Gult hår, fuck my life

Hei hei hellåå alle mine søte blogglesere ! I dag har jeg rett og slett ikke orket å ofre bloggen en eneste liten tanke engang, og det er jo egentlig helt greit en gang iblandt. Er litt tom for bloggideer om dagen, så det blir lite…  kommer sterkere tilbake om et par dager tipper jeg ! Meen, kan jo fortelle litt om hva jeg har styt med i dag. Skulle egentlig hatt intervju med NRK i morrest, men det måtte jeg avlyse siden Nathaniel hodlt leven i flere timer i natt. Var helt utslitt ! Så intervjuet skal vi ha imorgen istedet. Vil jo helst ikke bli avbildet når jeg ser ut som en heftig junkie. He he ! Neida.. men joda ! 

Ellers så har jeg ryddet og styrt her hjemme mens skatten min var i barnehagen. Ryddet i walk in closet’en min, hehe.. det var klær overalt ! Deilig å ha det ryddig rundt seg, er det en ting jeg ikke klarer så er det virkelig rot…  og det resulterer jo i mye smårydding hele dagen gjennom siden det ikke akkurat blir lite rotete iløpet av en dag med en liten hyperaktiv krabat på 10 mnd! Men jeg elsker det, kunne virkelig ikke drømt om noe annet liv enn det jeg har nå. For meg er det perfekt <3

Hentet gullet mitt i barnehagen i 3 tiden, og det var som vanlig virkelig såå koselig å hente han i dag ! Hele han bare lyste opp da jeg kom inn, og det smelter virkelig mitt mammahjerte ! Han var bare såå superglad for å se meg ! Vi dro da hjem, spiste pannekaker til middag, og litt senere fikk jeg mamma og Marita på besøk. Etter en stund dro mamma, og da satte vi igang med å bleike min sexye ettervekst. Gikk inn i det med stort håp, men det var med en enda større skuffelse at jeg oppdaget at det var blitt GULT noen plasser… fuck my life, virkelig.. vil heller ha mørkebrun ettervekst enn gul, egentlig :p Så dere må ikke bli oveerrasket om jeg plutselig er brunette ! Ja, for så spontan er jeg faktisk.. det er noe jeg kunne funnet på , heh ! Mange som sier at jeg er mye penere som brunette, men hva andre mener er jeg egentlig ikke så veldig opptatt av. Det er jo hva jeg selv mener og synes som skal bety noe. 

Uaaanseett.. nå sitter vi bare å chiller,ser på TV og prater shit. Kjempakoseliiig ! Hun skal sove over her, så imorgen tidlig skal jeg levere gullet i barnehagen ganske tidlig, så bærer det rett bort til mammma hvor vi holder på med våre kjære pallesofaer ! Har forresten solgt mine nåværende sofaer, så i neste uke blir jeg uten sofa om jeg ikke blir ferdig med min nye til den tid… jajaj, får enten bli ferdig med den, eller sitte på gulvet 😉 

Nå skal vi sove i min stooore goode seng ! Tidlig opp å hopp imorgen 🙂 Blogges dere :- * 

36 kommentarer
    1. Kanskje prøve å farget håret i en mørkere tone, å gre ut etterveksten med striping (både mørkere å lyst).. Eller brunt med masse lyse striper, d e flott 🙂

    2. Hvis etterveksten ble gul er det bare å bleke den på nytt. Etter to blekinger bør den være lys og ikke gul.

    3. Kjøp heller fudge sin lilla sjampo! Den brukte æ hver gang håret mitt ble gult, og den funker sykt bra 😀 bare ikke bruk den når du e kvitt det gule, for da blir det blått/lilla/grått 😉 hehe

    4. Ho har jo sagt flere ganga koffer han e i barnehagen. Det e fordi ho skal opp som privatist i matte til jula, å da e det sikkert ikke så lett å få konsentrert sæ om det når ungen kreve nesten all oppmerksomhet.
      Å uansett, ka det bryr dæ? Ho må no få lov å sette ungen i barnehagen om ho vil, e jo kjempe bra for han å få sosialisert sæ med andre unga enn å være hjemme med mora hele dagen. Da slipp ho å slite med separasjonsangst seinere.

    5. Det jeg heller reagerer på er at du holder deg hjemme fordi du er sliten for dere har vært oppe mye i natt. Så hvorfor er Nathaniel i bhg da, tror du det er mindre slitsomt for han?

    6. Har lest noen av bloggene til eksvenninnene dine, blant annet Inger og Madelen og katrine og man får inntrykk av at mange trekker seg unna deg fordi du går rundt å prater dritt om alle, er lite støttende ovenfor vennene dine og at du er utrolig selvopptatt. Ser ut som du har mistet masse venninner siste halve året.

    7. Hvor lenge pleier du å ha hårfargen i? jeg brukte å sidde me hårfargen til etterveksten i ca 30 – 40 minutt da jeg hadde lyst hår for synes det ga mye bedre resultat 🙂

    8. Rannveig hadde hårfargen i i 45 min og det ble for det om gult.. Vanskelig hår å bleike siden det er så mørkt fra før av.
      Og er ikke helt sikker på hvor folk får fra at Rannveig snakker så mye dritt for det gjør hun ikke til meg. Hvis det er noen hun snakker om så er det de som er stygge mot henne uten grunn. Og det er en dårlig unnskyldning å ikke være med henne fordi hun liker utsendte sitt elle er selvopptatt. Ser ingen av de tingene hos henne ! Hun liker kanskje å fikse seg, men det plager ikke meg akkurat og hun støtter meg kjempe masse når jeg trenger det. Syns det bare er tull alt det andre sier om henne for hun er overhode ikke sånn mot meg 🙂

    9. Anne grethe: Har tenkt på det noen ganger, men ender alltid opp med at jeg vil fortsette å ha det blondt. Er så vanskelig å få blondt igjen om man gjør det mørkere, uheldigvis :/

    10. Anonym: Han er straks 10 mnd. Du skal få svar på spørsmålet ditt, han er i all hovedsak i barnehagen fordi jeg tar opp matte som privatist og har eksamen i begynnelsen av Desember. Og som noen andre sa her, har man ungen hjemme så går ALL tid til det. Ikke gjennomførbart for meg med andre ord, om jeg har tenkt å stå på eksamen. Og det har jeg tenkt til !

    11. Ronja: Helt enig ! Men folk skal jo prike på alt mulig rart og ingenting, sikker på at alle disse “perfekte” mødrene er laangt fra perfekt i virkeligheten. Er nok tross alt en grunn til at de ikke tør å stå fram med navnene sine, og er anonyme 😉

      Ungene har GODT av å være i barnehagen ! Nathaniel elsker å være der, og elsker å være med de andre ungene 🙂

    12. Anonym: Haha, vil heller være venneløs enn å menge meg med falske folk. Absolutt. Katrine har forresten aldri vært min venninne.

      De to andre har jeg ikke så mye annet å si om, enn at de er søppel i mine øyne

    13. Merkelig at det ble gult noen plasser når du bruker Depend sin bleking og du har fått det jevnt lyst før. Hvis ikke lillashampoo løser problemet ville jeg bleket på nytt på etterveksten, men kun smurt bleking på de områdene som ble gule. Etterveksten tåler 2 omganger med bleking, men flere enn det er ikke å anbefale:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg