Middag med bestemor

I dag startet Nathaniel dagen midt på natta… Han lå å pratet for seg selv i sengen sin, og da er det egentlig bare å ta han opp. For da er han helt våken ! Så da var vi våken en god stund,før vi tok senga fatt igjen ! Og til vår store forskrekkelse så sov vi helt til kl 11 ! Var helt sjokkert da jeg våknet, så lenge har vi aldri sovet ! Fikk litt panikk, for hadde jo ikke gitt beskjed til barnehagen til Nathaniel. Og i og med at vi våknet så seint, så tenkte jeg at Nathaniel bare kunne ha en fridag med masse mammakoos ! <3

Så da ble det til det ! Vi har altså bare vært hjemme og koset oss og lekt i dag, og når bestemor var ferdig på jobb dro vi dit på middagsbesøk. Nathaniel er jo såå glad i bestemoren sin, hun har jo vært den nærmeste i hans liv, etter meg da selvfølgelig. I helen skal hun også passe han, siden jeg skal ha Halloween party ( skal IKKE ha fest.. for all del.. men med kun noen få stk) og kan omtrent ikke vente med å kle meg ut som en rosa bunny ! Kan rett og slett ikke vente med å flashe rompe til alle mine haters, heheheh!  I wanna show all of my haters love, this is for you 😉 Haha, neida.. men joda ! Liker å sjokkere litt 😀 


Dertte kostymet skal jeg bruke i helga, bortsett fra skoene ! ((har noen sko som ligner litt, sånne rosa PomPom mule sko fra Agent Provocateur :))

Ellers har vi ikke gjort stort ! Bare koset oss hjemme hos bestemor Mari og besøkt grava til vår fine Coco Chanel. Fant forresten noen skikkelig morsomme bilder av meg, Nathaniel og Coco Chanel på mammas pc, som jeg skal legge ut i et eget innlegg etter dette! Ble litt trist inni meg da jeg så bildene, huff.. :/ 

Her er hvertfall litt bilder fra i dag ! 

Gynge-kua som bestemoren kjøpte i julegave til han allerede mens han lå trygt og godt inni mammas mage. Nå kan han jo straks sitte på den selv ! Store gutten :- *

 

Spise mandarin for første gang… 

Ååååh mamma så surt det var ! 

Såå glad <3 


Torskefilet med grønnsaker og poteter ! Elsker sånn her mat, rett og slett.. klarer ikke å fatte mennesker som synes fisk er æsj. Det er jo så utrolig godt ! 

Nathaniel ville visst ut av døra når bestemor hentet ved.. 


Klatre litt på mamman sin ! 

 

Er litt rart å være på besøk hos mamma med Nathaniel, jeg bodde jo trossalt hos henne når jeg gikk å ventet på at han skulle bli ferdig inne i magen, ventetiden gikk så utrolig sakte ! Så plutselig kom han, og da bare fløy tiden unna. Bodde hjemme hos mamma til Nathaniel var 5 mnd gammel, og vi har bodd for oss selv nå i 5 mnd. Helt ufattelig… hvor ble tiden av ? Babyen min er ikke baby lengere..  stor gutt ! 

Men som sagt.. å være på besøk hjemme hos mamma vekker mange minner i meg ! Mest fra det lange og tunge svangerskapet mitt, men også fra den første tiden min som mamma. Rar følelse ! Og alt virker osm så utrolig lenge siden, hehe  🙂 

Nå ligger gullet såklart å sover ! Og jeg sitter å knasker i meg frukt og blåbær og ser på sumo ! Livet er herlig, og jeg gleder meg enormt til helga.. Marita kommer hit på fredag og skal sove over til lørdag, blir kooselig  🙂 Men, nå skal jeg avslutte her ! Blogges alle mine søte lesere :- *

 

11 kommentarer

Siste innlegg