BILDER FRA FOTOSHOOT – TIVOLITEMA

Her er noen bilder fra en fotoshoot jeg var på for en liten stund siden. Dette er ikke alle bildene som ble tatt, men det er alle jeg har. Ble kjempefornøyd selv ! Hva synes dere ? Skal faktisk på en til fotoshoot nå til uka også, så det blir spennende. Disse bildene er tatt på tivoli, THOMAS tivloli for å være helt nøyaktig ! Altså er temaet for bildene “tivoli” 

 

 

Flinke flinke fotografen som har tatt bildene er Sunniva Munkelien( http://sunnivamunkelienphotography.com ) Unge Mødre teamet var også tilstede, så den kommer i tilegg på TV… gøy !  Fotoshooten jeg skal på til uka skal taes i studio da, så det blir jo litt andre bilder ! Men gleder meg kjempemasse ! Alltid gøy med fotoshoot synes jeg !! 

Til dere som har sett den videoen der jeg blir hengt ut av min “venninne” ( JA, du leste riktig der.. ) så må jeg bare dsi at jeg ærlig talt ikke vet hva hun driver med, har for det første ikke røykt i svangerskapet, haha. Og hva er greia med å lage en hel video dedikert til meg og mitt liv ? Hahaa, så søtt ! Jealosy is a true bitch ! Og NEI, jeg tror ikke du er sjalu på meg.. jeg VET at du er sjalu på meg. Tro skal man gjøre i kirka..Velger å ikke linke til bloggen da jeg ikke unner henne en eneste leser,  haha.  Og du har alle mulige grunner til å være det, du kommer for det første aldri til å se like bra ut eller få like bra kropp som som meg, ei heller kommer du aldri  til å få et like bra liv som jeg har ! Så jeg ser absolutt sjalusien din, ser den.  Koselig at hun tok seg en god stund av livet sitt på å irritere seg over meg og mine valg da iallefall !  Jeg kommer hvertfall til å fortsette å ta mine egne  valg uavhengig av hva sjalue jenter måtte mene om de !  Og forresten så har jeg ikke lim i leppene (WTF ?)… det kalles RESTYLANE kjære deg ! 

Så sånn er det ! Men, nok om det ! Imorgen skal jeg i bryllup, så da kommer jeg faktisk til å poste outfitbilde.. for aller første gang ! Weee, gled dere !! Og så er det Tromsøtur på tirsdag, det blir good. Og så får jeg besøk av mr.hemmelig om et par uker, gleder meg kjempemye ! Det blir koooslig ;

Nå skal jeg lage no mat og så er det rett i senga for min del ! Fikk forresten også nytt hår i posten i dag, + noen andre smågreier, fra Nettsalongen som har vært så søte å senge meg en pakke ! Såå den blir jeg å skrive om enten på søndag ( om jeg ikke er aaltfor fyllasyk da… ) eller på mandag! Og husk, haters only hate things they cant’t have or can’t be.. it’s a little thing called jealousy ! Blogges <3 

71 kommentarer
    1. hærrefred! Du er nydelig!!! Gleder meg veldig til å se deg på Unge Mødre. Jeg synes du virker så mye søtere og snillere enn bloggen din utgir deg for å være!:-) Og ja, jeg kan være sjalu selv om jeg ikke rakker ned på alt du gjør:-):-)

    2. haha, alle som kritiserer deg er liksom sjalu xD sjalu på en alenemor uten utdanning og som ikke eier sosiale antenner.
      Ironisk at du whiner om at ei jente er sjalu pga hun snakker/skriver om deg, så gjør du AKKURAT det samme om henne x)) Ser du virkelig ikke hvor ironisk og dobbelmoralsk det er ?! FLAUT

    3. Nå så jeg faktisk at du hadde skrevet noe utrolig STYGT, det så jeg faktisk ikke med en gang, men nå ble jeg faktisk forbanna. Du sier at hun aldri kommer til å se like bra ut som deg, eller få like bra kropp som deg, WTF? Som om du liksom har trent for å bli så tynn, du er en tynn person av natur, du er ikke en person som blir feit, uansett hva du spiser. For du har skyhøy forbrenning som du skryter av, fy faen så stygt av deg å skrive noe slikt. Å ikke minst, er du frekk nok til å innbille deg at alle andre jenter er sjalu på deg pga ditt utseende, bare tro det du, det er som oftest sånne som deg som faktisk er de sjalue. Er det noen jeg faktisk syns er pen, vakker osv, kan jeg jo nevne malinelskerlucas. Hun har kroppen, og ansiktet. Hun tror ikke at alle er sjalu fordi de kommer med kritikk. Seriøst, rannveig, du fremstiller deg selv som en skikkelig drittunge! :/

    4. Om du kjenner deg igjen i noens videoblogg der de snakker stygt om div bloggere, da sier det jo litt om hvordan du ser deg selv 😉 Du VET at du er lik det de snakker om, ellers hadde du ikke tenkt at det handlet om deg xD

    5. Kaoma kan få driiiiit fin kropp vess ho vil, fordi ho har fine forma å fine puppa! men du e jo naturlig tynn, og det blir ikke så utrolig pent hvis du skal spise dæ eller trene dæ litt større… trur ikke Kaoma e sjalu, tror ho e fårnøyd med kroppen sin!

    6. Jeg liker både deg og Kaoma som bloggere. Men nå forsvant faktisk litt av den respekten jeg hadde for deg før jeg leste innlegget. Det er greit du forsvarer kritikken du innbiller deg at du får med og kalle andre for sjalue, fordi det selv er noe du ønsker å tro, men det handler jo ikke om kritikken “du” fikk i det hele tatt. Her var det snakk om å legge ut halvnakne bilder av seg selv når man er mor til en liten krabat, og du forsvarer det med personangrep og sier at “venninna” di aldri kan bli like fin eller bra som det du er. Må virkelig bare si at det er lavmål av deg og tro du er verdens peneste og beste. Jeg er ikke sjalu, fordi jeg har verken hatt en unge inni meg, gått i ni mnder med den. Jeg har tid kun til meg selv i noen år til, har inget ansvar bortsett fra å ta vare på meg selv ene og alene, nettopp fordi et barn kan jeg vente med å få til jeg har fått levd ungdomstiden mer. Men ingen hat på deg, du er en søt og pen jente, men du burde kanskje roe deg femten hakk ned før du velger å publisere ett innlegg om en jente som ikke har nevnt ditt navn i en provoserende video i det hele tatt. Og hvis du følte deg truffet, så er det vel en grunn til det….

    7. OKeeeei rannveig seriøst våkn opp, du har ik så fin kropp som du tror eller så fint ansikt som u tror. du er ikke verdens peneste så slutt å tro at hver eneste jente på jord er sjalu på DIN kropp! skinn og bein, nei takk. Jeg elsker kroppen min, den er fin og veltrent, og du er bare naturlig tynn, hadde jeg vært deg hadde jeg heller spist litt mer enn å skryte over at hver eneste ribbein syntes. ingen er sjalue på deg, get over yourself!!

    8. D va jo en humorfilm!!! :p Ha litt selvinori..! ALLE e ikke sjalu på dæ. Man kan mislike folk uten og ville ønske sæ livet demmes. :p Å d her e ingen haterkommentar!

    9. Du gjør foressten at ALLE jævla jenter som kommer inn her med dårlig selvtillit, ønske å sulte sæ ihjel og dø, fordi du gir et inntrykk av at alle skal være som dæ, å HAA HAHAA OM DEM IKKE E DET! Syyyy-yynd for deee-eem, i følge dæ. Æ prater ikke dritt om dæ i den forstand, men skarp KRITIKK. Du e ikke dronningen av alle deilige kjærringer! 🙂 Non of us are! Og man må kunne elske sæ selv for å elske andre. Elske du dæ selv da? Neei!
      Fra Kaoma sin blogg;
      siljeestavne: Jeg veet ikke hvem du snakker om nå.. 😮 Jeg har laget denne for jeg følte for å bruke en BLOND parykk og snakke om det første som falt meg inn, det er ikke siktet til NOEN. Om du klarer og se at jeg sikter til en person så syne jeg at du er frekk som klarer og sette sammen en annen person i dette her. 🙂 Juust saying

    10. I tillegg er du så barnslig å sier til kaoma at du er deiiligere enn henne i samtalen deres på fb, det er sykt å ha en slik tankegang. Det er sånn man holder på på barneskolen, å du er jo ‘voksen’ er du ikke? :S

    11. Hvorfor sitter du egentlig våken nå, å krangler på facebook, kaller kaoma for feita, å sier at ungene hennes er stygge? Fy faen.. Drikker du eller?
      Å klag ikke på at du er så sliten, for all del.

    12. “… Og NEI, jeg tror ikke du er sjalu på meg.. jeg VET at du er sjalu på meg. Tro skal man gjøre i kirka..Velger å ikke linke til bloggen da jeg ikke unner henne en eneste leser, haha. Og du har alle mulige grunner til å være det, du kommer for det første aldri til å se like bra ut eller få like bra kropp som som meg, ei heller kommer du aldri til å få et like bra liv som jeg har ! Så jeg ser absolutt sjalusien din, ser den. ”
      Du Rannveig, du Rannveig. Har rett og slett ikke ord mere. Tenk å henge folk ut på bloggen din på den måten for å få dæ sjøl i ett bedre lys. Har ingenting i mot dæ som person, men akkurat det der e så drøyt. Og NEI æ e ikke sjalu fordi du e “den deiligste i verden” (som du tror), æ e fornøyd med livet mitt sånn som det e.. har ei datter, å e forlova med barnefaren som også har vært kjæresten min i 4 år, så har ikke du det å si på mæ etterpå 😉 Men akkurat det her, va skikkelig respektløst, why so heartless? Og koffer den jævla sjalusien hver gang? ALLE e ikke sjalu, get it.. Please

    13. morro at du tror alle er sjalu pga utseende ditt 🙂 vist noen synes du gjør dårlige valg som mor så er de sjalu fordi du er så “pen”? hahaha, skjønner virkelig ikke hvordan hjernen din fungerer.

    14. Lol Rannveig.
      Når jeg så filmen på Kaoma sin blogg så tenkte jeg også på deg – men selv om du tror du er så unik så finnes det utroolig mange andre unge mødre som oppfører seg akkurat slik som deg (uheldigvis).
      Så mitt poeng er: de som eventuelt har sagt at den filmen handler om deg, så er det fordi de kjenner deg tenker at det er deg med engang de hører “blond ung mor som legger ut bilder og bitcher om barnefaren” folk som ikke kjenner deg assosierer nok denne filmen med en annen ung mor de vet om 😉

    15. Folk er jo helt gale her! Drar ALT ut av sammenheng og kommer med kommentarer der dere sier at rannveig er en dårlig mor, hva faen vet vel dere om det? Gå i HENNES fotspor å heller kom tilbake etterpå å sleng dritt. Kom med en god grunn til at hun er ei dårlig mor om dere har en.
      Sier seg selv at en person som lager en video og når så og si alle kommentarene handlet om at folk trodde det var rannveig så er jo det poenget hennes. Dere vet jo ingenting stakkar. Skjønner ikke at det er mulig å slenge så mye dritt til en så søt jente som er utrolig sterk og kommer seg over all dritten dere sjalue personer sender. Tøff bak det jævla tastaturet.

    16. Siljeestavne: Du skulle likt å visst all den dritten rannveig har skrevet på facebook. Da hadde du fort angret på at du skrev den kommentaren her. Rannveig er jo faen ute etter å provosere, hun skriver jo så stygt til kaoma i innlegget. Hvordan kan du IKKe se det?

    17. Ida: Jeg har kommet til å gjort det samme om noen har laget en video der det er ganske tydlig hvem hun prøver å etterligne. Kaoma har skrevet mye stygt til Rannveig også som andre ikke vet om. Har rannveig som venn på facebook, snakke masse me ho å e bli så imponert over korr my tips og råd ho har og korr my erfaringa ho har. Alle har vell gjort nå dumt i livet sitt, ska man bli straffa for det heile livet da eller? Sjå for de at du har tatt imot all den dritten her. Ta dokk sammen.

    18. Syns det her bare var UTROLIG pinlig å lese… Syns du e super Rannveig og egentlig virker du som en god person, men akkurat det der du skreiv om Kaoma syns æ virkelig ikke va nødvendig. Greit at du blir gretten pga. videoen du TROR handler om dæ, men særiøst.. Det syns æ virkelig va dårlig og umodent gjort av dæ. Alt handler ikke om dæ 🙂 No hate.

    19. Dårlig mor eller ikke dårlig mor, det får være hennes business og eventuelt mennesker som ikke sitter ved et tastatur og jabbler. BARNET HAR DET BRA! Hvis han ikke hadde hatt det, ka ville bitchinga dokkers gjort for å gjøre det bedre? Så da er vel alt ok?! Kaste bort tiden på drit, makan.. Problemet ligg i den oppmerksometssyke jenta, som trur hele verden snurre rundt ho. Og hvis ikke alle hate ho, da gjør ho nåkka for å provosere dokker. Som ho skjøl sir så e ikke dagen det samme uten stygge kommentara. Så dumme sauer, dokker blir utnytta. Slutt å gi ho oppmerksomhet med å skrive “dårlig mor” på hvert innlegg. For alle e tydeligvis haters i hennes øya, og sånn blir man når man får for mange stygge kommentara å ikke skal la det gå inn på dæ. Man blir hardhuda! Og frekk! Ho kan jo finne på å skrive ALT for å få dokker til å bitche..

    20. Å ja, vi e supersjalu på dæ for at låran dine minne om tannpirkeran til en anorektiker, håre ser ut som det kommer fra gandalf i ringenes herre.. Og leppan ser ut som ho der bollywoodstjerna fra paradise nån år tilbake.. Og huden? Har du vært i et gjørmebad? Ja, kjempevakkert. Jes, æ sku gjerne hatt magen din, men restn kan du fint beholde

    21. Pene ben du har. 🙂
      Forresten.. Hva er galt med kommentar felte ditt? På omtrent alle som kommenterer kommer det opp det samme bilde av deg og noe “error” vet ikke om det er meningen da, og hadde vært mye finere og mer oversiktlig om du kunne fikset opp i det. 😀

    22. E d virkelig mulig? Gidda ikke å sjå færdig hele filen engang… Hu bør virkelig få opp øyn å sjå kor TRAGISK hu virkelig e.. å e hu mor? Stakkar de ungan som må vær med hu, d kan dæm virkelig ikke ha godt av..

    23. nå har ikke jeg sett noe til facebookgreiene, men jeg hadde uansett ikke byttet mening om hva jeg syns om Rannveig. Tror ikke halvparten av dere som sitter å skriver dritt kjenner henne en gang, dessuten er det alltid to sider av en sak. Er ikke sikkert Kaoma er så veldig uskyldig heller;-)
      Jeg leser bloggen din hver dag, Rannveig, fordi jeg liker det- og ikke bryr meg om all dritten det sies om deg. Så det så!:-) STÅ PÅ!

    24. Fine bilder!
      Så den videoen din “venninne” hadde laga.. haha æ døde litt da, ho va så teit der.. Tru kordan hennes onga kommer til å være…
      Koffer e du politiannmeldt?
      Stå på vidre !! 😀

    25. Ikke bry deg om den latterlige videoen til Kaoma! Kjære vene, det ble jo bare alt for patetisk og barnslig! Hev deg over det Rannveig 🙂 Så lenge du vet at gutten din har det bra, kan alle andre bare si akkurat hva de vil. Det er ikke noe som er verdt å bruke tiden sin på! Stå på, amen!

    26. Dette handler jo fan ikke om sønnen hennes. For han har det nok bra.
      Dette handler om en syk oppførsel av en ung dame, som gjør alt for å provosere andre mennesker, dette er ikke sunt, heller ikke normalt, og jeg vil påstå at det er noe som er riv ruskende galt med en person som holder på sånn, akkurat som om hun får et rush av at andre mennesker blir provosert. Og JA, da er det noe som skurrer veldig. For det første, så er ikke du noe å være sjalu på, for oppførselen din gjør deg stygg.
      Dere rannveig elskere, er dere som burde få opp øya. Ikke vi som skriver kommentarer til hun som hun burde ta til seg, vi slenger ikke DRITT for pokker. Seriøst, slutt å pjusk på hun. Trist blogg du har fått!!
      For ikke å nevne, slutt å tro at alt handler om deg, at du er best, at sønnen din er best, hvem tror du at du er egentlig?
      Så vær så grei å prøv å ta til deg litt, å for all del, ikke skriv at jeg er sjalu på deg, for det burde du vite at jeg aldri har vært, og kommer heller aldri til å bli. Jeg syns du er en søt jente, men jeg er faktisk fornøyd med mitt eget utseende, så å skrive at alle er sjalu, den har gått ut på dato.

    27. Det e egentli litt trist at du tok dæ så nær av filmen ho lagde. Æ så den, tenkte igrunn ikke på dæ i det hele tatt, tenkte bare at æ va HELT enig me ho i det aller meste ho sa og at det der va en film folk ikke burde ta så alvorlig.
      Når du kjente dæ så igjen, og du tydeligvis syntes det va negativt det ho sa om dæ, koffer gjør du ikke nåt me dæ sjøl da? E jo ingen andre enn din sin feil at du e sånn som du e, du synes jo tydeligvis det e negativ å være sånn, så koffer ikke forandre det du ikke like?
      Æ må no flire litt av dæ og, “Dåkker e bare sjalu førr at æ e finare og har finare onge og bedre liv enn dåkker!!!”. Ja dæven, du har sikkert et fint liv du, fin onge har du og du e heldi me utseendet, men det betyr ikke at kvær gong noen sei dæ imot så e dem sjalu på dæ. Den instillinga funke ikke i lengda 😉

    28. haha, kjenne æ må flire litt hær æ sitt. Rannveig æ trur ikke du ska begynne og krangle og bli uvænn med ho kaoma pga en sånn hær litn fille bagatell, æ føle du e litt fårr gammel til og starte et sånt hær fjortiss drama opplegg, det e mange her i verden som e blond og trur høyt om seg sjøl sånn som du og trur virkeli ikke videoen var generelt ment til dæi i det hele tatt pga det. Og hvis det var ment til dæi så e det lov til og ha litt selvironi i det også. Æ håpe virkeli dåkker to blir vænna igjen fordi æ mene at du kommer til og miste vænnan dine sånn som du holde på 😉 No hate, æ bare fortell dæi fakta

    29. Det e tragisk å tenke på at min unge en gang kommer til å måtte leve i den her overfladiske verden. Tenk at dåkk i det hele tatt kan ha sånne holdinga som dåkk har, katti blei det viktigere å ha en fin kropp isteden for andre egenskapa som å f. Eks å ha respekt og toleranse for sine medmenneska? Å koffor har man så behov får å legge seg oppi ka andre gjør, og blottlegge sæj for hele verden? Og for ikke å snakke om lettkledde og utfordranse bilda, ska ingen ting bli overlatt til fantasien og vise kroppen sin på den måten til en person som betyr nåkka får dæj? Syns begge sine sia fra den saken e trist. Og husk at med alle valg man tar her i live følge med konsekvensa.

    30. Du er så opptatt av å tro folk er sjalu på deg du,så opptatt at du faktisk går glipp av oppveksten til sønnen din. Ja,for tenk å være så “perfekt” som deg. Med skeive brystvorter,store tenner,breeeeede hofter,slitt hår og orange hud. Ja,jeg vil bli som deg. Jeg er sååå sjalu på hengehud og lim i leppene. Get a life. Noen burde ringe barneværnet,for denne dama er ikke riktig justert i øvre etasje.

    31. Til jegergravid; Hadde du visst alt ho Rannveig utsetter sønnen sin for, så hadde du skjønt at barnevernet hadde virkelig hatt noe å gjøre i den her saken! Ingen god mor glemmer å mate sønnen sin, eller velger å sette seg selv fremfor han, det gjør man bare ikke, enhver mor vet det!

    32. Jeg syns kanskje det blir litt for dumt å slenge dritt, og blande inn barnevernet bare fordi hun oppfører seg som en drittsekk mot andre.
      Det ser ikke ut som Nathaniel lider noen nød akkurat..

    33. koffer sku ho kaoma være sjalu på dæ Rannveig som for det første ikke har nåt utanning, hakke fullført ungdomskolen engang, har røyka hasj og heng med altas største pedo 😉 Du drømme om og bli jordmor ? Skjer ikke ! satan æ blir provosert over oppførselen din spesielt når du heng ut de vakre ongan til ho kaoma som e kjempe søt… SKJÆRPINGS PÅ HØYGRAD. Og æ håpe du sir unnskyld til ho kaoma ihvertfall fårr det med ungann hennes, du vet nu sjøl kordan det føles hvis nån sir nåt styggt om din egen onge

    34. Altså, Rannveig: Jeg har hatt sykt mye respekt for deg tidligere. Det at du er en ung mor, og har sterke meninger du står for etc. Jeg synes du har virka som ei skikkelig tøff jente.
      Men NÅ dreit du skikkelig på draget. Jeg synes det blir litt tragisk å argumentere for sin sak ved å rakke ned på en annen person sin kropp og opphøye sin egen kropp som verdens fineste. Der mista du en fast følger gitt. Over og ut.

    35. Rannveig ønsker tydeligvis å kopiere livet til Linni Meister. La ho bare gjøre det så får vi se om noen år om hun ble lykkelig av det.
      To gode tips:
      -Skape sitt eget liv, man blir ikke lykkelig av å kopiere andres.
      -Tenke mere på menneskene man har rundt seg og ikke bare fokusere på utseende sitt.
      Til blackbarbie: På slutten av videoinnlegget prøver du å banke litt vett inn i skallen på ……….., det er BRA!!!

    36. Kjære Rannveig. Ikke alt handler om dæ. Greit du har provosert for å få lesere, men det hær går virkelig for langt. Æ tror ikke at Kaoma sikter til dæ i det hele tatt i den videoen, å at du føler dæ truffet sir jo egentlig litt om dæ.
      Å ang det at du disser ungene hennes, det var da ikke ungene som lagde den videoen? Utrolig trist og umodent vil nu æ si. Nei, du.. Æ e fast leser av bloggan dokkers, men å henge ut en jente på den måten å si at ho aldri vil bli tynn eller pen e virkelig ikke rett i det hele tatt.

    37. Noe så tragisk.
      Vet dere hva det værste er? Kaoma lagde en film, en random film ikke nevnt navn eller noe. Hun lagde filmen fordi seerne/leserne hennes stemte fram tema. Hun har ikke hengt ut noen, Du derimot henger jo ut henne nå ved å skrive dette.
      Å jeg ble rett og slett kvalm der du har sagt til henne at døttrene hennes har afro og at det er stygt. Unskyld meg når gutten min har langt hår har han også afro. Afro=bauty!..
      Jeg blir falu over å lese dette, jeg blir flau over bloggen og jeg ble flau da jeg så på unge mødre!.

    38. Æ tar Kaoma sin side i den hær saken, virkelig!
      Æ fikk bakoversveis hær om dagen, da æ fikk høre fra en av dine nærmeste venninne at du ikke tar ånkli vare på Nathaniel.. Du glemmer å gi han mat? du tar han opp av senga å putte han i vågna får at DU skal på besøk? Du lar han ligge å skrike på golve for at DU skal sminke dæ? du har amma han me alkohol i blode? Du tok han i de seng og sovna, så datt han i golve? stakkars unge.
      Kor e barnevernet?
      du skulle virkelig ikke fått hatt onge, kjære rannveig.

    39. Oppførselen din er til å bli kvalm av! Du skryter over hvor deilig du er og kroppen din er perfekt sjølom du har vært gjennom ett svangerskap, og det uttrykke du med lettkledde bilder med sensur og pupper trykt opp i halsen. Og det du skrev om Kaoma.. Ka faen så feile? Kaoma er naturlig fin og ser bra ut! Mens du har håret til Gandalf i ringenes herre, lepper stappa i restylan og falsk oransj hudfarge.. Du er laangt ifra naturlig fin! Hadde respekt for deg før og var fast leser, men no har du virkelig blitt ei blond bitch som trur du er bedre enn alle andre..

    40. Kan du for guds skyld fortelle meg hvorfor kroppen er en viktig faktor i denne diskusjonen? Er det alt du har å bridra med? Ærlig talt?

    41. Haha, dt e ikke sant at INGEN e sjalu på kroppen hennes! Sjøl får å være ærlig, så e nu æ dt! 😉

    42. all P.R er god P.R!! 🙂
      …og uansett om Rannveig har skrevet det eller det, dritt om den osv.. hvorfor i helvete sitter det en gjeng med looosers å diskuterer det i kommentarfeltet til et blogginnlegg??
      lag dere heller en egen gruppe, hvor dere kan møtes over en god kaffekopp og diskutere hvor TEIT Rannveig er.
      DA hadde dere vært kule da!!!!!
      seriously Sam… på tide å sku av pcen og gå seg en tur!!! dagens barn kan ikke ha pc..
      Rannveig: Life’s too short to be sitting around miserable. People gonna talk whether you doing bad or good.
      (og nå kommer sikkert noen til å svare: jamen anonym du har ikke fått med dg hele saken så ikke bry dg, ranveg er skikkelig dust på face lissom og det er faktisk litt viktig å få diskutert her fortenk!!!) come on, I dare you…

    43. Mammablogg…..NEI!! Bloggen bærer preg av å tilhøre en ung jente som forsøker å markedsføre kroppen sin via halvnakenbilder som minner mest om “forsidepiken i Vi Menn”, så kommer det innlegg innimellom som hører hjemme i en mammablogg. Hva blir dette da? Hvilket inntrykk sitter man igjen med? Jo, at dette er en ung jente som desperat ønsker å bli glamourmodell, og markedsfører seg selv via en “mammablogg”!!!!

    44. Du liker vel ikke å høre negativt snakk om Nathaniel? Du blir sikkert provosert, irritert, såret og forbanna?
      Jeg tror nok at moren til de barna DU har disset føler det akkurat sånn.
      Ha respekt. Du kan ikke forvente at folk skal ta deg seriøst og behandle deg med verdighet når du oppfører deg så barnslig. Du er tross alt en mamma, og du burde oppføre deg deretter.
      Jeg tror ikke den videoen var rettet til deg, da ikke engang navnet ditt ble nevnt. Så at du føler deg “truffet”, burde kanskje være en tankevekker for deg selv?
      Jeg ønsker deg alt godt, og jeg håper du får livet ditt på rett kjøl med tanke på utdanning og økonomi. Du e nok ei flott jente, og det er synd at du blir så misforstått.

    45. Å herrefred.. Jeg ber om at du får fred i hjertet ditt en dag, og skjønner at ikke alle jentene som kommer med konstruktiv kritikk om måten du fremstiller deg på er sjalu. Jeg likte deg først. men nå. nei fy faen, få litt virkelighets orientering kjære deg. Før du får på deg alt for mange haters.
      Og innlegget ditt. det var rett og slett stygt skrevet mot stakkars Kaoma! skam deg, rannveig.. Skam deg..

    46. Håpe virkelig du en dag slutte å være så kroppsfiksert å ha så skyhøye tanka om dæ og ditt utseende og ser at verden handle om så mye ber enn bare det 😉
      Å det at alle e sjalu på dæ, og at ingen kommer til å få like fin (?) kropp som dæ e bare tull, nån like fett og forme, nån like det stramt og formfult, nån like stilka og nån like litt store folk osv. å sånn e det bare. Ikke alle syns at den kroppen du har e perfekt, og e det som blir sett på som en fin kropp. Æ blir direkte kvalm av at du går me så høye tanka om dæ sjøl.
      Å istede for å “ta tilbake” på folk me å si at dem aldri kommer til å få like fin kropp som dæ så ta nu heller nåkka som e litt mer innafor temaet, helst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg