NOKA dietten – oppdatering(gått ned 2 kilo!)

Har vært mye stress i det siste, så har ikke fått skrevet så mye om det. Men som jeg har lovet, skal jeg jevnlig oppdatere dere ! For en liten stund siden fikk jeg tilsendt en gavepakke fra NOKAdietten, som inneholdt litt av hvert egentlig, både shakes i alle mulige smaker, middagsretter, snacs barer, dessert barer, og nudler i forskjellige smaker. 

Må bare si at jeg er utrolig fornøyd med produktene ! Og best av alt, de har et utrolig lavt kalori innhold. Av middagsretter synes jeg spaghetti carbonara var best, og kanskje taco gryte. Det er utrolig raskt å lage, og selv om det ikke var hensikten min, så har jeg i tilegg gått ned hele 2 kilo ! Veier nå 56 igjen, og har 6 kilo til å nå start vekten min før svangerskapet. Å nå startvekten min er ikke noe jeg har strevet for, så det er vel grunnen til at jeg ikke har klart det til nå, nesten ett år etter at jeg fødte. Men grunnen til det er vel at jeg er veldig fonrøyd med kroppen min slik den er nå også ! Trenger ikke slanke meg, men NOKA sine produkter er perfekt for meg som ikke er særlig glad i å lage mat, men likevel er veldig glad i å spise god mat.. hehe 🙂  Raskt, og veldig, veldig enkelt.. tror faktisk ikke det kan bli enklere !  Man tilsetter kun varmt vann, og volià! Og shakesene, de er kjempe gode og raske ! Siden jeg er en ordenlig sjokoladejente, så kommer det vel ikke som noe sjokk at sjokoladesmak er min favoritt ! 

Fornøyd Rannveig ! Dere vil få en liten oppdatering om ca en ukes tid, hvor jeg vil oppdatere dere på om jeg har gått ned noe mere, osv 🙂 I mellomtiden kan dere gå inn på NOKAdietten sine hjemmesider HER å lese mere om deres produktsortiment ! Mye å velge i !

Har du prøvd NOKAdietten før ? Hva synes du ? Og om ikke, kunne du tenkt deg å prøve deres produkter ? 

9 kommentarer
    1. NOKA er fantastisk, selv om man ikke nødvendigvis skal slanke seg. Et glass hver morgen sørger for at man får i seg absolutt alle vitaminer man trenger. Jeg liker også spaghetti carbonara best… Ha en flott tirsdag 🙂

    2. Jeg gikk på dietten i noen uker, men syns smakene ble litt vel i meste laget. Syns shakene smakte ganske “melete”.
      Ble selv sponset av produktene, men valgte å slutte siden det ikke var noe for meg.

    3. Heisann! 😀 Jeg har hørt at du tar ølgjær… jeg har startet med å ta ølgjær for en uke siden, så jeg lurer på noen spm. 🙂
      Hvor lenge tar det, til du merket forskjell, på huden din, håret og neglene dine?
      Hadde du mye kviser før, før du startet å ta ølgjær?
      Tar du det forsatt?
      Håper på svar. mvh. Amalie

    4. I think you’d be a perfect candidate for an advertising endorsement deal with them. You already have the lovely looks of a model anyways, and you have a good shape that would certainly appeal to many customers!
      <3

    5. Lite troverding innlegg når du allerede har skrevet at du har inngått et samarbeid med dem. Les: spons. Dermed kunne du aldri skrevet, som sant er, at det ikke smaker godt, at det smaker kunstig og at man blir drittlei smaken etter en dag.

    6. Noka smaker faktisk godt da! Jeg blir ihvertfall ikke lei, syns shakene er kjempegode:) folk er så sære og kresene! Jeg skal begynne på nokadietten selv etter fødselen:)

    7. Jeg har prøvd det før, men jeg likte ikke det greiene, så jeg slutta etter 4-5 dagen.. 🙂 og siden har jeg ikke beynt med det igjen 🙂 Hadde satt stor pris på en kommentar tilbake på bloggen min? 🙂

    8. Nettopp begynt på det selv og er på dag 3! Har gått ned 2,5 kilo på disse 3 dagene. Jeg syns barene og middagene smaker godt og nudlene var helt ok. Sjokoladeshaken syns jeg ikke var god, men likte vaniljeshaken veldig godt når jeg tilsatte kaffe og isbiter! Resten har jeg ikke prøvd enda 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg