Vognen til Nathaniel

Som jeg lovte, skal jeg lage et lite innlegg om hvilken vogn vi har og hvordan den ser ut. Har da en Emmaljunga White Leatherette, 2011 modell. Husker at når jeg gikk gravid, og så vogna, så var jeg med en gang sikker på at DEN vogna, den skaaal jeg ha. Og den kjøpte jeg også ! Er så langt bare fornøyd, eneste er at den er blitt litt skitten, og at kalesjen er litt lealaus, den detter ned hele tiden.. og det er VELDIG irriterende. Men det tror jeg kan ha noe med å gjøre med at det har vært mye farting med den, mye inn og ut av bil, mye flyreising osv. Uheldigvis ..  for den er jo ikke akkurat billig, for å si det sånn. Tror den koster ca 9 000 om jeg ikke husker heelt feil nå. 

Selv om jeg har drømmevogna, så er det også slik at man blir ufattelig lei av vogna, og gjerne får såkalt “vogndilla”. Jeg har det også, jeg sikler over vogner jeg har utrooolig lyst på ! Men i motsetning til mange andre, så har jeg overhodet IKKE mulighet til å bruke masse penger på slikt.  Gøy å drømme da :- D

 

Som sagt har jeg kun denne vognen, men har store planer om å skaffe meg en trille i tilegg ! Har jo også sportsdel til vogna, men den syntes jeg var så stygg på så byttet bare tilbake, kjøper heller en fin trille.. hehe. Gangen min er knøtteliten da ( såvidt plass til å komme seg forbi når vogna er der) så hvordan jeg skal løse det med en til vogn, det vet jeg ærtlig talt ikke. Får ta problemene når de kommer !

Ellers så er den veldig grei å trille, både i snø og på bar bakke. Jeg har også classic understell på vognen, men med nærmere omtanke skulle jeg egentlig gjerne hatt sånn annet understell, slik som sportsunderstellet, der det er lettere å oppbevare saker og ting. Jeg kan jo for eksempel ikke putte småe ting under vognen, da detter de jo bare gjennom sprinklene. Vognen jeg har finnes også i Beige Leatherette, men jeg valgte hvit fordi det passer mye bedre og jeg også liker fargen bedre. Og så synes jeg 2012 modellen av vogna mi er sååå fin ! Avogtil skulle jeg ønske det var i 2012 jeg fikk han, slik at det var den vogna jeg hadde hatt..  hahaha, neida.. men synes den er utrolig fin !  🙂

Anbefaler absolutt Emmaljunga vognen min, og jeg kommer ikke til å selge den siden jeg skal bruke den på nestemann. Om det er noe mere dere lurer på angående vogna mi, så bare rop ut ! Hvilken vogn har du ? 

19 kommentarer
    1. Skikkelig fin vogn :-), hvor har du kjøpt vogna å er det dekk man pumper luft i eller er det plastikk dekk :-)?

    2. Camilla mamma til Elias: Heheh, ja de er ganske dyre dissse Emmaljunga vognene ! Men også veldig god kvalitet på dem 🙂

      Din tvilling vogn var utrolig fin da ! Både beige og hvit er jo ganske “nøytrale” farger, som er lett å bruke til mye.

    3. Jeg har samme vogn som deg og fikk problemer med kalesjen jeg også. Dro dit jeg hadde kjøpt den og de strammet den for meg, uten kostnader 🙂 God som ny!

    4. Jeg er selv gravid nå. Har funnet noe alla den vognen som du har, men det var ikke luft dekk det var plastikk, også hadde den litt brunt på seg. eneste grunn til at jeg ikke kjøpte den. det var jeg som var anonym foresten :-). Liker bloggen din skikkelig godt !, å du har en skikkelig herlig sønn 🙂

    5. Sanna: Er det en Emmaljunga vogn det også ? For vet at de har en som har litt brunt på seg også, den er egentlig kjempefin den og 🙂

      Åja, du er det ja ! Så koselig, du har veldig mye fint å se fram til ! Lykke til med svangerskapet !! 🙂 Og tusen takk for det !

    6. Vi har hatt 8 vogner. Nå har vi 3. Vi har hatt to Bassonvogner, Stokkevogn, Gracotrille(sånn for å sette bilstolen i), Simovogn. De 3 vi har nå er Teutonia som barnehagevogn, Quinny XL hjemme og 4ME trille som bilvogn. VOGNDILLA!!!! 🙂

    7. har lik vogn som deg, bare at uderstellet er forskjellig. veldig fornøyd med den, men det er som du sier. sportsdelen ser helt forferdelig ut 🙁 og man må bruke litt tid på å holde den ren. hva er det du har hengende på styret?

    8. Jeg har stokke sin vogn og er kjempe fornøyd! Lett og kjøre, praktisk og lett å legge sammen! Eneste ulempen er at den er dårlig på terreng, men jeg går ikke så mye i terreng da 🙂

    9. Det virker ut som at Emmaljunga har et problem akkurat der når det gjelder kalesjen. Kjøpte samme vogn som deg som jeg brukte frem til hun var 8 mnd. Og kalesjen bare datt ned på sluttet! Så jeg dro inn dit hvor jeg kjøpte den og fikk dem til å stramme den, også solgte jeg den. Kjøpte meg en Emmaljunga Scooter og har fikk det samme problemet med den kalesjen. Bare at denne gangen hadde jeg kjøpt vognen et annet sted, og dem hadde ikke riktig verktøy så du fikk ikke fiksa den 🙁
      Men uten om det så var jeg strålende fornøyd med vognen, liker Emmaljunga veldig godt og blir nok en slik vogn neste gang jeg får barn å.
      Når du skal kjøpe den trille, så vil jeg anbefale deg en carena bangkok. Kjøpte den i forbindelse med at vi skulle til syden og ville ikke ta med meg store Scooteren i forhold. Og jeg er stor fornøyd med denne trillen som jeg nå bruker på shopping senteret å sånt.

    10. Syns du vognen er tung? Har sett flere som mener det…Jeg vurderer å kjøpe den, men ser det er mange som mener den er tung….Men den er jo såååå fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg