En fin begravelse

Da har min lille skatt blitt begravd ! Ufattelig trist, ble felt mange tårer, kanskje mest av meg. Var meg, Nathaniel, Mamma og ei venninne av Mamma og hennes datter tilstede. Coco Chanel fikk en ordentlig fin begravelse rett ved husveggen til Mamma. Godt å tenke på at hun har det fint inni graven sin, med varme tepper under og over seg, godt inntullet i sitt eget teppe også. Blir desverre ikke så mye blogging på meg om dagen, ikke det,har 1000 ting jeg kunne blogget om. Men føler ikke for å skrive så mye egentlig, i og med det som skjedde med min lille kjæreste pusikatt i går kveld.


Med seg i den lille esken hun lå i, hadde hun også fine favoritt-lekemus,nissedrakten jeg kjøpte til henne i Finland i julen når vi flyttet hjem til Alta igjen, og en rose. I tilegg til et kort jeg skrev til henne som ligger rett ved siden av hodet hennes..Halsbandet hennes har jeg selv, og det skal jeg bevare til minne for henne <3 Vi skal også ordne gravstøtte til henne, ente en stein eller et trekors. Får se, men noe mere skal det være. Mange har spurt meg om jeg ikke skal ha med en ny pusikatt nå, og vel.. vi flytter jo til Kristiansand om knappe 8 mnd.. så selv om jeg har kjempe lyst til det, også for Nathaniel sin del, så blir det vanskeig akkurat nå. Huff… klarer egentlig ikke helt å fatte at hun er borte. Det går vel inn med tiden. Var grusomt når vi skulle ta henne over i esken, for hele hun var helt stiv. Lille pusien min ,var ikke slik det skulle ende. Så altfor tidlig..  men hun har det bra der hun er nå <3 

Og så vil jeg bare si at man må ta vare og sette pris på det man har ! ALDRI ta noe for gitt, for man vet aldri hva morgendagen bringer .. 

Kan aldri så sagt nok hvor mye familien min betyr for meg ! Det gjelder både min “gamle” familie, og min egne lille familie <3

12 kommentarer
    1. RIP vakre CC <3 Min Johannes blir 20 år 4. april 2013...håper han klarer en vinter til. Kommer til å sørge meg ihjæl den dagen har "drar"... Triste greier dette med dyrene som blir borte... Håper det går bra for deg...klem

    2. æ huske æ va så fra mæ da katta mi over 12 år døde.. Det som e så fælt med dyr, dem blir ikke like gamle som oss 🙁 ponnien min blir 27 i april, kommer til å være knust så sykt lenge når han blir borte..

    3. Hvil i fred fine pusen <3 Mistet min vakre perser jente etter 14 år nå for en mnd siden. Er helt knust .Du er ei flott jente Rannveig !

    4. “hun er mest sannsynlig blitt kraftig påkjørt da kjeven hennes er helt skeiv og diverse andre greier. Har bilder av henne, men det kommer jeg aldri til å legge ut. Imorgen blir det begravelse i hagen til Mamma.” – av Rannveig :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg