Dagen i dag + moteshow !

God kveld alle blogglesere ! I dag kom vi faktisk hjem ganske seint, i halv 9 tiden. Nathaniel var bare superflink og tålmodig, han er så flink den lille gutten min  ! Men det er jo klart at han blir trøtt når leggetiden hans passerer, han legger seg alltid kl 19:00. Passerer det, blir han stuptrøtt og av og til veldig vanskelig å få i seng.Det var heldigvis ikke tilfellet i dag, han sloknet med en gang. Heldigvis slapp jeg å trille hjem i dag, fikk pappa til å komme å hente oss, så han fikk kommet seg fortest mulig hjem og i seng. 

Må si at jeg får dårlig samvittighet tvers gjennom av det, men det er nå så. Imorgen blir det nok bedre, klarer ikke konsentrere meg når jeg vet ungen min er rett i nærheten. Imorgen, tordag, fredag og lørdag skal han nemlig være med bestemoren så jeg får øvet meg å gå på høye hæler ! Som jeg sa, det er ca hvert fjerde skuddår at jeg putter høye hæler på mine bein, så det å skulle gå feilfritt i det er noe jeg må lære meg til lørdag.. hahah, men det skal nok gå bra med litt øving 😉 Man klarer jo det man vil klare !

Dette er kjolene jeg skal gå med 🙂

Og forresten, så er det ikke et moteshow på et såkalt lite kjøpesenter slik jeg så noen hadde kommentert. Og kan jeg spørre hva som er galt med et senter moteshow ? Herregud ! Som jeg tidligere har sagt FLERE ganger, så er absolutt ikke mitt mål i livet å bli modell, og hvertfall ikke catwalkmodell.. skulle jeg blitt noe modell så måtte det jo blitt noe glamourgreier i så fall.. det er mere min greie, for å si det sånn. Teheh 🙂 Jeg er med på det kun fordi jeg synes det er gøy med nye erfaringer ! Uansett…  Det er moteshow på Rica hotell kl 17 på lørdag. Kom kom å se på 🙂 

Verdens aller fineste <3

Mammakoos <3 

I dag fikk jeg faktisk med hjem noen malerier av Nathaniel, som han laget for en stund siden i barnehagen. Verdens vakreste kunst, spør du meg ! 

Er han ikke bare superflink ? Tenk at dette har babyen min laget ! Må jo henges opp på veggen jo 🙂 

Ble mere bilder enn tekst, men har desverre ikke så mye mere å si i tilegg til at jeg er stuuuptrøtt ! Skal ta en tlf samtale så er det kvelden for ho mor ! Ny, lang dag imorgen. Håper dere får en fantastisk fin natt videre, sov godt og drøm søtt! Blogges :- * 

 

Skal DU komme å se på moteshow ? 

35 kommentarer
    1. Om æ ska se på d moteshowe så e d heller pga ho Christin , å ikke en sånn liten shitonge som dæ 🙂

    2. Det er ikke rart folk er stygge mot deg, for du får tilbake det slenger ut! Karma! Stygg tvers igjennom er du når du kan si noe sånt til en mamma som må føde 3 måneder for tidlig. Håper du ikke lærer sønnen din å behandle andre sånn. Jeg trodde faktisk du var snill med en stor kjeft, men du er slem og et smålig menneske.
      Og drit i å svare at jeg bare er misunnelig på deg som du gjør til alle. Begynner å bli gammel den. Jeg leser aldri bloggen din igjen, så å skrive noe stygt tilbake til meg blir bare for å holde fasaden oppe!
      Håper du ønsker deg samvittighet og folkeskikk til jul, for det mangler du!
      Eller vent, det er jo bare snille mennesker som får julegaver!
      Ps. Hvis folk synes jeg er stygg nå så burde dere lese hva hun skrev på bloggen til Madelen!

    3. Du er faen meg ikke riktig klok!! Det du har skrevet på bloggen til Madelen er ren ONDSKAP!! Kommer aldri mere til å lese bloggen din, du er seriøst SKADA!!!

    4. Satan du e idiot! Akkurat som som om Madelen ikke har det ondt nok fra før av, så e du faen meg NØDT til å gjøre ting verre. Fordeom du ikke like ho har du ikke rett til å komme med en sånn uttalelse som den HERSLIGE kommentaren der. Nei, fra nu av boikotte æ også bloggen din. Håpe resten av verden gjør det samme, så folk slepp å få prenta mere av den dritten inn i hjernen. Du e faen meg skada.

    5. Som omadelen liksom er uskyldig.. Madelen har vært jævlig stygg med ho rannveig, ho bare viser det ikke i offentligheten slik som rannveig tør.. Jada det er synd i babyen til madelen. Men dere vet nok ikke alt.

    6. Det har nu vell ingenting med saken å gjøre ka Madelen har gjort?! Når et menneske e stilt i en sånn her situasjon, og e ekstremt sårbar e det så jævli lavmål å prøve å gjøre det verre ved å si at det e hennes skyld, nåt det ikke e. Les litt om svangerskapsforgiftning før man pøse ut med anklaga. Det e mitt råd til RANNVEIG.

    7. Hun leste hvertfall mitt innlegg om svangerskapsforgiftning. Og der står det alle råd for hva man selv kan gjøre for å redusere risikoen for det.
      Det at madelen er i en sårbar situasjon gir hun ikke retten til å være stygg mot andre, som hun var mot meg igår, kaldte meg for ekkel og diverse pga hun tydeligvis følte seg truffet av et innlegg om svangerskapsforgifning hentet fra google. Rene fakta. Sånn oppførsel er ikke OK.
      Tror nok det var like ille for Rannveig å få høre av halve alta at madelen gikk rundt å kaldte hun for en sugen dårlig mamma i flere uker/mnd.
      Syns alt det dramaet her er så sykt trist..

    8. Ida: Du er ikke riktig klok som forsvarer Rannveig for det hun har sagt til Madelen. Det beviser bare at du er like skada som hun er!!!

    9. Selvfølgelig er det relevant hva man spiser i et svangerskap, men det er det uansett svangerskapsforgiftning eller ikke. Det er ikke store sjangser for å utvikle det heller, så det heller absolutt ikke(!) -mest- på hva man spiser. Men faktisk hvordan kroppen reagerer generelt mtp nyrer og hjerte.
      Hvis det har med hva man spiser, så er det enda mer sannsynlig å få svangerskapsDIABETES og ikke svangerskapsforgiftning. Just so you all know 😉

    10. fyfan, du fortjene ingen respekt, og reise til helvete med å si at nån e sjalu på dæ. Du e forfan ikke den eneste i verden som e tynn?! Du e en alenemor med dårlig økonomi og ingen utdanning, unnskyld meg rannveig men du bør seriøst vurdere å få hjelp eller klare sjøl å skjerpe dæ nå drastisk! Svangerskapsforgiftning kan kæm som helst få, å før du sett dæ sjøl inn i bedreviterrollen så les dæ til litt fakta. Ja, alt du gjør i svangerskapet kan ha utslag, men enn du sjøl? Spiste å kake og snop, eller ingenting, og du drakk burn. Hadde du flaks? Æ kjenne folk som har vært fette usunn å dæm har ikke fått det, og æ kjjenne nån som e slank og sunn som fikk det! Kor e forklaringa di nu? Du e en stakkar, og æ håpe inderlig du blir voksen snarest!!

    11. Til Ida: Om Madelen har vært stygg mot deg nu, gir det Rannveig rett til å være UHYRE stygg mot Madelen? Og så vidt æ vet prate alle i Alta om Rannveig som mamma på godt og vondt, ikke bare Madelen. Vet om flere av de såkalte venninnan hennes som har prata dritt om ho, og det mene æ ho har lagt opp til sjøl ved å være falsk og poste dritt på bloggen sin. Og hvis du syns det her dramaet e så SYKT trist, koffer prøve du så hardt å være en del av det da? Ser du blande deg titt og ofte, og ingen vet vell egentlig kæm du e heller. Ha det gøy med å diskutere her videre, æ e ferdig.

    12. anonym: OF COURSE! Men dette er jo så generelt. Det er jo en selvfølge at alle gravide skal gjøre dette, men jeg er et levende bevis på at dette ikke er veldig betydelig, men mer generelt 😉
      Uansett hva de skriver om dette, så er -alle- som ikke spiser vitaminer og grønnsaker i en risiko for å bli syk uansett om man er gravid eller ikke 😛

    13. Herregud det er vel en grunn for at det finnes sånne iinnlegg om svangerskapsforgiftning, slutt å få det til å se ut som en dans på roser a, folk som spiser usunt har en større risiko, true story like it or not liksååååmmmmmmmmmmmmmm

    14. anonym: Ingen har sagt noe om dans på roser, for en graviditet er aldri en dans på roser, belive it or not 😉 Men det er ikke bevis noe som helst om at selve den fete maten gjør at man får svangerskapsforgiftning. Men at man skal spise vitaminer og grønnsaker skal man jo gjøre uansett, og som sagt fet mat har en risiko uansett om man er gravid eller ikke 😉 True story liksåååmmm 😉

    15. Høhø.. finner det bemerkelsesverdig at alle som føler seg truffet alltid prøver å forsvare seg 🙂

    16. Grunnen til at jeg “forsvarer”, er fordi jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning i min første graviditet, å jeg spiste vitaminer, grønnsaker, drakk vann og sjeldent godteri og fet mat. Ergo; Fet mat hadde ingenting med min svangerskapsforgiftning å gjøre. Jeg snakket med jordmoren min om dette på min forrige kontroll om nettopp dette, å hun kunne bekrefte at fet mat er en risiko uansett, men ingen direkte påvirkning på selve svangerskapsforgiftning. Men folk må ikke glemme at det er nyrer og hjerte som er hovedgrunnen her 😉

    17. hehh såklart;) man får jo kreft av å spise poteter og av å gå i oslos gater også. Det er ikke bevist, men forskere sier det likevel, hehhehh. awyeah wake up yeah 😉

    18. Syns du e utrulig pen Rannveig! Lurte på om du kunne være så snill å lage et innlegg om dine skjønnhetstips! Hadde vært gøy å lese hemmelighetene din!
      Hjertelig hilsen fast leser! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg