Sliiiiten mamma Rannveig !

Hei og god kveld alle sammen ! Nå er det det noen timer siden vi ramlet inn døra her hjemme, og da var det rett i seng for min lille prins. Han måtte nemlig være med meg på møte angående neste helgs moteshow som jeg skal være med på, pga at jeg ikke har barnevakt. Det ble litt seint, men slik blir det bare noen ganger. Kall meg gjerne dårlig mamma,for det driter jeg i ! Uaansett. Hoppet rett i koseklærne og heiv av meg alt som heter løshår og sminke etter gutten min var i seng, har desverre blitt altfor glad i koseklær og daffing etter jeg fikk Nathaniel. Heldigvis er det kun innenfor husets fire vegger at jeg viser meg i sånt, hehe.

Glad jente for å få av alt dilldall ! 


Har jeg ikke en fantastisk vakker PC ? <3 <3 <3

Så nå sitter jeg bare her å sløver med Imsdalflaska, og skal hvie på en film når jeg er ferdig med dette blogginnlegget. Blir nok å sovne ganske kjapt tenker jeg, for jeg er helt kjørt ! Har vært en kjempe lang dag i dag,og blir nok like lang imorgen. Må også desverre ha med Nathaniel på moteshow-møte imorgen. På onsdag, torsdag fredag og lørdag kan heldigvis bestemoren passe han. Hva skulle jeg gjort uten min kjære mamma ? Gleder meg forresten noe enormt til lørdag ! Blir spennende, siden jeg aldri har gjort denne typen modelloppdrag før. Har kun vært modell på fotoshoots, og det er jo noe helt annet igjen. Så ja….  det blir spennende ! Jeg blir hvertfall en erfaring rikere, hehe 😉 

 

 




Ser ut som jeg er gravid på dette bildet, hahaha.. men er bare hofta mi ! 

I dag fikk jeg endelig kjøpt meg bleiking, så nå skal jeg endelig bli platina blondine igjen ! Skal bli goodt å bli helt blond 😀 Har ikke så mye mere å meddele resten av verden… eller JO, forresten, fikk den latterligste av de aller latterligste kommentarer i dag, At det er rotete i dusjen min… hahahaahh ! WTF. Man har virkelig nådd botten om man må slenge dritt om hvordan det ser ut inni dusjen min… LOL. Det er alt jeg har å si om den saken ! Takk for meg liksom :p 

Men nå, nå har jeg ingen ting mere å si til resten av verden ! Prater i tlf, og det er litt vanskelig å blogge samtidig ! Så vi får heller blogges imorgen, nå skal det slappes av her før det blir fult kjør imorgen igjen !

Natta bloggen <3 

 

24 kommentarer
    1. Sønnen din lider ingen nød <3 Eldsta mi sov i vippestolen sin på biljardbordet i puben jeg jobba, da hun var liten... Og da det blei seine kvelden, sov hun på kontoret til sjefen min. Så lenge ungene har det trygt og godt, og er sammen med mamma - hva mer kan en forlange? Du er flink du - god natt og sov godt. Klem

    2. Hoff hoff , godt at du har det så godt med deg selv , men husk att selv om du sikkert føler deg bedre enn alle andre på denne gjord ,så må du ikke glemme att andre med ett normalt utseende er like gode som deg. Å det der ” har Jeg ikke fin pc ” man ser ærligtalt att det er magen og brun Farga som skal fram der . Du burde begynne å ta litt mer sakelige bilder enn bare halv nakene bilder av deg selv . Å en ting til , for meg ser du ut som en rotte,Hehe ,å den gløpa mellom fortenna gjør det så mye verre :p Haha

    3. Hei du tøff i trynet! Godt du tar deg tid til å leke mamma for Rannveig.. Hun vet sikkert veldig godt selv hvor grensen går i hva hun skal legge ut på bloggen sin og hva hun ikke skal legge ut! Spar deg for sånne unødvendige kommentarer, selv om det alltid er lættis og lese når sånne som deg gidder å slenge dritt.. Kult at du sammenligner henne med en rotte btw, skjønner ikke helt hvor du fikk det fra..?

    4. Du sier nok at heldigvis viser du deg ike sånn andre steder, fordi du vil høre at du trenger jo ike sminke, du er så pen osv. For det er du jo. Synes nå da det ser ut som du har sminke på det øverste bildet, men det betyr ikke noe. Poenget er at du er pen, du trenger ikke sminke overhodet, tror nok alle er litt eller mer enn litt misunnelig på utseendet ditt (inkludert meg:) ),og du vet nok alt dette selv også 🙂

    5. Må bare skrive en gang til:) Dere som sier at anonym bare slenger dritt. Ja, hun gjør nok det, men det bildet med pc`n, ikke kom og si at dere ikke tror hun legger det ut pga magen og brunfarga, hehe:) men det er jo bare sånn hun er, det må vi respektere. Er jo bra at hun er fornøyd med seg selv, det har hun iallfall all grunn til å være 🙂 Liker å lese bloggen din, og se på alle bildene dine, Rannveig 🙂

    6. Herregud du anonym her som sier hun ser at som en rotte; Man sier IKKE sånne ting til andre mennesker. Rannveig er en kjempesøt jente!! Selv er jeg ikke noe særlig “fan” av alle bildene hun legger ut, men det er hennes valg og da må hun få lov til å gjøre det. Skjerp deg!!

    7. wow du er opptatt av deg selv! Alle bildene du legger ut av deg selv hvor du prøver å vært sexy osv… og headeren din er litt rar vil jeg si.. “19 år og alenemamma” med kun et stooort bilde av deg selv.. du er pen, ikke noe å si på det.. men liksom, dette er vell mer en blogg om deg og hvordan du ser ut?

    8. husk på at du er en mor, og at det er flere tusen som leser bloggen din.. vill du ikke heller være ett forbilde da? enn en overfladisk kjerring?.du sier du kunn viser deg uten sminke osv hjemme? hva med de lettkledde bildene du viser deg usminka a, i solariumet?

    9. Vibeke: Ja det er et moteshow på et lite kjøpesenter i Alta, og det presterer hun å sløse bort en uke på istedet for å jobbe med matteboka, hun har eksamen til jul. Grunnen til at hun tar matten er jo fordi hun skal trygge fremtiden for seg og Nathaniel, men det lille moteshowet er viktigere. Skjønner ikke tankegangen hennes.

    10. Seriøst, blir aldri overrasket lenger! Må faktisk inn for å lese kommentarer du får, underholdning på høyt nivå! 😀 AT DEM GIDDER!! Gå ut å jogg ellernoe istedenfor.. hihi

    11. Hahah, fy faen. Kjære Rannveig, all respekt til deg for at du holder ut disse tåplige menneskene som bare skriver svada. 🙂 Seriøst, voks opp? Glad jeg har et fantastisk spennende liv, i stedenfor å rakke ned på andre. Jeg har et forslag til dere, gå ut en tur å se om dere kan få dere litt selvtillit? SLUTT Å VÆR SÅ FORBANNA MISUNNELIG!
      Stå på vakre, Rannveig :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg