HOT & NOT SO HOT..

Se derjaa ! Nå kommer det to blogginnlegg på rappen, ikke værst !  He he ! I det siste har jeg hatt så syyykt dilla på de saftisene med bringebærsmak, fra Rema. Spiser opptil flere stk om dagen, jeg rett og slett bare må ! Det er jo knallgooodt.  Og jeg som hadde kuttet  helt ut godteri… jaja, kan bare si hadebra til 50 kg med engang ! Hvertfall på en goood stund, om det skal forstette sånn her ! Nei altså, må slutte å spise så mye is… jeg er topp motivert til å bli ordentlig smekk igjen for tiden, og isen skal ikke få ødelegge mine mål ;D  Men selv om jeg aldri har trent noe særlig regelmessig etter fødselen, så er jeg veldig fornøyd med kroppen min ! OG DET ER DET LOV TIL Å VÆRE. Jævla jantelov..   jaaaja. Alt man nå skal irritere seg over 😀  Men uansett.. BRINGEBÆRSAFTIS ER HOT ! 

En ting som ikke er fullt så HOT ( men mere not?) er ØLGJÆR. Og nei, jeg drikker slettes ikke ølgjær fordi jeg synes det er morsomt.  Det er rett og slett helt grusomt, og jeg gruer meg til hver kveld fordi jeg vet jeg skal gjennom et helvette, nemlig å få svelgt ned disse grusomme greiene. For de som ikke vet det, så inneholder ølgær masse vitaminer og proteiner som er ekstremt bra for hår, hud og negler. Og er det noe som jeg jo er over gjennomsnittet opptatt av, så er det jo utseende.  Man må rett og slett lide for å se bra ut,  og alt i alt er det faktisk verdt det ! Alt kan vel ikke smake godt ? Men likevel…  så ligger ølgjær garantert på min NOT liste 😀 

HOT : Bringebæris !  NOT: ØLGJÆR

 

NAM ! <3

 

– Bruker/har du brukt ølgjær ?  Eller andre kosttilskudd for hud, hår, og negler ? 

8 kommentarer
    1. oi,har alltid hatt lyst til å prøve shampoen fast. itl kommentaren over ahaha.
      bringebær isen er sykt god,også koster den ikke tretusenogfemtikroner som de fleste sånne ispakker koster!
      går på sånn ” godt for håret “vitamkintilskudd, smaker piss de og…

    2. Tror ikke jeg trenger sånn for hud og hår, har så sykt langt hår og fin hud. Håret bare springer ut, er grunnet b12 sprøyter :))
      Meenee, kanke du legge ut et skikkelig sexy kroppsbilde i tanga og bh?

    3. Det hjelper å klype på nesen menst du drikker det, det gjør at alle smaksanser i munnen blir nummen,så du kjenner ingenting:) funker med meg! Ett tips til er å blande det med appelsinjuice,smaker ikke så ille da.

    4. Hva er det som er så forbannade viktig med å veie akkurat 50kg? Man kan ikke veie så lite for resten av livet.. jeg veier så lite selv å synes det er utrulig lite.. Kos deg mens du kan, når du blir eldre kan du slanke deg mere,for da legger du mye fortere på deg.. Å desuten så renger ikke du å slanke deg, du trenger litt muskler på kroppen din 🙂

    5. Du vet at ølgjær finnes i kapsler og.. Eller du kan kjøpe kapsler å legge i pulvere selv 😉 fin blogg foresten! Gleder meg til ungemødre begynner igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg