Festbilder

Her er da som jeg lovet, bildene fra helga ! Tenkte egentlig å redigere de, siden jeg synes det er så kjedelig med uredigerte bilder.. men er så sykt slapp så de får bare være slik de er. Ble ikke tatt så mange bilder, i og med at jeg var ganske full allerede da vi dro hjemmefra. Geleshots var med andre ord en suksess 😉 






Orker ikke å si så mye mere egentlig… var morsomt å se alle de stygge blikkene jeg fikk fra andre jenter ! Høhøh!   hva synes dere om bildene ? Hva gjorde dere i helga  :- ) 
Blogges :- * 
44 kommentarer
    1. Hahaha ei Kine eller hva det er hun heter…breiræv du har??? Duuu vær ærlig og legg ut bilder av deg sjøl, før du kritiserer andre… Det blir for slækt…
      Og ei annen fjåtte, som vi kaller det her i nord… “hore”? Hvilken bakgrunn har du for å kalle henne for det?
      ÆRLIG TALT MISUNNELIGE TØV-PEISER TIL JENTER….HAHAHAHA FÅ LITT SJØLTILLIT… DETTE BLIR FOR TEIT… Sleng heller med leppa inne hos meg… Myyyyye bedre – men det tør dere ikke… for jeg h ar nemlig breiræv til å bære det….så det så…

    2. Kine: Ja, fuck my life liksom.. hahaha, nei du. Altså, jeg er utrolig stolt over å ha kvinnelige former ! Elsker kroppen min, og du burde kanskje begynne å elske deg selv også istedenfor å rakke ned på meg og min kropp på grunn av din manglende selvtillit 😉

    3. vonhippie: Helt enig ! De er veldig tøffe over tastaturet, men kanskje ikke så tøffe om de ikke hadde kunnet vært anonym. Slike kommentarer de jentene her har slengt fra seg tyder på en svært lav selvtillit,desverre 🙂

      Nei, jeg er stolt av kroppen min, og da får andre bare mene det de måtte mene. De vet tydeligvis heller ikke hva definisjonen av ordet “hore” er.

      “hore – subst. m/f hore () [?hu???] kvinne som selger seksuelle tjenester, prostituert”

    4. Mathilde?? “HORE”? Hva er greia? Vet du hva hore egentlig er? Når begynte Rannveig å selge kroppen sin? Når begynte hun å selge seg selv for å tjene penger? Dere som slenger dritt, TA DERE SAMMEN. Er så latterlig at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
      Så ut som du koste deg, Rannveig! Det er bra 🙂 Håper du hadde en kjempe kveld.
      -Thea

    5. Thea Amanda: Hun vet nok tydeligvis ikke hva en hore er nei, så jeg la ved definisjonen av ordet “hore” så hun faktisk skjønner at det blir feil å kalle meg det.

      Ja, huff.. virkelig lavmål å slenge dritt på en blogg, anonymt ! Men , la de.. jeg er så vant til det og det utgjør ikke en forskjell i min hverdag for å si det sånn. Som du sier, veldig latterlig :p

      Koste meg masse ! Håper du har hatt en fin helg og ha en fortsatt fin dag ! Klem 🙂

    6. Rannveig, ett tips til deg, ikke ork å svar de som skriver “hore” til deg, ikke gi de små ynkerlige den oppmerksomheten, de er jo heeelt klart sjalu 😛 Hvorfor gidde å ta seg bryet å skrive noe sånt ellers, eller hvorfor leser de bloggen din om den er så “teit” eller uansett 😛
      Du ser strålende ut, sellom Halloween handler om å være skummel da 😛
      Ha en fiiin dag 🙂
      -Kristin

    7. veldig søt bunny! synd at alle andre var så jævlig motsatt. og fyfaen så jævlig stygg leielighet du var i, den med svart sofa. spyspyspy. du er for søt til å henge med sånne stygge folk.

    8. Fint bunny antrekk, kunne tenkt meg en slik selv, men har alerede en bunny antrekk:) man kler seg vel i det man vil kle seg i, skjønner godt at folk blir sjalu, er jo ikke så mange som tørr å kle seg i sexye klær her i lille Alta, men jeg mener at man må for all del bare gjøre det, man lever bare en gang og man er bare ung en gang ;*

    9. Hore står jo faktisk for å selge seg selv for penger.
      Det rette ordet hvis man skulle sagt noe er at hun SER horete ut. Forskjell på å være hore og se horete ut 😉
      Og en annen ting dere jenter driver med som er så jævelig latterlig?
      Driver bestandig å skylde på dårlig selvtillit? Hva faen er det for noe? Det går ann å misslike noen uten å være sjalu og ha dårlig selvtillit? Voks opp å lær dere at alle kan ikke elske dere, og alle er ikke sjalu på dere og misunner alt dere har. Fysj!
      – Marius Olsen

    10. Marius: Drittslenging på offentlig blogg = lav selvtillit. Slik er det bare. Du Marius er nok ikke noen Marius, heller en eller annen jente som utgir seg for å være gutt. Hahah, latter på morgenen 🙂

    11. Litt drøyt og kalle noen hore pga. Att dem har på seg ett kosyme da … :p Det blir jo for dumt ..
      Synes det var ett søtt kostyme jeg da 🙂

    12. bliiiiir heeeilt galen av alle så ska hakka ner på alt du gjøør :p, tyde jaffal på at di har sjukt dårlig samvittighet. tragiske folk :D. kje bry deg jaffal !. kjempe fiiiiine du va 😀

    13. Du får tro på hva du vil du kjære deg 🙂 Jeg vet heldigvis hvem jeg er 🙂
      Kommentaren min var ikke direkte til deg, for det er så mange jenter som driver å har den attituden at alle som missliker dere, er sjalu på dere.
      Men er nok som i gutteverden, en kan misslike noen bare for at en faktisk bare missliker noen. Trenger ikke være en spess grunn. Ikke alle passer sammen som person, for vi alle er forskjellige.
      Jeg mener ikke at ALLE som missliker deg hater deg. Såklart er det nok noen der ute som er litt sjalu, har dårlig selvtillit. Men ikke ALLE 😉
      Drøyt at det må gå utover ungen din, det er lite voksent gjort av folk her. Men så er vell de fleste mellom 12 år og 17 år.
      En ting jeg da lurer på.. Du driver med såkallt offentlig drittslenging, da har du lav selvtillit selv da?
      Huff, du trenger jo ikke ha det du 🙂
      – Marius O.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg