Livet er herlig + mitt første modelloppdrag !


Hei og hopp alle fans og stalkers ! I dag har jeg omtrent ikke gjort en dritt, har for det meste sovet mens gullet var i barnehagen pga jeg var så sliten etter natten til i dag, siden jeg skypet i flere timer med min bestevenninne Liss Ane, som jeg ikke har sett på gud vet hvor lenge ! Men skal nok til Tromsø snart, og da skal vi finne på noe lurt ;D Uansett ! Angret litt på at jeg hadde sovet utover, får alltid så dårlig samvittighet av det da jeg egnentlig liker å få utnyttet dagene til fornuftige ting som å rydde leiligheten eller lese til matte osv. Men jaaja… ny dag imorgen, nye muligheter ! Imorgen skal jeg forresten opp en tur på politistasjonen for å få en politiattest til barnehagen ( som man må ha om man skal søke jobb) Skal også dra å hente pakken min som jeg har fått fra Noka, som dere sikkert husker så nevnte jeg jo for en liten stund siden av vi har inngått et samarbeid. Nå er altså første produktene kommet, og jeg gleder meg mere enn mest til å prøve de ut 🙂 

Og når vi snakker om pakker…  i går fikk jeg mitt rosa bunnykostyme på plass ! Følte meg som et lite barn på julaften da jeg fikk det, gliste fra øre til øre.. ikke misfornøyd med andre ord ! 

Var det ikke søtt ? 

Ellers, så har det blitt vinter for fullt her i Alta. Til tross for at jeg(heldigvis) fyltte luft i dekkene på vogna i går kveld, så var trilleturen til barnehagen i mårrest reine treningsøkta. Var helt svett da jeg kom fram,hehe.. den fungerer jo som plog når det ikke er brøyta ! De i barnehagen sa også at den veien jeg triller aldri ble brøytet en eneste gang i fjor vinter… jeg kan med andre ord se fram til sprettrumpe og heftig veltrent kropp om ikke mange månedene ! Jess ! Hahahah.. ikke noe i veien med det akkurat. 

Ellers så smiler livet til meg om dagen, jeg har mye bra å se fram til i tiden som kommer ! Har en hemmelighet , som dere vil få vite med tiden ! Er så mye bra som skjer framover at jeg ikke helt vet hva jeg skal ta meg til. Nå i November skal jeg for eksempel gjøre mitt første modelloppdrag ! Så det kan jo bli veldig spennende, gleder meg masse. Tror forresten kanskje det kommer noe om det i morgendagens Altaposten 🙂 Kommer hvertfall til å skrive mere om det etterhvert ! 

Ellers så er det vel ikke så mye å si ! Sitter nå godt plantet i min kjære sofa med vannflasken og baare sløver og skyper med min andre bestevenninne Marita .Synes forresten jeg har fått det så kooselig i leiligheten min i det siste, rart hvor mye hvordan det ser ut rundt oss har med trivselen å gjøre, er dere ikke enige ?! 🙂 

Hva tror dere hemmeligheten min er ? Ha en fin kveld videre alle kjære lesere, og sov søtt ! Så blogges vi :- * 

 

26 kommentarer
    1. Så herlig liten gutt du har! 🙂
      Forresten, jeg MÅ bare spørre, haha! De bokstavene som står på hylla, er det hope det står? Trodde først det var hore, haha! Men skjønte jo etterhvert at det antageligvis er hope 🙂

    2. Beklager at jeg spør. Men jeg trodde det sto hore med de bokstavene av stein. Men det står vel hope? 🙂 digger deg foressten!

    3. Så søtt kostyme, veldig jentete og babe-aktig 🙂
      Jeg er en ny blogger, følg gjerne med: linephan.wordpress.com
      Klem og god helg!

    4. Det kan ikke være noe kjent seriøst modellbyrå du har fått oppdrag fra. Minimumshøyden for en fotomodell er 175 cm hos de kjente byråene, og du er for liten (du er jo bare 172 cm). Dessuten det første et modellbyrå ville gjort med deg var å forandre hårfargen din, det er ingen seriøse modellbyrå som aksepterer ihjelbleket hår på modellene sine + at den selvbruningen din hadde de heller ikke akseptert, den hadde du nok pent måttet vaske av deg. Mest sannsynlig er det lettkleddbilder du skal ta, med minst mulig klær på, det egner du deg best til:) Ha en fin dag:)

    5. Anonym: Det var rart ! Mener da å huske at Agyness Deyn er en ganske så kjent supermodell her i verden… som har platinablondt hår ! Hmmmm 😉

      Men så er ikke mitt mål i livet å bli modell da, så ser ikke helt hvorfor du poster en slik kommentar til meg. Jeg skal bli jordmor, og tror de de gir seg blanke i hvor høy jeg er, hårfare og hudfarge 🙂

    6. Vet du Mathilde at å det å si til et annet menneske at det kommer du aldri til å bli, er såpass motiverende for dette mennesket at kanskje det er nettopp det hun kommer til å bli. Ingenting er umulig vet du:) Hilsen kl 15:19:)

    7. Hey Rannveig! Speaking of beautiful bunnies, with that snowy weather there, it’d be so cute to try the halloween costume Amanda Cerny modelled called ‘Russian Soldier’ and was a fun original idea.
      Warm hug!

    8. Enten nakenmodell eller modell for et kjøpesenter som skal ha et “moteshow” eller noe sånt tull sikkert x)
      Trodde også at det sto H<3RE først, hehe

    9. du kommer til å leve på nav og sånt resiten av ditt liv, ellers kommer du kanskje til å begynne å jobbe i en kles butikk eller noe sånt! xD De fleste som blir gravid i ung alder, fullfører og går på skole til siste liten, PRØVER i det minste å klare bil lappen osv. Men du, du har bare sotte på ræva di og egentlig ikke gjort en SHITT! Er det noe du har gjort, så er det noe du har gjort for deg selv, og ingen andre.
      lykke til.

    10. Vi må møtes når du kommer til Tromsø nå neste gang, da må du ta med Nathaniel 🙂 Nei, hva kan det være tro? Lurer på hva du har funnet på nå, hehe. Lykke til med modelloppdraget, ikke hør på de dumme kommentarene, noe du vel egentlig ikke gjør heller 🙂

    11. Svar til Rannveig: Det var ikke noe negativt ment i den kommentaren jeg postet om hvilket modelloppdrag du egner deg for. Jeg har en nær venninne som jobber for et seriøst modellbyrå i Oslo, og vet litt om hvilket kriterier de har for modellene de bruker. Når jeg sier at du egner deg bra som modell for lettkleddbilder, mener jeg alt fra undertøysmodell til som nevnt lettkledd-bilder. Jeg har like stor respekt for alle typer modeller, uansett hva de jobber med. Og at du kan jobbe som modell det tror jeg, men jeg tror ikke du egner deg for alle typer modelloppdrag. Og som jeg nevnte her også så kan du bli både jordmor og modell, er ikke helt enig her med Mathilde da. Klemz

    12. Nå pleier ikke jeg å lese noen blogger, men dumpet inn på dette innlegget i dag. Ikke kjenner jeg rannveig heller så vet ikke hvorfor jeg leser det. Og jeg blir skremt når jeg leser i kommentar feltet, hva i all verden er det som feiler folk?? Må jo være endel misunnelse ute å går tenker jeg, hvorfor gidde å legge ut slike kommentarer ellers? Hvorfor i det heletatt følge/ lese en blogg om man har så mye i mot den som skriver den, for så å gidde å kommentere? Hvilken verden vi har fått med internett, hvor folk kan lire av seg det utroligste bare fordi de er anonyme. Jeg er faktisk imponert over Rannveig og andre bloggere som fortsetter med sine blogger til tross for stygge kommentarer. Respekt!!! Kanskje jeg er blitt for gammel til slikt, og herregud jeg er glad jeg ikke blir ung igjen når folk oppfører seg slik og tror at det er helt greit!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg