Spise sjøl !

Dagen i dag gikk ikke heeelt som planlagt, for å si det sånn. Planen var å levere Nathaniel i barnehagen, og dra rett hjem for å ta skikkelig shinings i leiligheta + opprydding i roteboden min. Slik ble det ikke, gikk hjem, la meg i senga med matteboka… og der sovnet jeg etter å ha lest i en halvtimes tid ! Hahaha, såå typisk..  og voknet ca 1 time før jeg hadde tenkt å hente Nathaniel i barnehagen. DEN følelsen ! Men jaaja,

ny dag i morgen, nye muligheter !

I dag hadde vi en bedre middag ! Laks, med poteter, grønnsaker og bernaise ! Var utrolig godt, må si jeg er flink ! Heeehehe ! Nathaniel synes også det var godt, men det tok bare to skjeer før han nektet å la meg mate han… han skulle spise sjøl ! Så da lar jeg han spise sjøl, enkelt og greit 😉 Blir selvfølgelig myyye søl og gris, men det må man som småbarnsmor egentlig tåle gaaanske mye av hele tiden. Man må tåle å få grøt i håret, mat på klærne, bli tisset på.. og dette er veldig typisk når du er HELT ferdig fikset for dagen .. eh, ja. Det er ikke akkurat en glamorøs tilværelse ! Men jeg koser meg mere enn noen gang ! 

Legger ut noen bilder av dagens middag og noen av Nathaniel og meg !

Dere får bare bilde med øyene mine igjen i dag ! Hahah! Er ikke så jævla keen på å legge ut bilde med dem åpen, så trøtt som jeg ser ut i dag..  Trøøøtt i trynet etter altfor mange timer på øyet, og null sminke ! Sexy !  Meeen, nå kaller pliktene igjen ! Nathaniel sitter her på fanget mitt nydusjet, mett og nydelig, så nå er det senga på lille ! Får se om jeg blogger senere.. kaanskje, kanskje ikke ? 

Blogges ! :- * 

 

11 kommentarer
    1. hehe søte bilder. Tobias skal helst spsise selv, som er like så greit nå som han skal bli storebror så kna han gjøre mer selv når lillebror kommer 😀 minsten beygnnte og spsie selv da han var 10/11 måneder selv middag da. Nå spiser hn med gaffel selv 🙂

    2. Jeg vet ikke om du er klar over det, men det er mye salt i ferdigsauser. Barn under 1 år har ikke ferdig utviklede nyrer og kan ikke utskille salt. Min sønn er like gammel som din og jeg har fått beskjed om null inntak av salt til han.

    3. prinsemamma93: Jaa, er nok mye mere praktisk at de spiser selv , om det ikke blir så veldig mye gris da selvfølgelig 🙂 Og som du selv sier, særlig når du blir tobarnsmamma 😀

    4. Kjenner meg så igjen med å sovne av når man skal gjøre så mye fornuftig 🙁 Sukk … Hater når det skjer , men idag fikk jeg vasket så å si hele huset! Bare mellomgang , bad , stue og kjøkken igjen….;) Så kan jeg entre helgen med god samvittighet altså 😀 Så flink han er å spise da! Oscar spiser også selv å det betyr jo masse gris eller halvparten av maten på gulvet men pytt pytt , har både støvsuger å tue for å tørke opp 😉

    5. Malin og Mammaen til Oscar: Hehe, godt at jeg ikke er alene om det ! Ja sant det ! Halvparten av maten ender på gulvet !! :p Heldigvis er det ganske så søtt ! Hadde vært verre om det var noen andre som kastet mat på gulvet mitt :p

    6. æ må le av ho med den komentaren om salt, serjøst her lage du sunt og godt måltid åsså faen mæ galt med sausen X) snakk om leite etter minste feil 😉
      han tar nu ikke skade av litt salt.
      så shønn han e 🙂
      Du e jo nydelig pen uten sminke åsså <3

    7. May, béarnaise er alt annet enn sunt. Spesielt halvfabrikata. Jeg kritiserer ikke Rannveig nå, hun er voksen og spiser hva hun vil. Jeg vil bare si at du ikke har direkte rett i kommentaren din …

    8. Men æ syns dere klager frøktelig på henne om der mat eller annet feks til og med at gutten hadd for mye leker osv.
      Men det jeg mente var at jeg trur ikke han for bearnaise vær dag heller. så om av og til det gjør vell ikke så stor skade ?
      Jeg fikk aldri den beskjeden at jenta mi ikke måtte få i seg salt da hun var baby.
      ikke at vi spiste mye usunt men av og til koset man jo seg da fikk jo hun også som feks bearnaise på maten sin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg