Dagen i dag !

HEI ALLESAMMEN ! <3 

Kom hjem for ikke så lenge siden, og snille mammaen min har vært så grei å passe Nathaniel i dag fra kl 5. Det skal hun også gjøre imorgen, og på fredag skal hun hente han i barnehagen og så skal han sove over hos henne til lørdag, og være med henne hele lørdagen, slik at jeg får gjort det jeg skal og kan møte opp på alt jeg må møte opp på. Føler at det kommer til å bli veldig mye barnepass denne uka, men har jo nesten aldri barnevakt ellers så det går nok fint for et engangstilfelle. 


Når jeg kom hjem var Nathaniel fortsatt våken, han nektet å sove fordi det ikke var jeg som la han.. haha, søtnos ! Ble ordentlig glad inni meg, selv om det var en stk suuperovertrøtt unge jeg måtte klare å legge. Byttet bleie på han og ga han en flaske, så sovnet han til slutt. Heldigvis. For jeg er helt gååen ! Er bare sykt sliten, og ser veldig fram til senga nå ! 🙂 Skal bare bli sykt digg ! 

Er han ikke bare nusselig ? Verdens fineste ! Har ikke så mye å blogge om for tiden, da det ikke skjer så veldig mye spennende i livet mit at the moment. Blir mere etterhvert , lover ! Nå skal jeg avslutte her, så får dere ha en fin natt videre !

Blogges :- * 

 

 

24 kommentarer
    1. Flott frisk og glad gutt det 🙂 og barn blir sånn da mamma er lykkelig – da blir ungene lykkelige og <3 Lykke til med alt du skal gjøre - Nathaniel har det bra han, ikke tenk på ham...kos deg du 🙂

    2. vonhippie: Ja, Nathaniel er en liten lykkelig gutt, og som du sier, så har jo det mye å gjøre med at jeg selv har det bra ! For det smitter jo over 🙂 Tusen takk for fine ord søte deg ! Klem 🙂 <3

    3. Hei Rannveig! Orntlig fin gutt du har! Han slektes visst mye på sin mor! Håpe det snart kommer et innlegg om skjønnhetstips fra deg! 😉
      Syns du e awsome! Stå på søta! 😀

    4. Mie: Ntå, så utrolig koselig å høre ! Det skal jeg prøve å få fikset, men blir nok ikke denne uken pga mye stress med ting osv.. men snart, snart ! 😉

      Tusen takk ! Stå på selv !! ;*

    5. sikkert veldig rart spørsmål. men jeg skal føde snart og tenker veldig mye på hvordan jeg ser ut nedentil. jeg kommer jo ikke til med høvelen eller noe annet så jeg vurderer og dra å vokse meg. lurte egentlig på hva du gjorde jeg?

    6. Anonym: Hei 🙂 Er vel ikke noe rart spørsmål, tenkte mye på det selv på slutten… jeg hadde SVÆR mage, men er veldig sta og ville absolutt ikke ha noe hår under fødselen.. så dreiv å barberte hver dag de siste dagene før termin selv om jeg ikke så noe som helst egentlig, i “frykt” for at fødselen skulle starte.

      Har hørt om mange som vokser også, for er jo vanskelig å komme til med magen i veien. Men jordmødrene er nok vant til ubarberte damer også.. så du trenger nok ikke å være bekymret uansett hva du velger 🙂

    7. Jordmødren anbefale at man ikke barbere sæ når d nærme sæ fødsel 🙂 Fikk værtfall æ beskjed om. Va pga infeksjonsfare visstnok 🙂 Å Rannveig, Nathaniel e så nydelig! 😀 Skikkelig godgutt <3

    8. Anonym: Hva slags spørsmål er det ? Nathaniel DUSJER før han legger seg. Tror ikke du skal bekymre deg så mye for hva jeg gjør, men heller tenke på deg selv og ditt liv ;- )

    9. Frøydis: Stemme det ! Men man velge jo selv da, jeg fikk aldri den beskjeden, så barberte meg jo til siste slutt :p hehe . Tusen takk for det ! Jaa , han e virkelig nusselig <3

    10. HVORFOR lar du ungen legge seg med masse snør og møkk i ansiktet? Han har jo det på nesten alle bildene dine, men at han har grønn stivna snørr i ansiktet når han skal sove er utrolig ekkelt og uhygienisk. Stakkars barn.

    11. Ina: GÅ Å SKAM DEG! Barn griser og snørrer når det passer dem. Er bare et bevis på at han er en lykkelig gutt og at han har en mor som passer på han og gir han mat! Er utrolig mer syndt på deg som har det slikt med seg selv. Uff

    12. du vet at det ikke e lov å legge ut bilda uten tillatelse?
      så slett de bildan av mote show “vennan” dine.. for æ vet at dem ikke vil være på bloggen din!!!!!

    13. Beviser det at han er en lykkelig gutt og at moren passer på han og at han får man når han snørrer ut seg så snørra tørker til grønn gugge? Haha… jaaajaaa…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg