Helga’s festbilder !

På den siste kommentaren på bloggen min står det: “Du skriver så mye dumt på nett, på den åpne facebook profilen din også.. vært å drikki deg full igjen? fyttirakkern.. du er ofte sliten du, virker som du drikker ofte og.. og da unnder du deg selv en dose alkohol? ikkkke bra

 

Var jo ute på lørdag, for første gang på over 4 mnd faktisk ! Så det med at jeg drikker så jævla ofte vet jeg nå helt ærlig talt ikke hva jeg skal si til. Jeg kjenner omtrent INGEN som drikker så lite og sjeldent som meg, men jeg kan jo si så mye som at jeg ikke er direkte rolig på flaska når jeg først slår til.. hehe ! Når det er sagt klarer jeg ALLTID å oppføre meg ordentlig. Men man får vel lov til å ha det gøy, selv om man er mamma ? Blir så oppgitt av enkelte personer som mener man må se ut som et utedass og gro fast i stuen sin når man blir mamma. Kjenner en del mødre som bare har latt seg selv forfalle så syykt mye, og det er egentlig veldig veldig trist i mine øyne. Viktig å ta vare på seg selv og huske seg selv oppi alt bleieskiftinga, skrikinga og nattevåkinga. Å være mamma er ikke synonymt med å bli stygg,feit og gørr kjedelig som person  ! Bare så det er sagt. Tror enkelte trenger en liten oppvekker på det området. 

Var kjempe deilig å komme seg ut en luftetur ! Har ikke hatt barnevakt i hele sommer, så det å gå ut å bare være meg for en kveld er faktisk helt fantastisk ! Nathaniel ble passet av Bestefar(min pappa) og min stemor. Tror de synes det var utrolig koselig å få passe han, for de leverte han ikke før i 1 tiden i dag ( i går siden kl er over 12.. ) Selv om det er godt å  ha litt barnefri, så tenker man jo mye på lille gullet sitt. Jeg gledet meg så utrolig mye til å se Nathaniel igjen, og når han kom tilbake var det helt herlig ! Mammahjertet mitt ble så glaaad 😀  Og Nathaniel ble selvfølgelig også sjeleglad for å se mamman sin igjen.. han er jo med meg hele tiden, må være litt rart for han at jeg plutselig blir borte en hel kveld/natt :p 

Men tror nok ikke han tar skade av det ! Nå har han jo begynt i barnehage også, så jeg må vel bare bli vant til at jeg ikke kan være med han hele tiden og omvendt. Siden Nathaniel var syk på fredag, så ble det ikke noe barnehage på han. Han skulle egentlig vært alene i barnehagen fra og med i morgen av, men siden det bare blir hans tredje dag skal jeg også være der med han.. tror jeg.. og håper jeg :p hehe !   Jeg så syyykt sliten og trøtt, og det var Nathaniel også i dag.. så jeg la han en time før tiden , altså kl 18:00. Etter han var i seng sovnet jeg av på sofaen bare sekunder etter jeg hadde lagt med ned. Er helt grusomt å være fyllesyk og samtidig skulle være en fungerende mamma og springe etter Nathaniel hele tiden. Han har jo nemlig lært seg å komme seg rundt overalt ! Han er ikke oppe på alle 4, men han åler seg framover.. og han er kjempe rask ! Så liker han kontakter ekstremt godt ( jeg har mange kontakter i leiligheten) Jeg kjøpte slike babyvern greier for kontakter i går, men neimen om jeg finner ut hvordan de skal sitte fast … og jeg tør ikke å stikke noe inn i kontakten uten at jeg vet det er riktig ! Herregud, tenk om jeg får strøm i meg ? Det er jo driiit farlig. Grøss å gru , jeg er ikke klar for å dø enda for å si det sånn :p 

Hvertfall ! Skal legge ut helgas bilder nå, før jeg tar kveld ! Måå sove, føler meg som en zombie i dag. Hehe ! Men når man drikker så sjeldent så synes jeg ikke det gjør noe. Herlig å kjenne at man lever ! 

 

 




 

 

*BILDE FJERNET AV BLOGG.NO*

 

 

 

 


 

 

*BILDE FJERNET AV BLOGG.NO*

 

 

Hahaha, måtte seriøst råflire av enkelte bilder som ble tatt ! Har ikke lagt med alle, det hadde muligens blitt litt for drøyt for bloggen :p Men alt i alt var det en kjempe morsom kveld med koselige folk, mamma Rannveg er i alle fall veldig fornøyd !

Hva gjorde dere i helgen ? 🙂 

66 kommentarer
    1. ”Blir så oppgitt av enkelte personer som mener man må se ut som et utedass og gro fast i stuen sin når man blir mamma.”
      Mange som ser bra ut, og da 100 ganger bedre ut en deg, som til og med har kjøtt på kroppen, man må ikke drikke hvergang man har fritid. Du tåler ikke kritikk du, enkelt og greit.

    2. Stakkar lillle blonde pike.. Synes synd i den lille gutten som skal vokse opp med en mamma som ser ut som – oppfører seg som – kler seg som – en HORE….
      Huffa meg,slike som deg burde slettes ikke få barn

    3. Synes det er masse ekkle kommentarer her. Har dere ikke bedre å gjøre en å slenge dritt på en blogg? Du tørr sitte bak en skjerm å slenge dritt om andre, SKAM DERE! Synes Rannveig er en kjempe bra mamma, det finnes mange her i denne verden som fester hele tiden etter at de har fått barn, men bare fordi hun har en blogg å legger litt ut om livet sitt som alenemor å tar seg en fest sjelden skal gi dere rett til å slenge slik dritt? Jeg synes rett å slett synd på dere som sitter der å tar dere tid til å skrive slik som dere gjør. STÅ PÅ RANNVEIG! Gleder meg til ungemødre 🙂 Viste dere at de fleste som slenger dritt om andre faktisk er sjalu på de det handler om? Synes det er morro det 😛

    4. Vet dere at det er ulovlig å “mobbe” på nett?? Det er straffbart! Og man finner ut hvem dere er jævla ludderunger! Se til hellvette å bli litt voksn å hold dere for god for drittslenging! Rannveig er finere enn dere kommer til å bli sjalue horunger!! Hvorfor ta dere tid til å lese bloggen om dere misliker a så sterkt??? Anmeld dem rannveig, sånn helt seriøst.. Det er ulovlig det dem driver med, selv om det er en offentlig blogg!:)

    5. Synes det er så synd at så mange mennesker skal komme med så mye dritt til en person de ikke kjenner! Er lov p ta seg en fest i ny og ned, er viktig å holde ungdommen å ikke bli helt tørr å kjedelig! Litt sånn som meg, jeg har ikke festet eller drikket på 22mnd, og det gjør meg ingenting! Jeg er det man kaller en kje og tørr mamma som aldri drar ut eller finnet på noe! Men savner det litt nå! Men man er ikke noe dårligre mamma fordeom 🙂 Alle har så godt av å komme seg ut av huset. både for mor å barn. alle har godt av å se litt andre ting enn å sitte hjemme heletiden 🙂
      Syns du er flink med barnet ditt jeg Rannveig 🙂 folk er bare misunnelige, du har jo den flotte kroppen til at du har vært gravid, og jeg skal si meg det at jeg er litt sjalu på det 😉

    6. Hadde ikke tenkt å slenge drit, men etter å ha lest innlegget e det to ting som gjør mæ trist, rett og slett..
      1. Om kjolen e for liten for dæ, gå opp en str, så man slipp å se trusa og 80 % av kløfta de. E ikke verdens undergang å bruke str m eller nåt, selv om det virke som du fortrenge det nåt jævli 😛
      2. Synes du titt og ofte har barnevakt.. reise, sover osv mens mordi har han?

    7. Herregud så glad jeg er for at jeg er oppvokst i en by!! Enig i at drittslenging er lavmåls og du er sikkert en god mor. Og det er lov å ta seg en fest 😉 Men SHIT ASS, for noen bilder!! For en gjeng! Tenk at det er mulig å bo i samme land og leve to så vidt forskjellige liv! Blir helt satt ut jeg!

    8. Herregud for en stygg kjole!!!! At du kan gå sånn.. Du ser forferdelig ut…!! Og du skriver at du oppfører deg i fylla?? Så tar du de mest barnslige og teite bildene.. jaaja!

    9. Det er nå stor forskjell på å “se ut som en utedass” og å kle seg som ett jævla ludder, og når man er blitt mor, skal man jo være en rollemodell. Og det synes jeg ikke akkurat at du er.. Hva med å bli voksen, nå som du er blitt mor til ett stakkars barn som ikke har bedt om å komme til verden?

    10. Du er en flink mamma Rannveig! Og for all del, gå ut og ha det morro når du har tid, selvfølgelig ikke for ofte siden du er mor – men det styrer du selv!:) Men bare en ting – klærne du har på deg når du er ute, kan sies å være litt “drastiske”, og mange vil mene de ser horete ut, kanskje ja. Kle deg litt mer “voksent”, for du er en veldig pen jente Rannveig!

    11. Hahahhaha kan ikke tenke meg nokka værre enn å havne på bloggen din.. Stakkars alle folkan på de her bildan!

    12. du er sikkert en flink mamma, det virker ivertfall sånn. Men du klærne dine er søppel. du ser bare vulgær ut.

    13. forbanna dritt kjerringer som bare må rakke ned på andre anonymt på nett. hvis dere ikke tåler å være inne på denne bloggen så skaff dere et annet nettsted å være på. helvetes lavmål ass! kjenner jeg har lyst å komme å slå ned dere alle. at det er mulig. si til en jente at det er synd på sønnen hennes som vokser opp med en hore mamma, hva faen er dere skutt i hue? nei seriøst. skjønner ikke at dere har samvittighet til det her! alle har forskjellig smak, når det kommer til alt! men betyr faen ikke at dere skal snakke sånn til andre fordet! AAAAAARGHHH!!!!
      så bra du har kost deg i helgen, rannveig. må være deilig og bare være en “vanlig” ungdom en gang iblant:)

    14. ler av de anonyme kommentarene, de gjør alt for å såre deg, tilogmed kalle venninna di for stygge ting. vet du ikke tar det til deg rannveig, og det digger jeg! stå på!
      og til alle haters, dere skriver så latterlige kommentarer at jeg sitter å ler!:D tror dere virkelig rannveig bryr seg? haha looosers, ser hvem som er horer as

    15. Hvorfor slenge så mye dritt? Hvis dere har så mye imot Rannveig og hvordan hun lever livet sitt, så slutt å les bloggen.
      Jeg syns det er viktig for både deg og gutten din at han har barnevakt innimellom. Du er fortsatt ung så det er også viktig at du lever litt og ikke bare er mamma. Hvordan du velger å leve livet ditt, er ditt valg og det er synd å bli dømt utifra en tekst og bilder. Det er ingen her som kjenner deg personlig så de har ikke rett til å dømme deg.
      Håper du klarer å ignorere drittslengingen her:)

    16. Litt vulgær for min smak(jeg var sånn når jeg var 14tis, men det gikk fort over!! hadde ihvertfall gått enda fortere over om jeg plutselig ble mamma..) Men er det det du liker så go 4 it!;) bare håper du tenker at bildene du legger ut, blir på internett.. så hvem vet om din sønn når han er eldre, ser dem..Tror ikke jeg hadde likt det.

    17. Og unnskyld meg Connieshverdag, men tippe halvparten som kommentere her va på samme festen :p Vi bor i en liten by, og ca alle har vært i nærheten av Rannveig. Du vet, fins mange falske folk 😉

    18. haha ! Syns dere tar litt av her. Som hun sier selv så har hun ikke vært ute på kjempe lenge. Da har man lov, og om Nathaniel har barnevakt av og til gjør vel ikke noe. Han har bare godt av andre mennesker rundt seg. Det kalles sosialisering :p
      Og hun kaller ikke alle overvektig og værtfall ikke meg ! Jeg skjønner hva hun mener og det hun har skrevet her sårer ikke akkurat meg. Jeg vet jo godt selv jeg er litt overvektig, men jeg gjør jo noe med det. Sitter ikke akkurat hjemme og syns synd i meg selv. Og jeg tar veldig godt vare på meg selv så ser heller ikke ut som et utedass selv om jeg er mamma å har litt ekstra på kroppen 🙂 Syns jeg ser veldig bra ut og ingen dømmer meg for å kle meg som jeg vil, SELV OM JEG ER MAMMA ! 😀
      Hilsen venninnen til Rannveig

    19. Ingen som legger merke til nippelan som sier hei til omverden? 🙂

    20. 1. Jeg hadde knapt nok barnepass når jeg var liten, noe som førte til at jeg for det første NEKTET barnehage (noe foreldrene mine tillot, og jeg slapp). Barneskolen var et mareritt, nettopp fordi jeg ikke var vant med å bli tatt hånd om av noen andre enn foreldrene mine. Det jeg prøver å si er at det er VELDIG sunt for barn å bli passet av andre av og til, og om Rannveig bruker den fritiden på å strikke babysokker eller om hun tar seg en fest, går da strengt tatt ikke utover barnet hennes.
      2. Hadde det vært bedre om hun tok med seg ungen på fest? Om du mener det, er det i alle fall ikke hun som har et problem.
      ♥ Lizbethosnes.com

    21. rannveig drikker sæ vell full om ho vil? XD skjønne bare ikke vitsen med å skrive sånne kommentara, trur h*n e så myyye bedre sjøl? Du e best Rannveig, stå på! <33

    22. Drikk deg full og ha det gøy noen fanger…. Men hva skjer med antrekket? Det er smakløst og hvilke signaler tror du at du sender ut???

    23. Rannveig gir fullt faen i hva folk sier om hvordan hun kler seg, rett og slett. Jeg syns kjolen var fin, men aaaaaalt for kort når man ser trusa 😀 AAsj – billig 😛 Guttene tenker: Sex og Stikk.

    24. okei.
      for det første: såå fint med superpush bh som er strammet helt opp så den ligger på nakken
      for det andre: fint med kjole som rekker deg til ræva
      for det tredje: guud, ke flaut

    25. Det er viktig at du lever ungdomslivet. Men det ser ærlig talt ut som du har trødd ein topp over hode. det der kan umulig være ein kjolle. stygg var den også. Når man er blogger MÅ man tåle kritikk. Spesielt når du legger ut slike bilder som det der, der du viser undertrusen din. Fakta: Når en jente går i slike klær, er det eit tydlig tegn på lav selvtillit, der du konstant søker oppmerksomhet, og prøver og vise goder. Just a fact.
      Men en annen ting. Det at du kler deg i ein topp, uten noe til og dekke dine kvinneligge deler har ingeting med dine ferdigheter som mor. Du virkes ut som ein flink mamma, som greier og skille mellom ungdomslivet og mammalivet. Supert. Hun går jo ikke sånn når hun er med sin sønn.
      Hilsen Eva

    26. Hvor er kjolen din fra? OMG, drit fin! Digger deg. Lev livet og samtidig være en god mor, du er flink!

    27. Du ser helt sykt bra ut! Vis fram den nydelige kroppen din! Kjolen var sykt fin på deg, ikke hør på alle de sure, sjalu jentene som kommenterer stygt her. U look fab,girl!

    28. OMG, vi er ikke sure, og vi er ikke sjalu. Sikkert mange her som ser mye bedre ut en Ranveig. UTseende er ikke alt, Og ranveig er ikke noe spesielt mer pen en alle andre normale jenter. Sikkert du som har kommentert selv at du ser sykt bra ut osv.. er så typisk det der sjalusigreiene dine :p
      EN pen blogger er feks malinelskelucas, da snakker vi heit 🙂

    29. Jeg syns ikke ranveig er stygg, langt ifra, men jeg er ikke sjalu på hun. Hun er en normal jente, med litt mye brunkrem og løshår, :p Liker bare ikke måten hun er på, eller fremstiller seg på bloggen iaf 🙂

    30. Heeelt greit å ta seg en fest i ny og ne. MEN når man er mor må man, om man vil d elr ikke, også oppføre seg deretter! Æ som mor hadde aldri kunne ha lugge midt på veien med andre fulle folk og posert! Heller ikke posert halvnaken med en gammel mann bak rompa! D e ikke så viktig kossn du ser ut, men please, oppfør deg for sønnen din!

    31. Du skriver at dem ikke kom hjem med Nathaniel før kl ett. Dem kunne vel ikke komme hjem med han siden du enda ute og rangla midt på lyse dagen!

    32. æ sjønne ikke koffer dokk komentere på bloggen hennes hvis dokk ikke like ho? har dokker virkeli så lite å gjøre at dokk må komentere bloggen hennes ”anonymt”? feige e dokk 😛 kem fan som høre på drittslenginga dokkers? trur dokk virkeli at ho bryr seg ?. De fleste som mobber å sleng dritt om andre har ikke det bra me seg sjøl å at dem e sjalu 😛 dokk e bare patetiske 😛 så lite å gjør såm dokk gjør kan dokker fær en anna plass å sleng dritt etter dokk, mene no æ

    33. En da kommer du til å våkne opp og innse hvor mye du dummer deg ut.
      Jeg blir trist på din sønns vegne, og din når jeg ser du legger ut slik lite flatterende bilder av deg selv. Du virker som ei søt jente, men den orange farven du har spraya huden din med og fyllebildene kan gjøre det vanskelig å se den personen du er..for jeg håper inderlig at du ikke er slik bildene fremstiller deg som.
      Selv om du tror du lever livets glade dager nå, så vil du få et slag i ansiktet når den dagen kommer at de bildene du legger ut her vil gi deg eller i verstefall sønnen din konsekvenser.
      Og, jeg håper dine venner har gitt deg tillatelse til å legge ut bilder av dem, for det er ikke til å legge under en stein at fyllebilder som florerer på nett kan ødelegge for enkelte i diverse jobbsammenheng.

    34. herreguuuud… æ e mor å æ for hjem kl 4 i helga, å da va d lyst ute! vil d da si at æ va ute til langt på lyse dagen???:p
      Å Rannveig, æ syns kjolen din va litt drøy… å d handle ikke om å være misunnelig å blablabla… men d ekke så særlig flatteranes å vise bhen å trusa halve tida man e ute 🙂 ellers vil æ bare si at æ syns du e flink å folk e altfor respektløs som driv å kommentere kordan du e som mor osv… man vet som regel ka som e best får sitt eget barn:) hadde ikke nathaniel hatt d bra hos deg hadde barnevernet henta han får lenge siden 🙂

    35. Jeg er ikke ute etter å kritisere deg på en dårlig måte. Men du må ikke glemme at om noen år vil du garantert angre på at du ikke får den respekten du ønsker av andre mennesker. Når du skal begynne på skole å alle elevene og lærerne vet om all nakenheten, festene osv fra bloggen. Når du begynner å jobbe vil du få problemer en eller annen gang pga bloggen. Når du skal finne den ny kjæreste som du ønsker å dele livet ut med vil jo mannen alltid ha i bakhode hvordan du er, å nå som sønnen din har begynt i barnehage! Jeg skal love deg en ting, å det er at de tantene der ikke liker oppførselen din som du viser oss gjennom bloggen, om de vet om bloggen. Noe jeg tipper de gjør, siden Alta er så lite å du tydeligvis er såpass kjent der du bor/er fra. Uansett om du ikke merker at folk snakker om deg, så gjør de garantert det bak ryggen din. Syns du ikke det er trist, Rannveig?? Ja, jeg vet du sier du driter i hva andre sier og syns, men innerst inne så vet jeg at du ikke liker det av menneskelig natur. Ingen voksne mennesker vil respektere deg som en voksen og som en mor når du oppfører deg som du gjør. Jeg er null sjalu på deg, så jeg håper du ikke kverulerer mot. Men … skulle bare ønske du tenkte deg om et par ganger før du hopper ut i ting som vil gi konsekvenser senere i livet. Tenk på sønnen din…

    36. Unnskyld meg, men jeg er fra Alta. Jeg har ALDRI hengt med sånne type folk som rannveig er og henger med. Ville aldri i livet vist meg offentlig med dem og når andre folk skriver for å beskytte Rannveig, at “det er slik Altafolkan er” eller “i alta er det positivt med festbilder”, blir jeg litt irritert. Ikke dreg alle under en kam og tro at alle fra Alta er slik som Rannveig og disse folkene på bildene. Rannveig er like mye white trash for meg, som for dere som ikke er fra alta. Og alle fra Alta er IKKE slik!!

    37. Nå må jeg nesten være like saklig som mange andre her. Kaller du Rannveig for “white trash”?? Hun er da ikke “WHITE TRASH”, hun er ORANSJEBRUN OG SUKKERSØT:):)

    38. Lise: Det er nok ingen her som har tatt alle under samme kam her. Du må nok lese kommentarene først du. Og de folkene du snakker sånt om hadde ikke jeg gjort ! :p Og du kan ikke bare tro ting utifra bilder å slenge alle sammen der under samme kam, for det er det du gjør nå ! Greit du ikke er sånn, men folk kan vel ha det gøy vel ? :p
      At INGEN forstår at vi bare hadde det gøy er litt artig :p Dette er ikke seriøst folkens ! Dette er bare for gøy :p Chill !
      Latterlig !

    39. Anonym: Haha, ja vær så god. Er nok en hel del bedrevitende mennesker(i likhet med deg) som har gjort det før deg fordi de er “bekymret” og vil straffe meg på en eller annen måte.

      Tror nå ikke du skal bekymre deg så mye kjære deg. Sønnen min har det helt fantastisk, og det er det som teller… ikke hvilke bilder jeg legger ut når det ikke har noe som helst med han å gjøre.

      Nå… hva sier vi til å med å passe på våre egne problemer ? Du med dine, og jeg med mine 🙂

    40. Sier meg enig med flere lengre opp her. Det er greit at bildene kanskje er tatt på morro skyld. Men det betyr ikke at en fremtidig arbeidsgiver vil synes slike bilder er morsom. Å legge ut bilder hvor man kan se trusen din på flere av bildene, er ikke det litt drøyt? Dette har ingenting med misunnelse eller slikt, som mange andre mener. Bare håper du vet hva du gjør, og at du vet hvilke konsekvenser slike bilder kan gi senere i livet ditt. Slike bilder blir ikke borte bare man sletter et innlegg eller en blogg…

    41. Er ikke meningen å være frekk nå, men jeg er 14 år og jeg går til å med ikke sånn. Selvom du har fri en dag så trenger du ikke å drikke deg drita og vise hele undertøyet ditt.. eller kløft med verdens korteste kjole. min mening…. Folk bare sier sin mening, de vil bare hjelpe deg så du trenger ikke å REAGERE innmari. La folk si sin mening og det hjelper ikke å si Anonyme sier ditt og datt. Det hjelper ikke! bildene du legger ut av deg viser foooor mye

    42. Anonym: Jeg har aldri sagt at ikke folk får si sin mening, har jeg nå det ? Du sier det selv, du er fjorten år.. du SKAL ikke gå kledd slik, kjære deg. Det er ikke passende for en så ung jente som deg. Jeg derimot, er en myndig og voksen person som kan kle meg hvordan jeg selv vil ( innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig ) Jeg velger også selv hva jeg vil legge ut og ikke.

    43. Ranveig, du er ung mor, og selvsagt skal du kunne ha en pålitelig barnevakt i blant, og selvsagt skal du kle deg som du vil, og selvsagt skal du kunne ta deg en fest og ta morsomme bilder sammen med vennene dine.
      Men må du legge det ut på en blogg?? Jeg er ikke rystet over at du fester når du har barnevakt, ei heller over at du kler deg litt vulgært på fest, – det er det mange som gjør. Men at du ikke kan tenke på at sønnen din en dag skal bli stor? Er det kult at kameratene hans har sett puppene, simulerte samleier og trusa til mora på fyllebilder? Det vitner om skremmende dårlig dømmekraft og da er det lett at noen begynner å lure på dømmekraften din når det gjelder andre ting også, i tillegg til at det vil bli en veldig belastning for barnet ditt senere i livet.
      Ta deg en fest, pynt deg som du vil og ha det moro med venner! Det er deg vel undt og sier ingen ting om dine evner som mor. Men håper du slutter å legge ut slike bilder av deg selv… Klem og alt godt.

    44. Haha Rannveig , du e IKKE voksen som du sjøl skriv at du e !! Blir fint får fremtidige arbeidsgivera å ser at du hænge m knarkera osv ..

    45. Man ser jo trusa di jente! :p Og nesten nipplan dine! Og den uheldige deln av vennegjengen!
      Trur ikke lille Nathaniel vil like det når han blir stor nåkk. Du har ikke tenkt på at det kan slå mot han? At mødren til andre unga ikke vil at ungan demmes skal være med han? Siden du gjør som det her?

    46. Når ble det “voksent” å henge med rusmisbrukere, vise trusa til hele verden og presse pupper i kamera? Ta deg sammen før du mister sønnen din!

    47. Huff… Hva skjer med verden… Du er en veldig pen jente med en nydelig kropp, men hva med å kle seg litt mer classy? Du ser sykt trashy og billig ut. Platinablondt hår med ettervekst gjør ikke helheten noe bedre. Nei, jeg er ikke misunnelig,,, men jeg skulle ønske denne jenta fikk seg en makeover!! Kanskje ikke så ålreit å vokse om med en mor som alle har sett alt av…

    48. Jenta må da få ta seg ein fest sjølv ho har barn. Og så om ho legg ut party bilde, gir det da dikka rett til å kritisera? Ho er ung mor, som da har meir ansvar enn det de kjem til å innsjå før de er det sjølv, men om ho er ute ei helg, så seier det på ingen måte at ho ikkje er ei god mor. No er eg 21, og har vert “stemor” til min manns datter i 4 år, me har 75% av ansvaret, men det betyr da ikkje at me ikkje kan reisa ut å fest ei helg i ny og ne…
      Stå på! Vil tru du er ei fantastisk mor 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg