Rannveig går catwalk! (video)

Har ikke så mye å blogge om i dag, siden jeg har gjort stort sett det samme som i går, overigår, dagen før der osv.  Så dere får heller en liten videosnutt av meg som øver, hehe ! De siste dagene har jeg jo ligget i hardøving når det gjelder å gå catwalk ! Synes jeg har blitt riktig så flink , i forhold til at jeg som sagt så å si aldri putter høye hæler på mine bein, hehe ! Men den svingen der, den må jeg virkelig øve på ! Hehe, hadde bare vært dritnice om jeg tryna på lørdag :- )) ELLER IKKE !’

Hva synes dere ? Skal du komme å se på dette moteshowet ? 🙂 Jeg GLEDER meg !

35 kommentarer
    1. e absolutt ikke meninga å være slem, men konstruktiv kritikk går vel greit?
      Synes du går litt.. forsiktig kanskje? Du som e så lang i beinan burde klare å gå lange, myke skritt 😀 Slapp av i hendern, du ser ut som ei porselensdukka i arman, hehe. Og ikke så mye slenging på kroppen i slutten, du vrir jo hoften og hodet ut av ledd.
      Altså, du har jo ikke trening eller nåt, men æ trur at enten så e man proff modell og virkelig KAN sakern, eller så e man et vanlig menneske og går ganske så normalt, som om man går i butikken 😛 Du som 90 % av befolkninga spasere vel egentlig.
      Men hovedpoenget e vel å vise fram klærne, trur ikke folk blir å dømme dæ pga. nåt av det æ nevnte, så det går nok bra! Lykke til! 🙂
      Å før nån begynne å bitche om sjalusi og haters, du ba om en mening, og æ har aboslutt ikke nåt vondt imot dæ, og ingenting va frekt ment for å såre! Så e det klart 😛

    2. Jeg holdt på med det der da jeg var i 20 årene. Min modellmamma het Trine Ryder i Oslo. Herreguuud så mye kjeft vi fikk på treninga…men sååå flinke vi ble da det endelig gjaldt.
      Fikk beskjed om å fokusere på et punkt på en vegg foran oss, bak publikum. Idet vi kom ned til kanten, smilte vi…kikka litt rundt noen sekunder…snudde og gikk opp igjen. Og etter å ha vist 6-7 plagg, med skifte i uhyggelig stort tempo, var bein og rygg “ødelagt” hehehehe. Men det var verd det. Kjempegøy det der…gid jeg var 20 år igjen 🙂 Lykke til – break a leg, som de sier 🙂 Klem

    3. Hver dag foregår det 120 millioner samleier over hele verden.
      “Whooee! A man with a record!”

    4. Ikke ha så stive arma å vis den selvsikkerheta du viser her på bloggen!;) du e flink 🙂

    5. Altfor korte og stive skritt. Kanskje du bør se et par episoda med top model når du har litt tid 😛 Æ har sikkert 15 cm kortere bein enn deg men kan gå bedre for det gjelds å være selvsikker og ha litt attitude. Du gikk ikke særlig bra, hehe :p

    6. Hehe , du kan virkelig ikke gå i høye hæler , å så fort du gjikk , se nå selv :p Hehe. Ser ut som det ble vanskelig for deg :p

    7. Oi, dette var ikke bra… Her må MYE øving til.. Du ser ut som en usikker liten spurv.. Ikke vondt ment. Bli litt mer selvsikker.. Bli som meg.

    8. Du burde løfte beina litt mer, ser nesten ut som du subber! Og du må se mer selvsikker ut:) dette blir nok kjempe bra!! Hvordan går det med deg og blackbarbiee på samme trening hver dag? hehe

    9. Fin du er! Du burde øve litt mere, selv gikk jeg modell når jeg var bare 15 år i undertøymodell framfor mange mennensker, men det er bare å øve! 😀

    10. du ser veeeldig stiv ut, og du går på en veldig rar måte. øv, øv, øv 🙂 dette var virkelig ikke bra

    11. Herregud for en latterlig bra blogg du har 😀 Har fulgt deg lenge og den blir bare bedre og bedre, keep up the good work ;D Hvis du vil lese om hvordan jeg gikk ned 15kg pga sykdom, så kan du ta en titt på bloggen min 🙂 Just sayin’ !
      God helg 😀

    12. Huffda! Jeg hadde nok øvt MYE mer om jeg var deg..du ser veldig stiv og lite selvsikker ut, det lyser virkelig gjennom. Men men, det er jo ikke noe proff greier du skal gå for så da gjør det vel ingenting om du ikke går så bra.

    13. Du er vakker som FÅ Rannveig. Og jeg syns du er DYKTIG og lærer fort, til tross for at du aldri går med høye hæler! STÅ PÅ! Skulle gjerne vært og sedd på! 🙂
      Jeg er forresten født og oppvokst i Alta, å trodde virkelig ikke at Alta hadde blitt en sånn sladdre plass. Skam dere andre, og un Ragnhild sukes ;)))

    14. Ronja Alexandra Axelsen: Så utrolig koselig å høre søte du ! Mange stygge kommentarer her ja, men får velge å høre på de som backer opp, og ikke de som prøver å bryte meg ned 🙂

      Er du virkelig født og oppvokst i Alta ? Det visste jeg ikke !Så kult 🙂 Ja, skal virkelig love deg at Alta er en eneste stor sladre rykte plass ! Uheldigvis…

    15. You go girl! You will be great babe, don’t worry! My friend Valentina was very nervous also when she debuted for Ralph Lauren, it’s natural and actually helpful to be a little nervous, and then you can focus. As with any performance, they say it helps to breathe deeply before you do it, it will help you to relax and then you can swagger across there,
      <3!

    16. Øm du ser litt utsom en mann akkurat på den filmen, du ser så stiv ut må slappe mer av i armene:) men det er jo mye øving som skal til:) og du er jo ikke akkurat født til å være modell:)
      men ellers så var det litt bra:)
      men kanskje øvd meir hjemme og sett på filmer fra youtube om kossn du gjør det?:)
      men så er jo det bare amatør opplegg du skal på då? så har jo ikke så stor betydning om hvordan du går:) lykke til, blir sikkert kjekt detta:D gleder meg til å få høre kossn du hadde det, liker bloggen:))

    17. Det gjør du lurt i 🙂 Er ingen vits i og ta seg nær av hva alle disse surtrusen sier uansett, for det er bare tull og vås! 🙂
      Ja, det er jeg. Ble født der og bodde der helt til jeg gikk i 6 klasse faktisk 🙂 Har masse slekt der, som tanter, bestemor og søskenebarn 🙂

    18. Det kommer til å gå så bra 🙂 Du kunne kanskje vist litt mer attitude, men hallo, hvor lenge har du øvd da? Ei uke? Du går mye bedre enn jeg kunne gått etter ei uke med høye hæler 😉 Masse lykke til 🙂

    19. Så du vil heler ha finere puppa enn at ungen din har bedre helse ?:-O
      du e vel klar over at ammingen er kjempe viktig de første årene ?
      Med morsmelken gir du barnet viktig beskyttelse mot infeksjoner de første levemåneder. Melken inneholder nemlig beskyttende antistoffer fra moren. Dette betyr at du beskytter barnet mot å bli for eksempel forkjølet.
      Hvis det er allergi i din eller barnefarens familie, får ammingen enda større betydning. Morsmelken i seg selv gir svært sjelden allergier, og ved å amme barnet i minst seks måneder – helst nærmere 12 – beskyttes barnet mot allergener. Når annen mat introduseres mens barnet ennå ammes, har morsmelken en beskyttende effekt. På den måten kan du utsette påvirkningen av allergen til barnets kropp er mer moden, og risikoen for at barnet utvikler allergi er mindre.
      Morsmelken er riktig sammensatt for et spedbarn – her finnes riktige mengder av alle næringsstoffer barnet ditt trenger. Den inneholder også stoffer som er viktig for tarmens utvikling, for tarmens absorbering av viktige stoffer, og for fordøyelsen. Brystbarnet får for eksempel sjelden forstoppelse.
      Den forhindrer også at ungen seinere får asma eller blir overvektig 😉
      silikon kan du ta om 5 år omså eller 3 men ungen kan du bare amme en gang i livet å da er det viktig at du utnytter den muligheten godt 😉
      Tenk litt på det du

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg