En stk uutslitt mamma Rannveg !

God kveld søtinger ! Nå har jeg nettop våknet fra en “liten” powernap, så er heldigvis kke såå utslitt lengere ! Starta dagen i dag med å forsove oss noe kraftig  forhold til planene våre, jeg bruker jo aldri vekkerklokke fordi Nathaniel fungerer( til vanligvis) utmerket som det ! Tror ikke jeg skal stole på det egentlig, for i dag overrasket han med å sove til kl 09 !! Og Marita bare, ” Rannveig?! Klokka e 9!!” Vi hadde jo store planer om å få levert han litt tidlig i bhg slik at vi fikk dratt å malt så tidlig som mulig, og komme oss bort til mamma FØR jeg hadde intervju og bare ta intervjuet der istedet. Slik ble det ikke , og kl 11 kom det en kjempe koselig dame fra NRK hit. Hun hety Gyda, utrolig fint navn ! Absolutt noe jeg kunne tenkt meg å kalle min datter om jeg noen ganger får en , hehe:D Hun var vel her i rundt en times tid, før hun dro igjen. Tror intervjuet kommer på nett på tirsdag, og kan si så mye som at det omhandler gravide bloggere. Nå er jo ikke jeg gravid da, men jeg har jo vært det for ikke så lenge siden ! Så derfor jeg er med, hehe 🙂 

 

Startet å male pallene i 12:30 tiden om jeg ikke tar heelt feil, og var ferdig i 17 tiden. Nå er nesten alle ferdig ! Vi har malt alle pallene som vi allerede har, så nå må vi bare hente 4 stk til ( to til hver.. ) og male og fikse de, så er alle pallene ferdig ! Skal bli helt greit, liksom ! Gleder meg veeldig,  Mamma( bestemor) var å hentet gullet mitt i barnehagen, med sin nye bil ! For to dager siden streiket hennes gamle bil, så da ble det ny på henne. Nathaniel har jo sin bilstol fast i hennes bil, siden det er hun som nesten alltid kjører oss når vi skal noe sted. Kjekt , siden jeg selv ikke har lappen. Hvertfall, hun hentet han da i bhg slik at vi skulle få malt ferdig. Han var bare såå glad når han så meg da de kom hjem, lille skatten ! 

Ellers spiste vi kjempegod middag alle sammen, før vi kjørte Marita hjem. Mamma ble med en tur hit, så vi spiste litt is… som er fy fy, siden jeg skal ta av meg minimum 4 kilo i nærmeste framtid. Målet er til slutt å veie startvekten min før graviditeten med Nathaniel, som er 50 kilo. Veier i skrivende tidspunkt 58 kilo, og har aldri vært så “feit” i hele mitt liv.  Hahah, nå mener ikke jeg at jeg er feit, overhodet IKKE.. men kan si det på denne måten, har aldri hatt så mye former før i hele mitt liv. Hofter,lår, rumpe og pupper. Har alltid vært en strek hele livet mitt, så er rart å plutselig ha fett på kroppen. Men det skal bort., alt sammen ! Skal blant annet trene hver dag med en venninne i neste uke ! Så det blir jo spennende, og veldig deilig ! Godt og også fungere som noe annet enn støttemedlem på vårt kjære treningssenter, elller hur ? 😉 

Legger ut litt bilder fra dagen jeg : 

Ferdig med intervju, og klar for å slå om til handywoman å male….

Måtte jo såklart få mitt sexye maleantrekk på bilde ! Hahah, vet ikke om dere ser det, men på buksa ser det nesten ut som jeg har et aldri så lite “utstyr”  Herlig !!!

Happy face ! 

En av pallene mine 🙂 

Palleer, paller og atter paller… 


Så ut som jeg hadde runka minst 5 kameler etter jeg var ferdig ! Hendene mine er btw ikke gule i virkeligheten… 

Turbo <3 

En stk veeldig sliten Marita, og et stk veldig uklart bilde ! Vi begge var heeelt gåååen etter denne malinginnsatsen ! Hehe, synes vi har vært superflinke i dag jeg ! Imorgen skal jeg hvertfall IKKE tenke på paller engang, heldigvis. Vet ikke helt hva som er planen, men jeg og Marita tenkte kanskje å dra på tur med ungene. Får se , om ikke blir det nok bare avslapping med stor A ! Å masse mammakooos, stakkars ungen min.. han kommer til å bli sussa ihjeel og klemma flat. Helga skal som vanlig fylles med MASSE mammakoooos <3 

Håper dere får en fiiin fiiin helg alle sammen, og at dere har hatt en fin dag ! Det har hvertfall jeg hatt, bortsett fra noen heeeftige mensensmerter… Svarer nok på spørsmålsrunden imorgen tenker jeg. Tenkte egentlig å gjøre det i dag, men ikke sjaans. Nå er det senga for alle penga! God natt og sov søtt alle 🙂 

 

10 kommentarer
    1. Tipper det kommer til å bli kjempekoslig med pallesoffa 🙂 Og forresten så skjønner jeg godt at du vil tilbake til startvekta di før graviditeten, selv om du er veldig tynn nå også. Jeg har ihvertfall ett ønske om å nå startvekten min før graviditeten så fort jeg har har fått ut ungen. Siden jeg bryr meg veldig mye om min egen kropp og hvordan jeg ser ut!

    2. Veronica Godø: Jaa, det tror jeg virkelig ! 😀 Man vil jo gjerne se best mulig ut, og ikke alle som trives med det “ekstra” fettet på kroppen et svangerskap og en fødsel fører med seg, får håpe vi klarer det ! 😀

    3. Lurt å ha ordentlig kunnskap om trening (og kosthold) om du mene at du skal trene. Å trene hver dag e ikke lurt. Hørt om restitusjon? Livsviktig for trening som skal funke 🙂

    4. Så flink dåkker e 🙂
      på 2 uker har æ tatt av meg 5 kilo 😀
      Håper på gå ned mye mer men æ har vært litt sløv den her uka men tar det igjen til uka 🙂

    5. Skjønner veldig godt du vil ned igjen i din startvekt! Jeg skal ligge meg i hardkjør etter julaften for å komme ned i min startvekt igjen når mini er kommet ut! Liker ikke dette ekstra fettet svagerskapet fører med seg. Så det skal vekk så fort som mulig 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg