN ikke kalle dette for en MAMMA blogg, men en PERSONANGREPS blogg, for synes du heletiden angriper andre mennesker.

    11. for det første: Hvorfor bryr du deg i det hele tatt.
      For det andre: Dette var bare en dårlig unnskyldning for å legge ut bilde av den tynne kroppen din. Du burde legge på deg litt, ser sykelig tynn ut.

    12. Alta folk er syke i hode! Den ene er faen meg værre enn den andre:D hahahahahah, it’s fun to read this blog:D Keep up the good work Rannveig, jeg digger deg!

    13. det er greit at du er på toppen av listen i alta,fordi du får bare drittkomentarer uansett 😉
      dessuten legger du ut nakenbilder av deg selv,å det viser bare hvor jævlig laus du er,må være sinnsykt flaut får nataniel når han blir litt større…du er 18,så prøv å oppføre deg litt mer ansvarlig og litt mindre horete!

    14. Dere trenger ikke å slenge dritt om rannveig, hun er faktisk en veldig pen og ansvarlig mor. å selvom hun legger ut om litt som kansje sporer av fra sønnen, trenger ikke det å bety at hun er en “dritt kjerring”. Det var bare utroli unødvendi å skrive. At rannveig liker å ta bilder av seg selv å legge ut på hennes egen blogg er jo ingen grunn til skrive sånn. Synes virkeli denne bloggen er virkeli kul å sier det bare; dere blir ikke noe bedre selv av å slenge dritt om andre!
      -louise 🙂

    15. hahah eg må så syykt flire!! hahah og enda mer hahha!
      for å si det sånn så er det ikke unormalt med lettkledde bilder for tiden, Det er flere lette bilder i FHM og Vi menn osv. så ta en titt dær:D!! og leser mer om sønnen hennes en om sminke og hår, så strek over at dette er en rosablogg. Kanskje folk skal begynne og tenke over ka man skriver på eller legge ut på nett for alle vet at det som blir lagt ut på nett KAN bli negativ brukt;O på ett eller anna vis)
      negative kommentarer er vist en pest for alle bloggera:P jaja!
      Digger deg rannveig:D fast leser<33

    16. æ døøør!! æ som bynte å læse den her bloggen fordi æ trudde den va en seriøs mammablogg 😛 d hær e bare bullshit, du ber jo om bråk så d ryk etter!
      Du vil nu vel ikke kalle dæ sjøl mye ansvarsfull når du legger ut bilda av dæ sjøl i undertøy, me puppen henganes å dingle å dær du sitt å nipplan dine stikk langt ut?
      Ser jo langvei at du har redigert den samtaln dær.
      Hilsn en kirkenesværing om irritere sæ over dramae du lage …. hmf

    17. man kan være ansvarsfull på forskjellige måter og med forskjellie ting/folk du kirkenesværing:)” om du mener at man ikke e ansvarsfull fordi man legger ut bilder av seg selv halvnaken eller naken så er det mange i verden som ikke er det. Ka men dem på FHM da som ble nevnt lengere opp i en kommentar:p Finnes værre ting som e gjort i værden en og legge halvnaken bilder av seg selv ut. eller poste noe sensurert ut:) virke som alle er med i dramae” som dokker kaller det. eg vil si tilpass for begge partan. h*n som skrev det sku ha tenkt seg over før man poste det ut på nett og ho burde ikke ha “helt bensin på båle” 😀
      fremdeles digg blogg

    18. ser du er fjortis når du må legge ut et slikt bilde for å få frem et poeng. voks opp og oppfør deg som en mor, plastiktryne. æsj og fysj så stygg du er. naturlige jenter er da mye finere,m du ser jo ut som en dokke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg