Hvoror er det slik at noen folk tror det er greit å ikke gi beskjed ?

¨

Sto som vanlig opp kl 7( Nathaniel våkner alltid kl 7.. ) ordnet oss, og matet Nathaniel før det bar bort i barnehagen i halv 10 tiden.. må alltid kose litt med han først , siden jeg fortsatt har ekstremt dårlig samvittighet av å dra fra han. Så sprang jeg opp på city, i og med at vi hadde time til familievernkontoret. Men der fikk jeg vite at det ikke ble noen time alikevel, siden den andre parten plutselig ikke møtte opp.. og gidder ikke varsle meg engang. Jajaaaa.. irritasjonsmoment deluxe ! Men noen mennesker er desverre bare slik. Synes det er veldig viktig å holde avtaler og tidspunkter, og om ikke gir man i det minste beskjed. Her har denne personen MYE å lære, for andres del. Det er ikke pent å sløse bort andres tid ! Heldigvis fikk jeg og saksbehandleren vår fra familievernkontoret tatt oss en prat likevel .Det var egentlig veldig nyttig, for følte jeg fikk pratet ut om en del saker der angående Nathaniel og samvær. Mere har jeg ikke tenkt å skrive her på bloggen, da blir det fort veldig personlig. 

 

Uuuuansett. Etter møtet gikk jeg bare å tok en kaffe, dro innom banken for å fikse noen greier og slikt før det var tid for neste møte,som var intervju med Altaavisen( ikke Altaposten som er lokalavisen, men en annen avis her i Alta) vi satt egentlig en goood stund å pratet, nærmere 1,5 time  (!!) utrolig hyggelig mann ! Det må jeg si. Etter dette møtte jeg Nina, venninnen min, og hennes lille flørt 😀 Hahahah, vet ikke hva de anser seg selv som, så da sier vi bare det !

Vi svirret bare litt rundt, dro på Alfa og satt der en stund, før jeg ble hentet av en kopis som kjørte meg for å hente Nathaniel i barnehagen ! Hver dag når jeg henter Nathaniel, blir jeg ordenlig glad inni hjertet mitt..  det er som om sola står opp ! Gud som jeg elsker lille gutten min 😀 Han er så fin og stor gutt ! Perfekt !! Ingen andre gutter kan noen ganger måle seg, Nathaniel kommer alltid til å være gutten i mitt liv og den personen jeg alltid kommer til å ha lengst inni hjertet mitt <3 Mammasin <3

 

 

Elleeers,, fikk besøk av Nina og flørten hennes( som forresten er han jeg er avbilldet med lengere ned på bloggen)  i kveld, det var kjempekoselig ! Bare sotte å pratet shit om alt og ingenting ! Heeerlig 🙂 Etter de dro da så pratet jeg en good stund telefon med en kjekk en( hi hi) fikk pratet ut om en del ting som kanskje er viktig(men litt vanskelig) å prate om. Og nå sitter jeg bare her.. all alone, og gud så deilig det er ! Elsker å være alene, er det unormalt ? 😀 Skal snart sette på The Hunger Games, og da sovner jeg garantert av på sofaen.. det skal bli godt ! Ny dag og nye muligheter imorgen 🙂 Har forresten kjøpt litt greier i dag, men det kan jeg legge ut på bloggen imorgen sammen med pakken jeg fikk fra Nelly for en stund siden !

Har hørt at filmen er bra, noen som har sett den ? Blir nok garantert å sovne av så det er vel ikke så blodnøye 😉 Ha en fin kveld/natt videre alle sammen, så blogges vi! God naaatt :*


30 kommentarer
    1. Jeg syns han som ikke møtte opp som avtalt hadde en god grunn. Siden han er innlagt på sykehus i Tromsø med ganske alvorlige skader i ryggen 🙂 Tenkte jeg måtte avklare det, siden det på ditt innlegg kan virke som om han “ga seg f..” i å møte eller gi beskjed.
      Ellers så jeg deg i Altaposten i dag. Sikkert morro med masse oppmerksomhet 😉 Å det blir sikkert mere ettervært 🙂

    2. Lasse Varsi: Greit nok at han var på sykehus, men det gir overhodet INGEN unnskylding til å ikke gi beskjed. Det er alltid en måte å informere andre på, f-eks få en sykepleier til å ringe meg. Ikke så jævla vanskelig akkurat 🙂

    3. Dette er ikke frekt ment,men har du i overkant stort hode i forhold til kroppen din? Minner meg om en figur fra Fragleberget som gikk på NRK1 for noen år tilbake! Mihi..Dauer!!

    4. madde85: kor voksen e du egentlig? syns det e tøft av dæ å vise fram til alle kor dårlig selvtillit du har, med å rakke ned på rannveig. som mest sannsynlig ikke har for stort hode i det hele tatt. men på grunn av at hun er slank, og har en ganske lang manke kan det på enkelte bilder se sånn ut. har tidligere hatt samme problem 😉 nydelig gutt du har rannveig 🙂

    5. Skal bare si en ting, folk i Alta e så trangsyn for Rannveig får ikke være seg sjøl. Du e jo for faen dæ sjøl å sprer det pisse du sprer både på blogg og TV. Men du treng ikke rakke offentlig ned på Altafolk. Folk e sånn uansett om du hadde bodd i Bergen, Moss eller kor enn du måtte ha bodd.. Håpe du ikke prate like mye dritt om folk på Unge mødre bare for å sette deg sjøl i et bedre lys! for det e ikke synd i deg rett og slett .. du står fram med det sjøl, klart man får kritikk og ros for alt.. men håpe virkelig Alta folk virkelig ikke får gjennomgå dritt på Unge mødre .. for det e jo rett og slett en kanal som ikke gjør anna en mødre som baksnakke venna og fedre åpenlyst på TV:P

    6. Lill Iren , kan du ikke læse ?? Madde85 har nu skreve at ho har en fin blogg..
      Å Rannveig , hadde æ blitt lagt inn på sykehus m arvolige skader i ryggen så hadde ikke d møte vært d første æ tænkte på da , så la han nu stakkars være !!

    7. men som de fleste veit så er Rannveig ei satans trangsynt fette, Men det veit jo sekkert hele
      Norge snart. holdt selv på og dø når eg så det der i Alta posten, (FOLK I ALTA ER TRANGSYNT)
      veit du i det hele å store hva det vill si og være trangsynt ?, En teng var jo sant du e verkelig bare dæ shøl !, Du kommer aldri te å ha en frem tid bare så du veit det, har aldri hørt et einaste fint ord om dæ. Får bare høre om hvor horat å dum et menneske over hode er mulig og være. Trudde verkelig ikkje at det gjekk ant å være så TANGSYNT som du e !. Blir verkelig bare meir å meir forbanna på dæ !, helt jævlig hvor dum det over hodet går ant og være. tenk å sette å skrive at andre prøve å kopiere deg ?, må verkelig bare spørre, Trur du det går ant at noen vill være som dæ ?. Syns synd i den sønn du stakkars har fått til værden, du har han nåkk ikkje lenge :-).

    8. Når Tor-Even ligg på sykehus burde du virkelig ikke hakke ned bare pga han ikke har husket å gi beskjed….

    9. Syns det er kjempe dårlig gjort av deg å hakke ned på han når han ligger på sykehuset. Selv om du forventer at alle skal huske på deg, og sette deg høyest, så er det kanskje ikke alle som synes det. Han har sikkert mer enn nok med seg selv nå, og det er ikke sikkert han en gang husker at dere hadde et møte! Tenk litt mindre på deg selv, og litt mer på andre – for en gang skyld!
      Og til nå har jeg syns bloggen din har vært sånn passe bra, ikke noe jeg hadde ville skrevet. Men ikke noe som jeg har noe i mot heller. Men når du omtaler eksen din på den måten kjenner jeg at jeg får litt ondt av deg, tenk å ha så mye empati gitt!

    10. Herregud. Ok du er sur på faren til ungen din, dere krangler, han er på sykehus og BLA BLA BLA. MÅ du lufte skittentøyvasken offentlig hele tiden? Henge ut den andre parten så fort det er noe du irriterer deg over med han. Utrolig barnslig og veldig lite greit for Nathaniel når han blir større. Ikke bare kranglet foreldrene, noe mange foreldre desverre gjør, men de gjorde det offentlig for PR.kåte mamma måtte skrive lange innlegg om pappa hver gang hun var det minste irritert på han. Nei voks opp rannveig. Dette blir, nok en gang, for dumt.

    11. Du slutte aldri å sjokkere. Hadde ikke forundra meg om det va du som hadde sendt han på sykehus (ja, vet veldig godt at det ikke e du) men siden du har gjort det en gang før. Voldelig much. Skjønne ikke at det går ann å være så heksat.

    12. Evig gnæging om den xn din, men han e god å ha når han stille opp hva? 🙂
      Så deg på tv nord her om dagen, lespe du i virkeligheta også eller gjorde du deg til?

    13. Maria: Haha, skal ikke uttale meg så mye om den saken. Har sagt det æ følte for å si !

      Høre ikke det sjøl, men folk sir æ lespe når æ har tungepiercingen i 😉 Det e med andre ord ikke nåkka æ MÅ gjøre om æ ikke vil det 🙂

    14. kjenner jeg blir litt forbanna på dæ! du kan ikke regne med at han gjerbekjed når han ligger på sykehuset! det er vel ikke det første han tenker akkurat da.. å kjønner ikke koffer du bruker bloggen på å rakke ned på han og det! du finner på så mye tull. leser bloggen din så ofte som mulig men noen ganger så orker jeg ikke å lese den fordi den er så proviseranes å lese den kjærp dæ!!!

    15. Hva tror du nathaniel tenker når han om 13 år googler seg selv, og finner bilder av puppene til mora si? Synes du skal tenke litt over hvem denne pr-kåtheten din går utover.. Du er mor nå! Du kan ikke bare tenke på deg selv..

    16. Litt arti at du finn humor i kor dårlig andre skriv når din ” bokmål” Faen ligna en uttørka same sin norsk…

    17. Når ble det “voksent” å henge med rusmisbrukere, vise trusa til hele verden og presse puppene opp i kameraet? Ta deg sammen før du mister sønnen din.

    18. Hunger games er dødsbra film! Så den for en stund siden, å gleder meg allerede til de neste kommer! Eneste som jeg synes var litt dumt med den filmen var at det tok litt lang tid før selve hovedhandlingen kom fram..

    19. Wooow! Skal si folk veit å.slenge drit ja! Det artige er at de kritiserer deg for AKKURAT det samme som de selv gjør. Når ble det så voksent å kommentere anonym drittslenging?
      Er mye jeg er uenig med Rannveig om, og hun gjør mye jeg selv ikke ville ha gjort, men det ville ikke falt meg inn å rakke ned og prøve å finne på de styggeste ting å si til henne. Folk er forskjellige! Godta det! Og å kritisere andre, er kun tegn på dårlig selvtillit og selvbilde. Og tru meg! Det hjelper ikke slik dere holder på over her!

    20. Hvorfor henger du med ustabile rusmisbrukere? For din egen skyld, finn et bedre miljø for deg og din sønn.. Håper ikke du lar han henge med dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg