Inspirert ! ( pallesofa)

Hei og hopp alle fæns, stalkers og haters 🙂 

Nå til helgen skal jeg og Marita i gang med litt av et prosjekt, nemlig å lage hver vår egen palle sofa  ! Har blitt skikkelig inspirert av henne, hehehhe..  da hun viste meg bilde av pallesofaer, var det første jeg sa, fyyyfaen så stygt det der var ! Men etterhvert tenkte jeg jo at det egentlig er ganske så fint ! 

Fra før av har jeg to  3 setere i svart skinn…  som jeg eegentlig ikke liker så altfor godt. Ikke misforstå meg, de er heelt greie. Men det er to ting som gjør at jeg mer enn gjerne bytter de ut. For det første så er stuen min KNØTTLITEN, jeg har kjøkken og stue i et temmelig lite rom. Det sier vel sitt tenker jeg. Så når vi skal lage palle sofa, så blir det å være en hjørnesofa som vil gjøre rommet myye større enn det er nå. Det betyr større plass for Nathaniel til å krype rundt. Slik som det er nå er det ikke mye ledig gulvplass, for å si det slik.. Noe som egentlig er veldig dumt, for Nathaniel er jo i en alder hvor han skal utforske ALT. Heldigvis går han i barnehage hvor det er stooor plass til å utforske,. hehe ! MEN, uansett..  

Grunn nummer to er at de sofaene jeg har nå, er det heelt umulig å ligge to stk i en å se på film, feks… Det er jo klipt ! Palle sofaen blir å være litt breiere enn en vanlig sofa, ‘

//bildet er tatt fra sukkertoyforoyet.blogspot.com

 

Det beste med denne typen sofa er at jeg slipper å punge ut med 16 000 ! Det er nemlig heelt gratis, eneste som koster noe er madrassene som skal være oppå og hjulene, i tilegg til at jeg må kjøpe maling siden jeg ikke liker sånn trefarge.. skal ha min i hvit, slik som på bildet over. Det som også er skikkelig bra, er at man kan putte ting inn i pallene også. En ting man eventuelt kan gjøre, er også å skjære ut inni noen plasser, da kan man putte inn bokser og slikt. Smart ? Ja ! 

Gleder meg masse til helga ! Jeg er skikkelig inspirert 😀 Takk Marita(baremaritachristina.blogg.no)  ! Nåå skal jeg sove, Nathaniel skal i barnehagen i morgentidlig, og jeg har et intervju ! Blogges :- *

 

– Har du noen møbler av paller, f.eks sofa som her ? 🙂 

Fornøyd ? 

11 kommentarer

Siste innlegg