New in

Regnjakke til Nathaniel fra Reima, 

Regnbukse fra Reima

Strømpebukser til Nathaniel fra Cubus, men de var litt for småe. Han bruker egentlig størrelse 86 -92 

To sjamaser ( som jeg sier til Nathaniel.. ) fra Cubus 


Toalettveske, sengesett, og tutkopp til Nathaniel

Litt pynt til heimen, fra KID

Nye skooo fra Dinsko ! Åh, elsk. De ligner litt på UGGS, og det liker jeg, siden jeg ofte kjører veeldig aslappa stil ( men ikke slaskestil !!!)og da passer slike sko veldig fint til. MammaRannveig liker !

Topper fra Nelly.com 

Kosetskjorter fra Sexy by Sweden, Nelly.com


Stroppeløs bh som sitter av seg selv.. dritsmart ! Fra Nelly.com

 

Kooseshorts fra Sexy by sweden, Nelly.com 


Og sist men ikke minst, den berømte “stygge” kjolen min , skal vi tro kommentarer her inne på bloggen. Personlig synes jeg den er råfin og det er det som teller ! Folk asså..  

Også fra Nelly.com

15 kommentarer

Siste innlegg