Sykelig babysyke jenter og litt til !

Det har skjedd flere enn en gang, at noen oppretter en blogg/facebookprofil, med mine bilder og later som om de er meg, og noen har også latet som om Nathaniel er sønnen deres( med et helt annet navn.. ) . Har faktisk ikke tellinga på hvor mange ganger det har skjedd nå, men det er mange ! Første gangen ble jeg veldig sjokkert, og synes egentlig det hele var ganske morsomt, at noen i det hele tatt gidder å bruke tiden sin på å late som at de er meg, å få andre til å tro det. Folk må jo være helt sprø. Jeg har en relativt kjent blogg, og det er jo ikke akkurat så veldig vanskelig å oppdage falske profiler/blogger av meg. 

 

 

Dette er det nyeste, fikk vite om det i dag.Denne “Trine” har attpåtil blokkert meg, slik at jeg ikke skal kunne finne profilen hennes. Hahahaha. Nå synes jeg i grunn det begynner å trå over grensen til det irriterende. Når det er sagt er det egentlig hysterisk morsomt hvor langt enkelte går for å få andre til å tro at de er meg…. bare se på dette :

 

Flaaaaaut… 

Dette er det DRØYESTE av alle disse fakeprofilene av meg. Herregud som jeg lo da jeg oppdaget det. Denne personen kaller seg for “Celina Pedersen” Alt dette er slettet nå da, men hun hadde både opprettet blogg, facebookprofil, og facebook-fan side til bloggen,som dere ser over. Alle med bilder av meg og Nathaniel, MANGE bilder…. Hun har en sønn som heter “Theo” ( Nathaniel). Og det syyykeste av alt er tilogmed at hun har oversatt hele fuckings fødselshistorien min til DANSK..  Snakk om å ha lite å ta seg til. Nei, tror nok dette er en stk sykelig babysyk jente, som misunner livet mitt. Hun hadde som sagt nesten lagt ut alle bilder jeg selv la ut på bloggen min i perioden hun dreiv å faket meg.  Tilogmed innkjøp… hahahhaha. 

Enda sykere er det jo at hun faktisk fikk en del fans…. faktisk hele 517 stk ! Det er bare noen hundre likes unna hva JEG selv har på MIN facebookside. Sykesyykegreier, hun gikk virkelig langt. Har som sagt blitt “faket” maaange ganger, dette er de eneste to jeg har printscreen av.  Eller, vet at det er tatt printscreen av hun derre “Maren Sofie” som brukte mitt gravidbilde som profilbilde og la ut masse fake bilder. 

Dette bildet er av MEG, fra jeg var 30 uker på vei. Det er bare å gå i menyen på “graviditeten min” og ” mitt svangerskap – uke for uke” så finner dere det bildet lengere ned. Igjen, en sykelig babysyk jente som synes gravidmagen min var så fin :p 

En annen ting som er ganske morsomt, er at om man søker på Rannveig Heitmann, så kommer dette opp : 

Folk er tydeligvis VELDIG interessert i livet mitt ! Morsomt

 

Hva synes DU om slikt som dette? Har du noen ganger blitt faket selv ?

 

 

35 kommentarer
    1. Æ dør av latter X) kor morsomt, åsså så mange profila 😉 Æ har ikke blidd faket selv men vett ikke ka hadd gjort om æ ble det. trur æ hadd ledd veldig. syns det e veldig latterlig morsomt at folk kan gjør noe sånt.

    2. Omg så mange enda :O Utrolig frekt å gjøre det igrunn….
      Gla i deg Rannveig <3
      Gleder meg til neste uke, da skal vi ha date hjemme hos deg <3

    3. Veronika, mamma til Cornelia: VELDIG tragiskt ja, og komisk.. for å ikke glemme ekstreemt flaut for de det gjelder ! Har tenkt tanken flere ganger, men tror ikke det vil ha noen hensikt. Orker rett og slett ikke å bruke energien min på det :p

    4. Det er sant.. :p
      Nei, når man er aleinemamma trenge man å bruke energien litt mer fornuftig 😉 Men det er da faktisk forfalskning av profil, og det er ulovlig! 🙂
      Jeg hadde gjort det om det var meg, de hadde aldri sloppet unna om noen hadde gjort dette med meg, og spessielt Cornelia!
      Ganske så creepy om noen hadde gjort det, går ikke ann å forklare hva jeg mener, men.. ekkelt..

    5. Du kan jo gjøre sånn at d ikke går ant å kopiere bildan dine fra bloggen 🙂 venninna mi gjor d da ho hadde blogg 🙂

    6. Tragisk spør du meg. Det å lage facebookprofiler osv, om deg er ikke alt, de stjeler også bilder og tekst fra deg. Dette synes jeg du må politianmelde. Jeg hadde aldri godtatt slikt hvis jeg var mor. Jeg bare sier det, det kan bli flere :/

    7. Jeg har faktisk oppdaget at noen har stjålet bilder av meg fra facebook å laget falske profiler av det. Sinnsyke mennesker med tragiske forstyrrelser i hode :S

    8. Nok et bevis på at man bør vannmerke ALLE bildan sine :p Gøy når guttongen finn ut at han har blidd spredd av randoms/pedoa rundt om på hele nettet…

    9. Hadde blitt ganske redd om eg va deg 😉 du e litt syk når du lage fake profil å med tanke på at di tar med ungen din.. ;S skummelt synes eg.. burde kanskje gi besjed til di som driver facebook om å få slette di falske profilene 😉

    10. Sånn man reder sånn lugger mann…. Begynn å merk bildene dine du før du plutselig får vite at bildene dine er brukt av både pedofile og psykopater…..

    11. Det e dessverre sånn når man legg ut utallige bilda. Lurt å vannmerke eller gjøre så ingen kan kopiere 🙂

    12. Ho som har laget blogg og lagt inn bildene dine, ho er sikkert en som har lyst å bli sponset av diverse greier sånn ho får mye rart, og utnytte bedrifter.

    13. Fyfan..Bra du klarer å flire av det da :p
      Ble faktisk også laget fake Facebook profil av mine bilder å mitt navn! navnet var skrevet litt på en annen måte, men mine venner trodde det var meg.. Jeg ble så sint, rapporterte sida og den ble heldigvis slettet til slutt..Men jeg skjønner ikke hva folk vill oppnå når de gjør noe sånt, det er jo helt sinsykt..

    14. herregud. syke mennesker. Dette er jo en grunn til at må begynne å markere bildene dine, så ingen kan bruke de, slik som siljemilf.blogg.no gjør! 🙂 Det tror jeg kan være lurt 🙂

    15. Dette her er bare unødvendig, håper du ikke tar det for tungt. Dette er sikkert noen drittunger som misunner deg og livet ditt! Stay strong!

    16. Joda, det er garantert folk med fritidsproblem, mange komplekser og lite til liv som gjør sånt. Kanskje er de misunnelige på utseendet ditt og. Men du bør absolutt kopibeskytte bildene dine!!!

    17. Et godt tips er å “vannmerke” bildene som det heter 🙂 lag deg en god logo med navnet ditt på og ha dette på alle bildene dine!! Jeg har det på alle bildene av barna mine som jeg legger ut på nettet, for jeg vil ikke at folk skal stjele og misbruke bilder av mine barn! Lurt å plassere vannmerkene på en plass slik at de ikke kan klippe det bort, uten at bildet blir ødelagt 😛 da kommer du til å bli kvitt alle disse fake profilene av deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg