Jeg har meldt meg på neste sesong av Unge Mødre

Hei igjen alle sammen ! <3

Først og fremst vil jeg bare takke for alle fine kommentarer, og beklage så mye at jeg ikke får svart på alle pga vanskeligheter med å finne de mellom alle de STYGGE, som jeg naturligvis ikke orker å bruke min energi på å svare på. 

I dag da vi våknet var feberen borte, så da ble det barnehagen på min lille skatt alikevel. Hadde egentlig gledet meg og sett fram til enda en hjemmekosedag, men den gang ei. Jeg har faktisk vurdert flere ganger å ta han ut av barnehagen, kun fordi jeg savner å være med han hele tiden. Gutten min er jo så fantastisk flott, og savner tiden før han startet opp i barnehage og jeg ikke får sett han absolutt hele tiden. Er også veldig kontrollfreak når det kommer til Nathaniel, jeg  liker å vite hvordan han har det, så det var litt vanskelig i begynnelsen i forhold til barnehage. Men nå går det supert for oss begge ! I dag har jeg prøvd å rydde litt i skuffer og skap, og i lekene til Nathaniel. Han har jo så utrolig mye, så er greit å kvitte seg med noe og ting han ikke bruker. Vi har jo en veldig liten leilighet(desverre) så allverdens plass til ting er det jo ikke. Ellers har jeg ikke gjort så mye, slappet av egentlig ! Forrige uke og helga var veldig stressende, så det var veldig godt. Nå ligger Nathaniel  å sover søtt, noe han har gjort siden kl 19. Ble altså barnehagen på han i dag, men fikk beskjed om at han hadde vært ganske gretten. Har nok noe med å gjøre at ETTÅRSJEKSLENE og flere andre tenner er på tur opp ! Har vært mye sutring og hyling i dag , og han har siket som bare det i går og i dag, måtte tilogmed putte på han en siklesmekk i dag, noe jeg aldri før har trengt å gjøre. Tok et bilde av han, og der så jeg jo jammen  meg at det er mange hvite flekker rundt omkring inni munnen hannes. Jeg får jo ikke lov å nærme meg der engang, så det er på bilder man får se det..heheh <3 

Ser dere ? Herlige gutten min <3

Søtnos <3


Og så en ting til ! Det har seg nemlig slik at jeg nettop har meldt meg på NESTE ÅRS SESONG AV UNGE MØDRE ! Jeepp, du leste riktig. Jeg sev er jo virkelig den mesr PR kåte personen jeg vet om. Høhø ! Men jeg har bare positive erfaringer med å være med på programmet, så hvorfor ikke  ? Har også fått høre at jeg gjør meg veldig godt på TV, så det er jo bare kjempe gøy ! 

-Skal du være/har du vært med på Unge Mødre? 

-Kunne du tenkt deg det ? 

Nå er det senga for alle penga ! Dette tok itt lengere tid pga Nathaniel våkna, han har stakkars så vondt i tennerne sine, stakkar lile gutten min ! Tidlig opp på møte imorgen, og etter det skal jeg møte min aller beste venninne, Marita(bloggen hennes kan du finne HER)  ! Har ikke sett henne på kjempelenge så det skal bli utrolig koselig ! Så da sier jeg bare godnatt og sov søtt ti alle mine fantastiske lesere ! 

Blogges :- * 

26 kommentarer
    1. Kjempefinebilder som vanlig. Du er naturlig pen, og kjempefint smil! Fin kropp og du har en nydelig sønn. Du kler å være blondine, så tror ikke du burde farge det mørkt hehe:) men ååh, nå fikk jeg sommerfeeling!

    2. Ida: Ntå, tusen takk søte du ! Jeg føler meg selv også mest komfortabel som blondine, så det er jo greit… hehe ! Ja, bildene er jo tatt i sommer, så det er vel kanskje ikke så rart ! 😀

    3. Hadde jeg vært ung idag, hadde jeg nok meldt meg på der ja 🙂 Så forresten bilde av deg på Facebook fra moteshowet… Flott 🙂 De hvite prikkene kan ha sammenheng meg tennene som kommer 🙂

    4. Hei 🙂 hvor har du kjøpt buksa som nathaniel har på seg på det nest siste bilde her? Den var tøff å vil gjerne kjøpe til min lille gutt i magen :))

    5. Du veit vel at barna skal ha en feberfri dag hjemme før dem drar i barnehagen igjen? Han er super nydelig foresten:D:D

    6. Nee, å være på tv er lang utenfor mine komfortsone.. Men glad det finnes sånne som deg, slik at vi får noe å se på! Dere kommer til å slå an, nydelig jente og nydelig gutt (: Lykke til! 😀

    7. Febersyke barn skal være hjemme selvom feberen er over, minst 24 timer etter at feberen er borte. Så da kunne du hatt en kose dag i dag også 🙂 Da vet du det til neste gang. Godt å ha dem hjemme i blant, men veldig kjekt med barnehagen også. Blir litt slitsomt i lengden å ha de hjemme hele døgnet, hver dag, hele uka og hele året 😛

    8. Jeg har begge barna mine hjemme. en gutt på 2år, men håper på at han endelig har fått plass til etter jul 😀 Er jo godt for dem å utvikle seg og kunne leke med andre barn :-). Og datteren min er for liten enda 🙂 Hun er bare 7måneder :-). Så ho skal få være hjemme noen måneder til 😀

    9. Michelle: Jeg er helt uenig i at febersyke barn må være hjemme i 24 timer etter feber har gitt seg. Dersom allmentilstanden til barnet er bra ser jeg ingen grunn til at barnet skal være hjemme fra barnehage/skole.
      Har vært heldig og kun hatt en hjemmedag så langt, og selv med feber var ikke allmenntilstanden nevneverdig svekket. Og når da feberen forsvant så jeg ingen verdens grunn til å holde hjemme en dag ekstra.
      Vi har hatt et par tilfeller med feber på kveld, for så en feberfri natt og dag. Og har heller ikke da hatt barnet hjemme.
      Vårt barn har så langt IKKE tatt skade av det 🙂 Tvertimot så har vi sluppet veldig billig unna. Håper det fortsetter på samme måte.

    10. barnet skal helst være hjemme fra barnehagen i enten 24 timer eller 48 timer etter at feber og slike ting har gått over.
      Dette er for å unngå å smitte andre barn 😉 ikke for å unngå at deres eget barn blir syk igjen.
      det er for de andres skyld.

    11. Henriette: nå har det seg slik at barna ikke får feber pga tenner, derimot kan tennene komme av feberen 🙂 så da er barna faktisk syke først!
      Tenker barna har godt av en dag hjemme etter feber, det tar på kroppen å være syk/ha feber og da blir det ofte slitsom å bli sendt i barnehagen. Ergo barna kan bli irritert. I tillegg er det noen barn som har feber på dag 1, så feberfri dag 2 før feberen blusset opp igjen på dag 3 🙂

    12. Mitt barn har fått feber pga tenner. Ikke noe vits å si at barn ikke får det, for det er ingen fasitsvar på det. Barn er forskjellige, og jeg veit i hvertfall at MITT barn har fått feber av tannfrembrudd.

    13. Hvorfor hun har ungen i barnehagen fordi hun går hjemme? For et teit, og uerfarent spørsmål. Ville du holdt ungen din hjemme, unnlatt ungen å sosialisere med andre unger, få et kjennskap for verden uten for husets fire vegger fordi du gikk hjemme? Seriøst :p Haha! Jeg går hjemme hele dagen selv, men det skal ikke gå utover Ruben. Han elsker barnehagen, og jeg mener at ALLE barn har godt av og være i barnehage, de lærer utrolig mye der, lærer å få grenser fra andre enn bare mamma, og ikke minst så lærer di å dele, leke og være omgjengelig med andre barn, ikke bare mammaen sin hjemme 😉 Barnehage er alfa omega for barnets utvikling!
      Du er så nydelig, å jeg gleder meg til å se deg på skjermer Rannveig! Skal krysse fingrene for at du kommer med i neste sesong også! Jeg har dessverre blitt for gammel for og kunne melde meg på. Haha! :p

    14. Fordi jeg kjenner mitt barn bedre enn deg i første omgang, og fordi hun får ikke feber helt uten videre når hun ikke er syk, men derimot når det er tenner på gang.
      I mine øyne blir det for dumt å si at “ingen barn” får feber pga tenner, men omvendt, når du absolutt ikke kjenner mitt barn, eller mange andres. Hva veit vel du om andres barn? Som foreldre kjenner man sine EGNE barn, ikke andres. Ingen er like, enkelt og greit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg