Nyter livet i Tromsø

PS: Rannveig er avsosial på tlf sin, så jeg benytta sjangsen til å snikblogge.. Hihih!

Jeg heter Liss-Ane og er ei vennine av Rannveig. Vi ble kjent når hun bodde i Vadsø og har vært gode venner siden da! Jeg har nå flytta til Tromsø, og Rannveig er jo på besøk her, good shit! Og det skal hun gjøre oftere siden for eksempel jeg er her(JA, det har jeg faktisk bestemt). Nok om meg, er jo ikke derfor dere leser denne bloggen.

Jeg og Rannveig sitter nå i senga og slapper av. Vi skal se film nå før vi legger oss:) Koselig med Rannveig-tid <3

Dagen i dag har gått til å være i byen og se etter forskjellige ting vi trengte og ville ha, spise mat og mye kos. (Jeg venta faktisk i over 2 timer på Rannveig før hun klarte å komme seg til byen. Av og til så glemmer jeg hvor jævla treg hun er). Når vi kom hjem tok  vi et glass vin som tilslutt ble til fem, og dro med en kompis ut på byen her borte for å se hva Tromsø hadde å by på.. 

Meg og Rannveig i byen.. Fikk meg briller i går, så måtte prøve de!

Funny story: Rannveig har mistet kortet sitt og hadde ikke legitimasjon.. Det medførte til at vi faen ikke kom inn dit vi skulle!! Dritt.. DET tenkte vi ikke på, oops! Så vi var bare å kjørte med kompisen vår til vi dro hjem å lagde pizza:) Vi møtte faktisk en jente i byen som kjente igjen Rannveig via bloggen, og hun var visst leser(?). Søt jente:)

 

Før dere kommer med hat kommentarer om at Rannveig har barn og hun er en dårlig mor: Bestemoren til Nathaniel passet han. Så det så! Hun er aldri ute nesten, så når jeg kom hit tok jeg det som et selvfølge at vi skulle drikke litt vin! 🙂

 

Slenger inn noen randome bilder av meg og Rannveig:)

Her er jeg og Rannveig 15 år.. Fjortisfaen og DET brunkremskillet på meg.. Kos:)

<3

Rannveig leker fjortis i baksetet med øl.. Hun sa hun følte seg som en liten dritt der bak, så måtte jo oppføre seg deretter 😉

Meg og søte lille Nathaniel i Mars <3

 

Natta suss og klem:** .. Og vær snill!!

10 kommentarer
    1. Mamma og gravid:hvorfor skal man ikke ta seg noen glass vin når man har barnefri? er du virkelig så trangsynt? Selv om man er mamma er man også et menneske, som de som ikke har barn også. Nathaniel vet da ikke noe om det, og for hans del kunne hun like gjerne sittet innpå rommet med et glass vann og kjedet seg med en film, det har da ingenting å si!
      Hvis jeg skal treffe en venninne jeg ikke har sett på lenge, og har barnepass, såklart gjør man noe morsomt 😀 at andre har problemer med hva rannveig gjør for være deres problem, bruk heller tiden på en psykolog.

    2. Klart man kan ta seg et glass vin må bare passe på at det ikke blir for mye av det gode. Vin er godt, å savner å ta meg et glass vin. Men det må jeg nok fint vente med til jeg har født 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg