Rannveig danser på bordet! (video)

Aner ikke hvem som har filmet dette,eller om den er lagt ut for å latterligjøre meg.  Men siden den alledere er lagt ut på facebook tenkte jeg at den likesågodt kan ligge på bloggen og ! Dauer av meg selv, hahahah.. her var alkoholen slått ganske så godt inn for å si det sånn ! Dans oppå bordet liksom!  Man får ikke mere moro enn man lager selv ! 😉

Skal forresten legge ut bildene fra i går også nå straks.. forhåpentligvis ! Jeg er daue sliten, så kaan hende jeg stomper av. Men hvis ikke, så kommer de senere ! Var egentlig helt greit i går, men lite med liv, det må jeg si. Men så bor vi jo i Alta, er som regel ikke de beste festene her borte for å si det sånn. 

Hadde dere det gøy i går ? Hva var dere utkledd som ? Jeg var som de flest sikkert har fått med seg, rosa bunny ! Tok den helt ut ,å gikk så å si ut i kun trusa. Vil tørre å påstå at det er svært få andre som hadde turt det samme ! Elsker at jeg driter i hva folk synes om meg eller hva jeg gjør 🙂

28 kommentarer
    1. flott eksempel på en mor! om jeg hadde vært sønnen din, hadde jeg direkte vært flau om jeg viste dette.

    2. Hurraaaa…dritkult. hvis noen har gjort dette for å drite deg ut, da har de bomma totalt… Måtte le, fordi jeg tenkte på den gangen jeg dansa lignende på et av bordene på Beverly Pub i Stavanger for ikke altfor mange år siden… HURRA FOR OSS SOM TØR 🙂

    3. Huff!!!!!! Har egentlig ikke ord! At du danser på bordet sier ingenting om dine evner som mor men rett å slett evnen til å tenke litt lengere når alkoholen slår inn! Dette er nok et eksempel på ting som kommer til å ødelegge for deg i fremtiden! Arbeidsgivere og spesielt de innenfor helsevesenet vill sette stor spørsmålstegn ved filmer som dette og halvnakene bilder! Å det hjelper da ikke skylde på at du var ung….

    4. Trist å si det.. Men du e mamma no, ikke ei som treng halloween som unnskyldning for å kle dæ ut i det mest minimale antrekket du finn for å så danse på bordet og så legge ut filmen på en offentlig blogg? No shame at all? Greit du e ung fortsatt, men du har tatt det valget å bli mor og med det følge ansvarlighet og d å blir eldre i hodet fortere enn andre. Du e ei fin jenta og sikkert ei kjempebra mor, men act like it også. og ps: Æ e gutt. Ikke en av de jenten med lav selvtillit som treng noen å prate drit til for å føle sæ bedre. Just advice

    5. Syns overhode ikke dette var ikke.. Kjære vene alle dere sjalue dritt unger som tror dere er noe nedre enn RANNVEIG!! Ta dere sammen.. Halloween nå om dagen kler folk seg ut som hva som helst.. Heller mer sexy enn å kline tryne ned i stygg sminke osv..

    6. seriøst folk! e jo mange voksne folk som også har unger som e oppi nesten 30åran som fær på haloween fest å kan ha det gøy iblandt med venna og sånt. Man må også få kle seg som dem vill. og alle må få slå seg løs av og til. Ja rannveig e mamma! ho har også lov til å få litt fri en kveld fra sønn sin i blandt. å ho e jo ikke en dålig mor forde! DU E RÅ JENT!!!

    7. La folk gjøre som de vil. Det må da være lov til å riste litt på rumpa selv om man er blitt mor? Så svært konservative folk er blitt. Mind your own bussines! Det er da bare bra at Rannveig klarer å både være ungdom og mor. Jeg mener at det er viktig å være ungdom om man får barn i ung alder. For om man da kutter ut ungdomslivet og innerst inne er bitter over det, vil det til slutt gå utover barnet. En mor som trives = et barn som trives (som hovedregel)!

    8. Har man blogg får man tåle kritikken – E enkeltindivid sine meninge og koffør bryr dåkker egentlig dåkker om det om ikke vi får bry oss? Da e dåkker jo like “low” som oss som tydeligvis har noe mellom øran. Get the fuck out.

    9. Svar til alle: Først å fremst vil jeg bare si tuusen takk for alle fine kommentarer til mine lesere som faktisk legger igjen hyggelige kommentarer, u make my day better ! :<3

      Til dere andre vil jeg bare si at det er synd i dere som må skrive dritt aonymt til meg. Har ikke så mye mere å tilføye

    10. Dette er ikke noe jeg ville gjort, heller fordi jeg ikke ville tørt! Men, all creds til deg som tørr. Det at man er blitt mor handler ikke om å legge fra seg livet sitt. Man trenger ikke råtne, sitte inne og bli en som forfaller totalt. I en travel hverdag er det viktig å ta vare på seg selv, og det er godt at du gjør det! Håper du koste deg og at du hadde det fint 🙂
      Kjempe klem!

    11. Ler like godt når folk kommer med ordet mamma i hver kommentar. Ka FAEN har det med saken å gjøre? Har dåkker sotte å googla mora dåkkers?
      Anyway.. ka sku dåkker brukt som argument om ho ikke va mamma? Har dåkker ikke ant enn ungen å bruke mot ho?
      Latterlig. Æ har sjøl sagt at det e synd i ungen som evt. må se mora halvnaken når han e 14, så jada, æ forstår at som mamma må man forandre sæ litt, men trur dåkker det nytte å skrive det 20 gang i hvert innlegg, og plutselig skal ho adlyde dåkker? Bruk det korte livet på nåt bedre enn å bitche på en blogg hver dag 🙂

    12. Anonym: Ja, samme her.. altså, som jeg tidligere har sagt, og som enkelte tydeligvis ikke skjønner, så er jeg fortsatt en egen person, SELV om jeg har født et barn. Jeg er fortsatt meg selv, og gjør mine egne ting i tilegg til det å være mamma for sønnen min. Dette er jeg kjempeglad for at jeg er så flink til å balansere. Mange mødre som lever gjennom barna sine, og det er IKKE bra.

      Helt enig ! Livet e for kort til å være bitter og sur, gå heller og spis en bolle alle drittslengera der ute ! 🙂

    13. helt greit at du vil kle deg sånn. folk må for all del kle seg akkurat som de vil(!!), så om du har lyst å kle deg slik så kjør på! men at du skriver at du elsker at du tør, og det er så gøy å se de stygge blikkene du får gjør det hele så latterlig.. du tror ALLTID alle er så sykt sjalu. hvorfor skulle man være det?? alle KAN jo kle seg sånn om de vil det, greia er vel heller at de fleste (med litt selvrespekt og class) ikke har lyst å se sånn ut, rett og slett :p hahah
      men veldig underholdene å lese bloggen din da, så bare fortsett! du vil vel ha lesere, så om man leser for å le av deg eller forguder deg spiller vel ingen rolle 🙂

    14. Åhh Rannveig du er bare så herlig <3
      Jeg kommer til å savne deg noe sykt, du og Nathaniel, dokker to er bare to helt fantastiske mennesker <3
      Gleder meg masse til dere to og Marita og gutten hennes også flytter ned =D

    15. blir nesten litt flau på dine vegne.. ikke akk ett forbilde på en mor. hadde jeg sett sånne snutter av min mor, vill jeg nok blitt flau!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg