Wrong turn 5, redd jente !

Skal nå komme med kanskje tidenes korteste innlegg, fordi senga kalleer og det er seint, og fordi jeg rett og slett har rævdårlig samvittighet i og med at jeg ikke har blogget noe i dag ! Har nettop sett Wrong Turn 5, og er så redd at jeg snart pisser i buksa :p   Eller, det blir egentlig feil å si, for jeg har ikke bukse på meg ! Men uansett ! Det er egentlig skikkelig teit av meg å sette på en skrekkfilm når jeg er helt alene, jeg vet jo at jeg har svakt hjerte for sånt, og ikke tør å titte over teppet etterpå. Når det er sagt elsker jeg likevel å bli skremt ! Det er noe med skrekkfilmer som bare er skikkelig gøy, hehe 😀

Har ellers bare hatt en flott dag i dag med min vakre sønn, som alle dager !

Imorgen skal jeg kanskje på matteundervisning, får se hva formen tillater. Har no jævlig med mensensmerter og humøret er ikke på topp. Såå ,vi får se ! Vil ønske dere alle en god natt videre, så blogges vi aller mest sannsynlig imorgen

Natta <3 

13 kommentarer
    1. Jeg har ett barn også, å som mor vet jeg godt selv at jeg aldri ville lagt ut ett bilde av meg selv i undertøyet sånn der!.

    2. Jeg er HELT enig med m&m…. ble dårlig av det bildet. Du er mor, ikke en play boy jente! Ta ansvar, vær så snill!! Voks opp!!!

    3. Du er utrolig vakker 🙂 Og de puppa der er det nok endel som misunner deg 🙂 Ikke la de svake sjalusi menneska rive deg ned! Du e tøff, stå på!

    4. Har du det veldog varmt hjemme hos deg eller?? du sprader rundt i undertøy på alle bilder omtrdnt mens nathaniel går i bleia.. vi har skjønt det for lenge siden, du lever for å vise deg frem.. men det er ikke like bra for nathaniel at det er så varmt inne.. du burde slå ned varmen å kle på dere, så får du heller kle av deg selv når du skal ta bilder siden det er så utrolig viktig for deg å vise frem den greie kroppen din:)

    5. Hahahaha, uff så mange dumme kommentarer du får Rannveig, må bare le jeg:)
      ”men det er ikke like bra for nathaniel at det er så varmt inne.. du burde slå ned varmen å kle på dere, ”
      HAHAH !
      Neei vet dere hva 😉 ! Ha en flott helg digge mamma Rannveig! 😀

    6. Herlighet, så mange dumme kommentarer. Pass på dere selv, og la andre sprade rundt i bare g strengen om det er det de ønsker.
      Du er vakker Rannveig 🙂 Er nok mange som er sjalu for at du ser så bra ut som du gjør 🙂

    7. Ha ha, nå har jeg nå hørt det også. “Ikke bra for Nataniel at det er varmt inne”. Små unger elsker å gå uten klær med bare bleia på, han tar ikke skade av det:) Ha en fin helg begge to:)

    8. Rannveig, kan du opprette en twitter, fordi titt på hva de sier om deg og de unge mødre:
      Salve Modre-Fuckupsene i Danmark Får Det norske jo Castet Som Til å. fremstå SuperMoms.
      + JA @ ElisabethEi Haha! Herregud, JEG blir Helt i bakken slåtten.
      – @ Kjusadeg Og Enda mer AV preview’en for imorgen, med Som hun “Sitt yngste FAR Aldri IGJEN låven.” Å kjedelig har gjennom GATT i Fødsel da!
      + @ ElisabethEi Det ER jo Manage Snart Unger programmet IGJEN i Det Var Vel i Nesten Som kes noen episoder fratatt page i OGSA.
      – @ Kjusadeg True dat! Utskudd hvilke lurer Har På med Til den norske Fatt i år. Vet ihvertfall om: http://rannveigheitmann.blogg.no/
      Den ene er for advertila, de dårlige folk er overalt, sier de ekle ting om deg og Nathaniel, og andre unge mødre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg