Bittelitt innkjøp + anbefaling !

Tenkte bare å lage et lite innlegg om hva jeg har gått til innkjøp av de siste dagene ! Bare eelsker butikker som Cubus og H&M, siden det er så billig ! Passer perfekt som meg som er fattig alenemor ! Og bitch please, vær så snill å ikke kommenter her at alle alenemødre har fett med penger. Slik er det faktisk ikke.  Da hadde jeg hatt både bil lappen og silikon i skrivende tidspunkt 😉 

Tights og cardigan fra Cubus, Undertøy, sminke og det andre er fra H&M. Rooosaaa <3 Jeg er en skikkelig rosa-jente ! Dere skulle bare sett leiligheten min, høhøhø.. 

Klærne er fra Cubus, babysafe feeder for å kunne gi barnet mat uten å være redd for at det skal sette noe fast i halsen, genialt ! Her på bildet er det bare posen med, handtaket har jeg fra før av.  Og så til anbefalingen jeg skrev om i overskriften ! Nemlig EasyTran, som er noen heeelt geniale “sprøyter” til å gi barnet ting som f.eks tran.

Det blir minimalt med grising, og som alle vi mødre vet så er ikke akkurat tran-søl noe særlig kult. En til ting som er skikkelig bra med disse, i forhold til andre “sprøyter” , er at de er helt avrundet i tuppene. Så om ditt barn er som Nathaniel, som vrir å vender seg bare han ser tran flasken, så slipper man å være redd for at de skal skade seg på tuppen. Har hatt disse sprøytene for en god stund siden, men så var jeg så smart at jeg fant ut at jeg skulle koke dem for å rense dem… kanskje ikke så smart i likevel, de endte i søpla :p Så, ikke kok dem ! Tror det holder med å bruke en oppvaskebørste beregnet til flasker, rør og slikt 🙂 

Noen som også er veldig fornøyd med Easy Tran ? Fåes forresten kjøpt på Apoteket 🙂 

28 kommentarer
    1. Fine ting du har kjøpt deg:)
      Drit i kommentarene om at alenemødre har fett med penger…vet veldig godt at det ikke er sånn!
      Du må da få unna deg noe ting du også, som alle andre;)
      Den easy tran greia har jeg aldri sett før..så lurt!
      Hvor mye koster det?

    2. Man merker du er vant til stygge kommentarer når du går i forsvarsmodus i selve innlegget. :/ Mobbing å dritslengning skader mer en man tror, selv om man ikke “bryr seg”. Selvfølgelig er alle forskjellig, å godt er det! 🙂

    3. Det finnes trankapsler på apotektet der du åpner tuppen, så sutter ungen i seg tran fra den store kapselen. Mye bedre enn de der sprøytene.

    4. Anne grethe: Er ganske så vant til drittkommentarer ja, får det i hver eneste innlegg uavhengig om hva jeg skriver om :p Så like så greit å få oppklart fakta i selve innlegget før noen begynner å påstå ting ! Vet at hvis jeg ikke hadde skrevet at jeg ikke har masse penger i selve innlegget, så hadde omtrent alle mødre som er i et forhold kommet å sytet over at alenemødre får så jævlig med penger. Ikke tilfelle, ikke i det heletatt.

    5. Så mye fint du har kjøpt 🙂
      Cubus har jo fått utrolig mye gøye klær til barn nå , slik som de to draktene du har kjøpt til gutten din , har selv den heldrakten og dem er virkelig knallfine 🙂
      Feed foderen er virkelig genial , så den brukes ofte her .. Fin måte og få i den lille mye frukt på :))
      Tran har jeg sluttet og gi , da han bare brekker seg , så godt over til sanna sol .. Bedre en intet 😉

    6. Maria: Ja, må si meg enig… Cubus har tatt seg kraftig opp de siste årene og har veldig fine klær til babyer 🙂 Men sanna sol… mener at det ikke skal gies før barnet er bikket 3 år ? Eller tar jeg heeelt feil nå ? Uansett, jaa.. om ikke tran så er det jo bedre å få i ungen andre vitaminer , enn ingen 🙂

    7. jeg og vet att alene mødre ikke får fett med penger, men en ting skal sies, dere får mer enn meg… jeg får bare barnetrygd. Men så har jeg da samboer, heldigvis, så han betaler alt i mat, husleie og diverse andre. Så tror nok att vi skal klare oss uansett 🙂 Men hadde nok ikke sakt nei til å få litt til for å få råa til andre ting og, som å kjøpe litt til megselv. (pengene mine går stortsett til mat og en regning, om jeg er heldig)
      Men for all del, selv om man er alene mor og har litt penger til overs, hvorfor ikke bruke det på seg selv? Jeg hadde ihvertfall gjort det av og til!

    8. I forhold til økonomi er det stor forskjell på alenemødre! Jeg er alene, har høyereutdanning og en god jobb så da jeg gikk i permisjon hadde jeg bra med penger selv om det bare var 80 % lønn… Derfor det lønner seg med utdanning og jobb før man får barn!

    9. Jeg har selv prøvd de kapslene der barnet skal suge ut tranen selv og sønnen min brekker seg av selve transmaken så tror nok jeg skal prøve de sprøytene!;)

    10. Her fikk jeg heller ikke til å gi snuppa tran. Så jeg gir D-dråper istede, å det fungerer veldig bra, ho registrer så vidt at ho får de. Pluss at det ikke setter flekker på klær. Da ho var mindre å fikk kun flaske puttet jeg tranen i melken hennes.

    11. Tusen takk Rannveig 😀 Men du? Hvilken str er det?? OGg Jeg savner når du la ut bilder av deg selv i bikini og bh og hipster

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg