KLAR FOR TROMSØTUR

God morgen alle mine søte, og ikke minst mindre søte lesere ! <3 De siste dagene har det blitt minimalt med blogging, rett og slett fordi jeg ikke har hatt, og fortsatt ikke har nett. Så må bare beklage for det. Er heller ikke noe fan av mobilblogging, men det får fjnke for denne gang. De siste dagene har jeg og Nathaniel bare slappet av og kosa oss her hjemme. Han er blitt så utrolig stor , og det er med et smil jeg plukker opp leker rundt omkring i hele stuen, på kvelden når han har lagt seg. Hverken han eller lekene hans ligger nemlig der hvor man legger de lengere, på kort tid kan han komme seg fra ene kanten av stuen til den andre ! Nå skal det sies at jeg har en ganske liten leilighet, men likevel. Han har blitt kjempe flink til å åle/krabbe seg framover . Flinke flinke fine gutten min ! Å være mamma er virkelig det beste som finnes !

Bilde fra i går morrest, er så herlig å ha muligheten til å vokne hver dag til dette ! Herlige fine nyydelige ungen min, see så glad han er ! Jeg er så sinnsykt heldig som får oppleve å være mamman til Nathaniel Chrisander. Verdens heldigste <3 nå ligger han å sover sin første lur for dagen,mens jeg pakker siste rest. Og ja, det glemte jeg å si… Vi reiser til Tromsø i dag . Er så å si ferdig å pakke, bare noe småting som mangler.

Vi skal være borte i ca 1 uke, skal bli så sykt godt å komme seg bort litt. Hadde virkelig gjort seg med en sydentur nå ja.. Men Tromsø får duge ! I Tromsø skal jeg baaare slappe av og kose meg mrd familien. Og så skal jeg på fotoshoot , gleder meg !! Det er derfor jeg har med meg hele 3 høyhæler, om noen lurte :p men gleder meg også alkerede til å komme hjem igjen, for da skal jeg og Marita, som jeg ikke har vært med på leeenge, ha venninnehelg ! Kosliii 🙂

Men, nå vokna Nathaniel så damå jeg avslutte her ! Hadde skrevet et kjempelangt innlegg i ste, som bare forsvant… Argh ! Rart man hater Mobil logging !? Og så så jeg at veldig mange hadde kommentert at jeg hadde virus på bloggen, kan hvertfall meddele at det nå er fikset ! Alt for dere 😀 Ha en strålende dag , det skal jeg ha ! Haters only hate things they can’t have or can’t be 😉

Stooort smask med lim-leppene mine :*

15 kommentarer
    1. Digger at du overser alt det stygge folk skriver. Men hva syns du om at venninnene dine har tenkt til å kontakte bv? Som man kan lese på andre blogger… sykt?!

    2. Kutt nå ut det der barnevernstullet. Det venninnene sladrer om er ikke grunn nok til at barnevern skal blande seg inn. Det skal nok mere til enn det der. La no jenta være i fred og la ho og Nataniel kose seg, ho skal jo reise bort i en uke. Til deg Rannveig: Håper du får en fin tur.

    3. Trur du enda har virus her på bloggen. De error greiene kommer enda opp + bilde av deg for hver kommentar

    4. Veldig personlig spørsmål. Men hva shaver du deg med høvell, eller drar du de av på sånn teip greie?! 🙂 jeg får skikkelig masse røde prikker når jeg bruker høvell. Såååe jeg trenger litt tips!
      hva burde jeg gjøre?! 🙂

    5. Konkluderer fortsatt med at du er en dårlig mor. Og seriøst?! Gikk du kledd SÅNN i et bryllup?!? Litt kort?! Ser jo innlegget i skrittet på strømpebuksen.. Lurer på hva folk tenker når de ser deg ‘live’….

    6. At du gikk sånn kledd i et bryllupp sier litt om hvor oppmerksomhetssyk du er Rannveig.. Du hadde jo vært så fin i en mer classy kjole, du trenger ikke kle deg som en stripper for å bli sett på. Herlighet, hadde blitt flau om jeg så ei dame kledd slik i et bryllupp.

    7. Wow, snakk om upassende bryllupsantrekk :O Du har jo fin kropp og kler det meste. Skjønner ikke hvorfor du må ha denne fjortiss/whittrash/vulgære stilen. Lite classy!

    8. Ser seriøst ut som du kommer direkte fra gata Rannveig,og det sier jeg ikke for å være ufin eller slem. Men,jeg tipper at du om noen år kommer til å se tilbake på bilder av deg sel,kanskje tilpgmed bloggen hvis den fortsatt eksisterer og tenke: herregud,er det meg!? Gikk jeg kledd sånn!? Hadde jeg virkelig såå blondt hår!? Brukte jeg så mye sminke!?! Du kunne ha vært en skikkelig pen jegte du,men du setter kjepper i hjulene for deg selv.

    9. Du vet det finnes “regler” for hvordan man skal kle seg i et bryllup? Kanskje fordi man ikke skal ta oppmerksomheten bort fra bruden da det er hennes dag? Derfor er det vanlig høflighet å kle seg anstendig og nøytralt!! Tenker du i det hele tatt? Hele deg skriker oppmerksomhet, og greit nok at du gjør det i hverdagen men i et bryllup? Respektløst! Seriøst jeg har ikke ord….

    10. Hei! Bruker aldri å kommentere på bloggen din men nå klarte jeg ikke å la være! Outfiten din var helt udugelig…du har pressa på deg den kjolen, ALT for kort når kanten på strømpebuksa di er synelig! Nei fy fader, godt at barnevakta ditcha deg så du kom deg fortest mulig hjem den kvelden 🙂

    11. Må si meg enig i at dette ikke var passende antrekk for et bryllup.Men en er absolutt ikke en dårlig mor fordi en går ut engang iblandt!? høres merkelig ut om noen mener det.Det er bra for både deg og barnet å oppleve andre ting også, så lenge en ikke går ut hver helg og drikker seg sørpa. Var selv i bryllup denne helgen mens barna var hos svigers,koset oss glugg 🙂
      Håper du hadde det fint selv om du ikke kunne være ute så lenge.

    12. Men makan til svada? Jenta kan da vel gå kledd som hun vil? vi lever i et ellers grått og trist samfunn! hvorfor skal man ikke kunne kle seg litt spenstig uten å bli hakket ned på? Er man nødt til å gå kledd som en forbanna pose til en hver tid? innpakket som en pakke bacon? Jævla tapere, dere er faen ikke verdt denne kommentaren en gang! en ting til? på hva slaks grunnlag har dere til å si at hun er en dårlig mor?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg