Bestilt fra Ebay

Da har jeg raidet Ebay litt, og funnet noe greier til under 200 lappen slik at jeg slipper å betale toll ! Det er digg altså, lurer virkelig på hvorfor jeg ikke har oppdaget Ebay før nå jeg ! Det er takket være min kjære venninne Marita altså 🙂 Hun har forresten blogg ! Dere kan følge hennes hverdag som alenemamma på www.baremaritachristina.blogg.no 🙂 

Øyeskyggepalett med 88 forskjellige farger ! Til bare 60 NOK, helt sykt ! Noen som har prøvd og vil dele erfaringer ? 


32 forskjellige sminkekoster. Veldig praktisk, og sjokkerende billig ! Koster bare 91 NOK ! Noen som har prøvd disse og vil dele erfaringer ? 🙂 

 

Go Ebay ! 😀 Og nå skal mamma Rannveig sove ! Imorgen skal jeg tidlig opp å trene med min venninne, gledings ! Nattinatt :- * 

22 kommentarer
    1. Nathalie Gjesdal: Ja, det er kjempe billig ! Vet, lett å bli lurt.. har heldigvis bare kjøpt fra Top Sellers 🙂 Og uanset… det er bare 150 kr.. ikke verdens undergang om det hadde skjedd da :p

    2. Har dette palettet, er kjempebra, selvom jeg aldri gidder og drasse på det.. men alltid fint og ha tilgjengelig.. jeg betalte 400 kr for det, for ca 2 år siden… du blir nok og syntes det er verdt det.

    3. Åå, jeg vil også handle på ebay, men jeg synes det er så vanskelig 😛

    4. Jeg har den paletten, og den er faktisk overraskende bra !:) Den er godt pigmentert, og blender seg lett. Anbefaler deg å ha en øyeskyggeprimer under, før du tar på øyenskyggene.. Da sitter sminken fint, uten å crease seg, så og si hele dagen! 🙂
      Jeg har handlet MASSE på ebay opp igjennom årene, og har kun opplevd å få et fake produkt en gang… da sendte jeg inn klage til ebay, og fikk pengene tilbake 😉 Er ikke “farlig” å handle på ebay, dersom man kjøper produkter fra selgere med god feedback..skal mye til for å få fake produkter! Og dersom man får et produkt som er blitt f.eks. ødelagt under sending, så er det som regel aldri noe problem å få pengene igjen!;)

    5. EBay er digg… kan sitte i timesvis og surfe der inne, men bestiller fra UK. Kjøper litt av hvert derfra, for en billig penge. Flotte greier du har kjøpt deg forresten 🙂

    6. Anbefaler deg å høre med selgeren om han/hun kan skrive Gift på pakken, da er det ikke toll. Det gjør alltid jeg! har aldri hatt noen problemer med det og alle jeg har spørt har gjort det 🙂 genialt 🙂 mange gjør det uten at du spør også! (har handler mye på ebay!)

    7. Sminkekost settet bestilte jeg for en godstund tilbake. Enkelte av børstene røyter no vannvittig 😛

    8. Ina: Hehe, nei kanskje litt for stort til å drasse på… men kjempefint til å ha på badet , man har jo øyeskygger til enhver anledning jo 🙂 åi, 400 var dyrt !!! :O jeg betaler jo under 100 !

    9. Camilla: Takk for tips ! Synes selv at det er lekende lett å handle på ebay, men skjønner jo også at andre er skeptiske. Har selv vært det, men når jeg først prøvde ebay ble jeg jo helt avhengig .. love ebay 😀

    10. cecilie: Ja, har lest litt om ebay og funnet ut at det er lurt å be de om å skrive at det er en gave. Man er jo likevel ikke garantert at de gidder det, og da er det jo litt surt å ta sjansen :p

    11. Jeg hadde slik før i tiden, de er kjempe fine til å lage mange spenstige looks, men skyggene sitter ikke like bra som kvalitetsmerkene da, men om du slenger på en primer under går det sikkert fint 🙂

    12. var skuffet av den paletten :c drysset sykt og satt veldig dårlig.. men så er jeg vandt til å bruke dior og makeup store produkter da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg