BRYLLUP SOM GIKK I DASS

Hallo alle sammen ! Nå sitter jeg bare her hjemme og stirrer på TVn, skulle egentlig vært i bryllup i skrivende tidspunkt, men barnevakten min dukketxaldri opp og er ikke til å få tak i noen plasser . Takk skal du faen meg ha liksom ;s så etter noen timer ned leiting etter min forsvunnede barnevakt, og en stk illsint neg, ga jeg opp og måtte da drasse Nathaniel med meg i bryllup. Det var ikke noe gøy, og egentlig bare veldig slitsomt i og med at han var trøtt og det var over leggetid. Stakkars lille gutten min …så vi dro nesten like fort som vi kom og da var det rett i seng for lille hjertet mitt. Nå ligger han å sover søtt, mens jeg sitter å ser for meg måter jeg kan kverke bv min inni hodet mitt ! Haha, neida… Men fyfaen så forbanna jeg var i ste, skulle sett meg .. Hoho 😀 angående outfiten min, så må jeg poste det imorgen siden jeg ikke har nett ( blogger fra iphonen min nå )

Og så merker jeg at jeg har fått mye komnentarer siden i går, der folk tviler på mine evner som mamma og ramser opp en hel liste med ting jeh liksom har gjort galt som mamma, og da må jeg bare tenke .. hva faen feiler deg/dere som sprer disse FALSKE ryktene ? Alle som kjenner meg og står meg nært vet at dette slettes ikke stemmer på en flekk . Tullball så det holder !!! Deres liv må være bra miserable når mitt plutselig blir mere interessant . Skal si en ting, og det er at ingenting, INGENTING kan bryte meg ned. Det eneste som hadde knekkt meg totalt, var hvis det hadde skjedd noe med Nathaniel. Og det gjør det ikke, fordi jeg passer på.. 24 timer i døgnet ! Jeg er kanskje mange ting,men dårlig mor er IKKE en av dem . Nå har jeg sagt mitt om det, å da håper jeg at jeg i framtiden slipper å høre at jeg ikke mater ungen min etc.. Igjen, hva FEILER dere ?

Nå skal jeg bare fortsette å sløve litt forran tvn,så skal jeg ta en laaang varm dusj(ah!) og prøve å bli litt glad igjen kanskje.. Dette har vært en crappy dag ! Håper morgendagen er litt snillere med meg . Tror muligens jeg får mensen snart, haha… Skal ingenting til for at jeg hisser meg opp i dag visst !

God natt suss fra meg med lim i leppene ! Smask smask :*

24 kommentarer
    1. Det er jo ikke det som er greia, greia er at du var utrolig slem mot kaoma i det hele tatt, når du skrev det du skrev. Stygt.
      DRit nå i hva folk sier om deg som mor, det vet de jo ikke en dritt om.

    2. Synes du er vakker og flink mor. Selv om du har barn, så skal du jo forsette å leve ditt liv. Dårlig gjort av barnevakten, håper personen hadde en god unnskyldning, ellers synes jeg ikke at du skal bryr deg så mye om stygge kommenter eller den video som ble laga. Kjempe fine bilder av deg og baby din på blogg<3

    3. Herregud! Var bryllupet SÅ viktig?!? Hva med sønnen din,som er trøtt og over leggetid? Hva med å bli hjemme? Hadde kanskje vurdert å gjøre det samme om det var mitt eget bryllup. Noen burde virkelig bli voksne før de setter barn til verden. Barn skal ikke ha barn.

    4. Kjære Rannveig. Synes du skal skvære opp med Kaoma, du var urettferdig med henne og døtrene hennes, og det er nok dette som har provosert mye av dritten som er blitt skrevet her siste døgnet. Med “dritt” mener jeg det som går på at du er en dårlig mor. Ellers så kan det være en god ide å jekke seg litt ned når man omtaler sitt eget utseende, du er ikke alene her i verden om å se bra ut, SÅ tenk litt over hvordan du uttrykker deg i denne sammenhengen. Ellers så ønsker jeg deg og Nataniel alt godt.

    5. Hvis du er interesert i en barnevakt så si ifra (svar på kommentaren) hehe, så kan jeg kontakte dæ på face 😉

    6. Hey beautiful, there was an incredible example of a son’s love for his mother expressed last night at the pro football Hall of Fame ceremony, the speech was by Curtis Martin, maybe it will be on youtube. I had never heard anything so honest, difficult to hear at times, but at last the most inspirational of all. He overcame horrible hardship and finally committed all of his passion and talent to the sport and became a super player and a good, exemplary man, husband, and father and he did it all for the love of his mother. Even when things are tough and on bad days, always know that being a good mother is worth it, I believe in you Rannveig. Hug, kiss, love

    7. EEyyy folkens, nå syns jeg faktisk at det holder. GReit hun var frekk og oppførte seg som en drittsekk, men for FAEN dt kan skje hvem som helst, at ungen detter i gulvet ned fra sengen. Det er bare en jævlig dårlig ting å si gang på gang, for FAeeeeen. Nå kan dere stoppe.

    8. Kan ærlig si at æ har lest bloggen din ei stund no. Har sett at du både har fått slengt dritt åsså fått mange gode tilbakemeldinger.. Men må bare få si en ting som æ å flere mene som du mener det motsatte av. Det å for eksempel legge ut bilder av dæ sjøl i undertøyet å sånt e ikke akkurat passanes når man har en liten unge, nokka æ har fått sterkt uttrykk for at du mene e helt okei. Herregud det vil jo ikke si at du e ei dårlig mor osv, men e ikke passanes. Ka når ungen din vokse opp å ser det? E jo greit at du e ei pen jenta å alt det der, men du må jo se det fra ungens sitt synspunkt. Æ hadde skjemtes vist æ fant bilda av en av foreldran mine iført i bare undertøyet. Æ vil nu bare si at du burde tenke to ganga over ka du legg ut, for alt man gjør på nettet blir der hele tia, enkelt å greit. Kan være lurt å ha det i baktanke.

    9. Herregud:-P dere er bare sure for at dere ikke tør å gjøre det selv 😛 skikkelig farlig dette.. Loool…. Tenk på barna til pamela andersson. De elsker mamman sin selvom hun henger halvnaken på halve jordas befolkning. Grow up people.. Dere går for langt nårr dere prate om nathaniel. Fuuck ..

    10. Så søt du er! =) Skjønner godt at du er irritert, skulle ha valgt en annen barnevakt kanskje 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com – Behind the scenes (ja, jeg kommenterer tilbake!). Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com

    11. Herlighet for nån kommentara. Greit nok Rannveig sir ting å legg ut bilda som provosere, men ho e absolutt ingen dårlig mamma! Kæm som helst kan ha duppa av å den lille kan ha rulla ut av senga, d har skjedd me mæ, d har skjedd me farn t ungen min å d har skjedd me mange av dæm æ kjenne, både mødre å fedre. Poenget mitt e; d kan skje kæm som helst! Å en ting til, man kan ikke slutte å leve sjøl om man har fått unge. Alle har behov for et sosialt liv utenom barn og familie.

    12. Rannveig legger ut lettkledde bilder, og det passer seg ikke fordi hu er mamma, mener dere. Men det er helt greit at andre jenter, som ikke har barn, gjør det? En dag får mange av dem barn også, og de bildene ligger også på nett akkurat som Rannveig sine. Er ingen forskjell, annet enn at Rannveig la ut bildene når hun har fått ungen, mens andre la ut bilder før dem fikk unge.. “Passer seg ikke fordi du har unge, tenk om han ser de når han blir større..” Dere får nesten si det til absolutt ALLE jenter da, siden de fleste en eller annen gang kommer til å få barn. Ser ingen som skriver til andre jenter at “Passer seg ikke, tenk om du noen gang får barn som ser de bildene”. La nå Rannveig få velge over sitt eget liv, er tross alt HENNES liv, og ikke deres.
      Og det at en unge faller ut av senga til foreldra er ikke akkurat noe nytt.. MANGE gjør det, hs til dattern min fortalte at hennes datter hadde falt ned fra stellebordet da hun var liten, min egen datter har også rulla seg over meg og ut av senga. så, big news? NEI, det kan skje den beste, at barnet dems faller ut av senga. Slutt å vær noen forvokste drittunger som bare skal slenge med leppa, har dere ikke noe fint å si, så la heller være.. Bruk heller tiden på å tenke på åssen du sjøl er, før du snakker dritt til andre. Er så forbanna lei av å se all den dritten Rannveig og generelt unge mødre får.
      Du virker som en flink mamma i mine øyne, Rannveig. Om Nathaniel må være med i et bryllup og det blir seint, så er det ditt valg (og eventuelt ditt problem å legge han) Stå på, og hev deg over all dritten!

    13. det vil alltid være en eller anna som e misfornøyd me nokka ,så ikke bry deg 😉 og æ mene nu at Rannveig e en god mamma selv om ho mista ungen utfor senga , hallo kæm som helst kan ha gjort det men ho tok nu ansvar og for til leggen for og sjekke at det ikke hva nokka alvorlig !!
      å æ mene at selvom man har fått en unge så må man nu kunne fortsette live sitt og ho tar ansvar og e en god mamma og om ho e stolt over kroppen sin og vil vise den ,ja da e det hennes valg , og om ho vil ha silikon og ha blondt hår gjør ikke ho til en dårlig mamma det gjør ho til en sterk persjon som følge sine egene meninga i stede for og høre på andre som trur dem vet bedre.
      being different is better than being the same!!
      bedre og angre på noe man har gjort enn å angre på nokka man ikke fikk gjort 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg