Koselig kveld med min lille familie!

I kveld fikk jeg besøk av mamma og søsteren min, som bor helt nede i Bø, faktisk ! Altså, søsteren min. For mamma bor jo her i Alta, hehe ! Var utrolig koselig, er en stund siden jeg har sett henne nå.. snart 2 mnd ! Hun synes det var utrolig gøy å se Nathaniel igjen, han vokser jo så fort hele tiden og hun syntes han var blitt utroolig stor… og hun synes også såklart at Nathaniel er verdens fineste ! De hadde med kebab hit, jeg bare eeelsker kebab ! Naam ! Føler det kanskje har blitt litt vel mye fastfood de siste dagene, da..   Hee heeh

Om jeg ikke husker helt feil nå, så har jeg ikke spist ordentlig middag siden lørdag ! Hahaha.. jaja, sånn kan det gå ! Imorgen skal vi hvertfall ha laksefilet, og det skal bli veldig godt med noe ordentlig og sunt ! 

 




Kom til å tenke på , åiii så fort tiden går ! Virkelig bare flyger unna. Om under 3 mnd er Nathaniel’n min et helt år gammel <3 

Søsteren min skal få lov til å passe Nathaniel litt mens jeg og Marita mekker pallesofa i helga, hehe ..   tror ikke hun orker det i mange timer, da… Nathaniel har hvertfall 15 tonn energi og man burde være rutinert for å holde tritt med han ! Jeg er jo vant til å springe rundt som en gal, hehe . Tror han kan slite ut hvem som helst ! 

Men er bare glad for at jeg har en superglad unge med masse livsgnist <3 Ingenting er bedre enn det ! Og nå er jeg supertrøtt etter en lang dag med en ikke så fornøyd unge pga starten på denne dagen. Såå, nå skal det bli heeerlig med en lang varm dusj og så min date for kvelden,/natta store gode senga mi ! Ah :- * 

-Hva har dere gjort i dag ? 

Blogges !

28 kommentarer

Siste innlegg