Prosjekt pallesofa !

Hei og hopp ! Nå har jeg nettop våknet egentlig, sloknet med een gang Nathaniel var i seng.. husker såvidt at jeg pratet i tlf i ste, hvor jeg flere ganger sovnet.. hahah.  Har virkelig mangel på søvn for tiden ! Meen, sove kan man gjøre når man blir gammel ! Har ikke sovet en hel natt på snart 9,5 mnd, så det sier vel seg selv at kroppen er sliten. Man merker ikke kjøret før ting roer seg litt.. merket det utrolig godt når Nathaniel begynte i barnehagen og jeg plutselig fikk litt fritid ! Til nå har jeg egentlig bare følt for å sove og ingenting annet, mens han har vært i bhg. Men det går jo selvfølgelig ikke. Har jo haugevis med ting jeg vil ha gjort, i tilegg til at jeg tar opp matte som privatist, og har eksamen i desember… grøss og gruuuu! Som dere sikkert har skjønt, så kan jeg virkelig ikke matematikk.. at all ! Så nå prøver jeg virkelig å lære meg det. Satser på det beste ! For jeg vil bli feerdiig med alt som heter videregående. Er på nåværende tidspunkt litt usikker på om jeg skal gå hudpleie eller helsefagarbeider neste år. Dette er jo såklart helt avhengig av at jeg står i matte, og kommer inn på skole etter nyttår. Om ikke, må jeg gå 1 året om igjen neste år….. og det håper jeg virkelig ikke. Det er ikke så jævla kult å gå på skole med en gjeng drittunger, som lever et heeeelt annet liv enn meg. De ER barn… og jeg HAR jo barn! 

Uansett !  I dag har jeg brukt tiden mens Nathaniel var ibarnehagen til å starte vårt kjære pallesofa prosjekt ! Glad for at jeg har Marita til å sparke meg i ræva når det gjelder dette, hadde nok aldri kommet oss i gang hadde det ikke vært for henne. Hun har skikkelig pushet på  hehe..  jeg er jo glad for det da, jeg har dritlyst på pallesofa. Men det er så sykt mye arbeid… og kaldt ute og alt,. Så i dag startet vi da, og det første som må gjøres er jo å vaske disse skittne ekle pallene. Fyyy de var skitten enkelte av dem ! Men vi holdt humøret oppe, hehe. Brukte vel ca 2,5 timer på vaskinga.


Fine Marita ! Følte meg som DEN slasken der jeg sto i hengerumpebokse, allværsjakke og hettegenser… og uggs! Hahaha.. men skal man vaske paller, så skal man vaske paller ! Etter det dro vi en liten tur på Europris, for å sjekke hvilke pynteputer og slikt de har der. Var ikke akkurat store utvalget, men noe har de jo ! Vi begge vi ha sånne fluffy lammeskinnsputer og lammeskinn i sofaen vår.. ååh, det kommer til å bli så fint ! I tilegg kommer den jo til å bli skikkelig bred, så det blir en ordnelig film-titte sofa ! 🙂 

Mine sofaen skal jeg selge ! Det er ingenting galt med dem, men fargen bare passer rett og slett ikke inn i min knøttlille stue.  Så om noen er intr i å kjøpe de, bare roop ut ! Tenker å selge de for 1300  samlet. Det er to svarte/mørke mørke brune 3 setere i skinn, men den ene er bittelitt lengere enn den andre. Ikke noe merkbart, jeg så ikke det før jeg hadde omøblert flere ganger, heheh ! 

Men nå ble det en liten avsporing her ! Dro hvertfall å handlet litt før jeg hentet Nathaniel i barnehagen i 3 tiden. Alltid så herlig å se han igjen etter at han har vært i barnehagen! Imorgen skal bestemor(min mamma) passe han mens vi fortsetter med vårt palleprosjekt i garasjen hennes. Barnehagen har nemlig stengt i morgen. Men det tror jeg nok hun setter pris på, å passe på en engel er jo ikke til å forakte ? Mammasiin :- * 

 

Verdens aller fineste <3 

 

Men en ting lurer jeg på ! Har dere noen spesielle ønsker om hva jeg skal blogge om ? Er åpen for forslag ! Nå for tiden blir det jo mest innlegg om vår hverdag. Så om noen har spesielle ønsker er det bare å rope ut !  Nå skal jeg gå å sove videre tror jeg, tidlig opp imårn ! Har forresten hatt noen syyke drømmer hver natt nå i nesten to uker. Den ene sykere enn den andre, våkner midt på natten og “går i søvne” Skikkelig creepye grreier… har aldri hatt det sånn før, hva kan det være ? Men nå er det natt ! God natt alle søte fans <3 

20 kommentarer
    1. Søta <3 Du kan jo skrive en annbefaling om de vibratorene du fikk i posten for litt siden :p Heheheheee <3

    2. sminkevideo? kjolene dine, favoritt antrekk? “10 ting dere ikke vet om meg”?
      nån forslag til hva du kan blogge om:) syns du har en kjempe flott sønn å blogg! stå på videre:) glede meg masse til “Unge mødre” starter opp!

    3. 10 ting du hater – Sminkevideo – Dine synspunkter om diverse ting – Dine uvaner – 10 positive og 10 negative ting om deg.
      Bare noen forslag 🙂

    4. Pallesofa har jeg også lyst på! :))
      Kanskje du kunne ha skrevet litt om hvilke hårprodukter du bruker? Og hvordan du har fått den fine blondfargen. Har selv lyst på den fargen, men har veldig mørkt hår og alle sier jeg ikke burde prøve og få det lyst en gang :p
      Digger håret ditt! Kan du legge ut bilde av din naturlige hårfarge?

    5. Jeg ville gått helsefagarbeider neste år, hvis du skal fortsette videre med sykepleie etter vgs. Da får du et godt innblikk i hva sykepleie er og du har et godt grunnlag for sykepleieutdanningen.

    6. Jeg syntes det blir for dumt og barnslig og snakke om noen sånn som du gjør(siden du vet at den personen kommer til å vite at det er seg det er snakk om) Det går ann å ta det opp med personen det gjelder i stede for å henge ut noe på bloggen din. Selv har jeg ei på 9 mnd, jeg er mye med venner, å ja det meste jeg har å snakke om er jenteungen siden det er ho jeg har mest med å gjøre for tiden. Det betyr ikke at jeg lever igjenom ungen som du sier. som at du er singel og opptatt av gutter så er vel ikke det noe bedre enn en som er i et forhold og opptatt av ungen sin? Jeg vil si at jeg er ikke en som er ute etter å finne feil hos deg, jeg liker bloggen din og som regel det du skriver om, men her syntes jeg at du burde skjønne at ikke alle har samme interesser som deg og det gjør ikke at det er synd på dem for det.

    7. Æ e i ett forhold å har en liten på snart 4 mnd… Å de få gangan æ har vært uten ho så har æ faktisk ikke snakka nå særlig om ho, nettopp fordi da e d den tida æ har på å kun være mæ sjøl å snakke om andre ting 🙂 ikke nødvendigvis sminke å sånn… Men selvom æ har kjærest så snakke nu æ å venninnen mine om gutta å andre jenteting 🙂 alle e nu væll forskjellig, men æ syns ikke d e nå galt i å snakke om andre ting en bare baby, tvert imot 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg