MEG ? Dårlig mor ??!

I dag har jeg vært i møte. Skal egentlig ikke si så mye om hva dette møtet gikk ut på siden jeg synes det er litt for privat for bloggen, men kan si så mye som at enkelte mennesker er lvillig til å gå så sykt langt! . Da snakker jeg om personer som har gått å spredt falske rykter om meg som mor, og da personer som har stått meg nært .. veldig nært ! Dette resulterer så klart i masse problemer og unødvendige bekymringer for meg, for jeg vet selv at jeg er en kjempegod mamma for Nathaniel ! Avogtil er ting bare så sykt urettferdig, og synes det er drøyt at barnevernet faktisk tar til seg den typen falske påstander ! De har jo plikt til å undersøke, men likevel. Det er jo klart at dette er sagt for å sverte meg, og diverse andre baktanker disse personene har med dette, jeg ikke skal skrive om på en offentlig blogg. For å gjøre en veldig lang sak kort. Personene ønsker å frata meg omsorgsretten for min sønn. Det gjør meg utrolig rystet og frustrert ! Værste av alt er at disse personene er så feige at de ikke tør å bli konfrontert med det engang, de bare springer sin vei. Feighet på høyt nivå spør du meg ! Har du uttalt noe, så burde du faen meg kunne klare å stå greit for det også. Min mening da…. OG JEG ER SKUFFET ! Spesielt siden en av disse personene har uttalt siden fødselen at h*n synes jeg er en kjempegod mamma. Så ikke vanskelig å se at dette er hevn. Men sannheten skal ut ! Jeg gjør hva som helst for sønnen min, hva som helst. Det vil si at om jeg må rusteste meg hver dag for å bevise ettellerannet,så gjør jeg gjerne det. Selv om jeg selv og alle rundt meg vet at jeg aldri har rørt andre rusmidler enn alkohol ! 

Jeg er så utrolig frustrert akkurat nå ! Jeg føler meg veldig urettferdig behandlet. Men jeg gir ikke opp, aldri ! Så om målet til disse personene var å knekke meg, så kan jeg med glede fortelle dere at det virkelig skal MYE mere til for å knekke meg. Så vet dere det ! Hadde egentig ikke tenkt å skrive noe som helst om dette på bloggen, men det er utrolig godt å bare få ut ! Og om det blir noe mere sak ut av dette, så skal de virkelig få høre. Det lover jeg. Jeg er sta som bare det, og jeg gir som sagt aldri opp, og når sønnen min er det mest verdifulle jeg har, så er det klart at jeg kjemper alt jeg har for han !  Min mening er nå at barnevernet burde konsentrere seg om de mødrene som faktisk trenger hjelp, og ikke mødrene, som meg, som faktisk gjør ALT for ungen sin, og som faktisk er en god mor. Men men. Jeg elsker Nathaniel av hele mitt hjerte, og høyere enn noe annet og det er det ingen tvil om! 

Men over til noe langt mere hyggelig ! I dag har jeg vært med min bestevenninne Marita, som jeg ikke har sett på gud vet hvor lenge ! Vi var på cafe, og gikk å tittet litt rundt i butikkene ! Veldig koselig <3

Begge to sminkefri og bjutiful ! 

Og så var det veldig godt å få pratet ut om dette møtet jeg hadde vært på. Godt med støtte. Og er det noe jeg har mye av, så er det nettop støtte. Fordi de som står meg nær, vet hvordan jeg er som mor. Mamma, for eksempel. Jeg har bodd hos henne de 5 første månedene av Nathaniel sitt liv. Hun VET at jeg er en god mor, og at jeg virkelig gjør alt for Nathaniel.  Mamma har forresten vært her i hele ettermiddag, er bare rundt en time siden hun dro. Er godt med mammakjærlighet når man er sliten av tull, rykter å grovt falske påstander man får slengt mot seg!  Mamma er verdens beste mamma ! Vet at jeg har henne og mange andre som står meg nært 110% i ryggen om det skulle stå på det ! Og jeg kan nesten ikke vente med å bevise for alle som måtte tvie, om at jeg er en fantastisk mamma for Nathaniel, slik de fleste mødre er for sitt barn, og egge denne tullesaken bak meg. Så kan folk få lov ti å si hva de vil ! Så lenge ikke noen så alvorlige påstander og beskyldninger blir tatt lengere enn mellom munnen til folk, bryr jeg meg fint lite. Men å blande inn barnevernet i noe som åpenbart er falske rykter, det er å gå ALT for langt ! ALT, alt alt alt ALT for langt ! Det er faktisk helt utrolig hvor god fantasi enkelte har ! Det må jeg virkelig si. 

En veldig sliten mamma Rannveig som nettop har våknet fra powernap ! Jeg ska nemlig ta meg den store friheten å legge ut bide av meg selv, fortsatt sminkeløs ! Befriende ! Og så må jeg bare beklage for at jeg ikke har fått lagt ut bildene, har faktisk enda ikke overført pga disse unødvendige bekymringene jeg har hatt i det siste, men skal få gjort det de nærmeste dagene. I mellmtiden kan jeg legge ut bilde som Pia(designeren)  selv har lagt ut på sin hjemmeside !

Her er alle jentene fra moteshowet med Vintage VS Retro, makeupartist Memona og Pia selv ! Flotte jenter ! 

Men nå skal jeg faktisk ta å avslutte, prater i tlf, og stakkars han som må sitte å “høre” på meg mens jeg blogger, haha! For jeg klarer nemig ikke å kommunisere med andre mennesker mens jeg skriver et bogginnlegg, hehe… helt hundre prosent konsa om blogging når jeg gjør det, hehe ! Glad jeg har folk rundt meg som får opp humøret :- * Ingenting er bedre enn det ! Fikk forrresten beskjed av han nå om at jeg måtte skrive at jeg har en koselig samtale med han, for da skal han kommentere bloggen min ! Jippii ! Så da vet 4 000 personer det, hihi. Ha en fin natt alle søte lesere der ute ! Sov godt og drøm søtt ;- * 

 Forresten så orker jeg ikke noe drittkommentarer på dette innlegget, så hvis det kommer så stenger jeg rett og slett kommentarfeltet for en god stund. 

Blogges! 

 

50 kommentarer
    1. Du er nødt til å flytte ut av den byen, Rannveig. For en plass. For noen folk.
      Nei, kom deg vekk derfra! Så fort du bare kan 🙂 Sørlandet er en herlig plass, dra dit. Der har folk såpass med vett i hode at de ikke løper til barnevernet over barnslige rykter. 🙂

    2. Klart alle mødre kjemper for barna sine, den styrken man har som mor kan ikke forklares. Desverre var det ingen som kjempet for meg, siden foreldrene mine slet selv. Jeg ville aldri blitt mor som jeg var så syk som jeg er nå. Et barn er ingen menneskerett, men noe man selv må vite at man kan klare (ingen kan garantere sykdom etterpå da, men du skjønner). Kan nesten føle det på meg hvordan det føles å gå i møte med barnevernet pga falske påstander, det må være vondt å man blir klart forbanna as fuck. Men hevn er ingen vei å gå, det får man bare i retur. Bare bevis at du ikke lar deg pille på nesen… Ingen vits å lage en strid mellom deg og henne, det vil bare gå mer ut over barna. Bare glem hele mennesket som har gjort dette.. hun vil garantert få det i retur via karma. 😉 Nå kjenner jeg ingen av dere personlig, men dette er bare min mening.. Håper dette forsvinner ut av din verden snart, for en dårlig mor er du ikke. Selv om jeg kan mislike din oppførsel til tider, så har det ingeting å si om din rolle som mor. 🙂

    3. Æ foreslår å anmelde vedkommende for trakassering. Om du e sikker på kæm den person e. Det e helt utrulig at noen velge å gå så langt at dem bruke en uskyldig unge i en “hevnaksjon”.

    4. Falke folk altså, blir kvalm av tanken.. Nathaniel har en god mor! Du kan faktisk stenge enkelte innlegg i kommentarfeltet også 🙂 Bare send meg melding på facebook, så skal jeg hjelpe deg hvis du vil 🙂

    5. “Nadia”, hvordan kan du si at hun fortjener å miste ungen? Bruk tiden din på noe annet enn å rakke ned på en alenemamma som ikke fortjener å miste sønnen sin.
      Jeg har fulgt bloggen til Rannveig i en mnd tid, å har lagt merke til at det er en go del drama ute å går blandt leserne, å jeg skjønner ikke problemet. Jeg finner det svært tragisk at enkelte bruker tid å energi på å lese en blogg hver dag når deres eneste mål er å rakke ned på en person, hvilken glede gir det de?
      Jeg måtte selv gå gjennom ett svangerskap uten en delaktig barnefar,å har vært alenemamma i 4 år, så vet hva det innebærer. Men jeg tror det er mange som ikke tenker over hva de holder på med, når de slenger ut slike stygge kommentarer. Det er trakkasering, å det burde tas alvorlig.
      Jeg har selv opplevd å blitt meldt til barneværnet i håp om at jeg skulle miste ansvaret for barnet mitt, å det på en så ussel måte at jeg fikk brev fra barneværet samme dag som min bror var til graven, så snakk om å ska ta noen når de er sårbar. Men hev hodet, ikke la deg knekke, å gjerne ta kontakt om du vil ha råd å støtte Rannveig. 🙂

    6. Hei jenta mi:)de kommer ikke noen vei med det der, syke påstander… Jeg ser det for meg, at det går ann å bli så hjerterå.. Det er så alvorlig.. Og jeg tror ikke de vet selv alvoret i det de har gjort. Rett og slett 2 uvitende unger spør du meg.. og det værste er at de ikke klarer å stå for det engang. Nathaniel har det best hos deg, du er en oppegående vakker person og jeg vet at du elsker lillemannen din <3 stå på Rannveig, du har min fulle støtte! Sjalusi er nok bunngrunn i dette desverre.. Håper de skammer seg noe så inderlig begge 2. Og dere anonyme som aldti stopper å slenge dritt: Nå er det på tide å gi seg!

    7. Utrolig dårlig gjort å melde deg til barnevernet synes jeg. Det er jo Nathaniel det går utover mest hvis du blir tatt ifra, noe de burde tenke på før de kommer med påstander som ikke er sanne.

    8. Ååh, jeg vet akkurat hva du snakker om. Folk må slutte og blande seg inn i ting de overhode ikke har noe mer. Kjenner jeg blir så frustrert !

    9. Syke folk som har gjort det. De har ødelagt så sykt mye for deg nå 🙁 med en gang barnevernet er med i bildet så forsvinner de ikke lett helmer. Syns synd i deg som må gå med den byrden hengende over deg. Men nå får du jo bevist for alle tvilere om du er en kvalifisert god nok bor i barnevernets øyne. Lykke til. Hadde det vært meg så hadde jeg drept vedkommende som meldte meg til barnevernet eller betalt noen for å virkelig banke de og gjøre livet grusomt.

    10. Æææ, første tegn på noe er galt er det faktum at de ikke engang tør face deg. Ekkelt. Kjenner ikke deg eller sønnen din eller noe som helst, egentlig, men synes fortsatt det er sykt – barnevernet tar ikke for seg de kidsa som FAKTISK blir mishandlet, de går etter hunches de får fra folk som går løs på helt ok og greie mennesker – nesten så man kan mistenke barnevernet for å gjøre sånt med overlegg, så de slipper jobbe. ARG! Vel, uansett, stå på, og ikke la kommentarer her eller idioter rundt om knekke deg. Stor klem!
      -NA, nymfoman sexblogger

    11. Nu må dokker tenke på at det e ungen det gär utover! Tenk hvis deres mödre hadde blitt fratatt dokker pga falske bekymringa eller meldinge. Det ödelegg faktisk en unge å ungen e så liten at han kommer ikke til å huske mora. Rannveig vil faktisk stille opp för sönn sin å se utviklinga hannes. Hvis barnevärne e så bekymra kan dem jo ha samtale med mor din og barnehage . Barnehage. Feks.. Ser jo utviklinga til nath. Å ser at han har det kjempe godt.. Men ta mot hjelp fra barneverne om kordan bli feks en bedre mor, gjör du ikke det ä dem ikke syns det så kan bo utfalle bli det uönskelige. Lykketil Rannveig, ingen fortjeene å miste ett barn. Ps .. Pass på ka du legg ut på bloggen din:)

    12. Jeg vet jo hvem som meldte deg og begge to håper jeg skammer seg;) forbanna drittunger! Den ene dummere enn den andre.. Halleluja! Du har ingenting å frykte 🙂

    13. Æ syns det e rart at det ikke har skjedd før i og med at du har vært så sykt mye innblanda i barnevernet sjøl.. Om det e rett eller ikke ska æ ikke si nåt på da æ ikke kjenne dæi 🙂 Men utifra bloggen så gjør du mange feil da.

    14. Barnevernet MÅ undersøke om de får tips, uansett om tipset er grunnløst. De kan ikke skille på det selv om de skulle vite det. Så bare samarbeid med de, så finner de fort ut om beskyldningene er grunnløse. 🙂 Barnevernet er ikke en stor stygg ulv, men de har lover og regler de må følge heldigvis.
      Bedre at de undersøker tusen grunnløse for mye, enn at en som burde bli fanget opp ikke blir det!
      Stå på rannveig, hev deg over sånne mennesker. Og prøv å holde deg borte fra dramaqueens. Det er bare fjortiser som oppfører seg sånn!

    15. En blogg kan ikke si noe om Rannveig som Mamma, det må dere skjønne småunger. Få dere en realitycheck.. unge jenter forstår ikke hva det vil si å være mamma med mindre dem er det selv. Veslevoksne drittunger har ikke noe de skulle ha sagt til dette. Gå å rydd rommene deres og adlyd foreldrene deres istedenfor.

    16. moren min jobber med Nataniel og hun vet at han er en fantastisk unge så da må jo du være en fantastisk mor;*
      hilsen lille mejj i alta 😀

    17. moren min jobber med Nathaniel og hun vet at han er en fantastisk unge så da må jo du være en fantastisk mor;*
      hilsen lille mejj i alta 😀

    18. Er glad vi har barnevernet i Norge. De gjør en god jobb. Er du en god mor,har du ingenting å frykte. De innhenter jo opplysninger fra barnehage,sykesøster,lege osv før de gjør en helhetsvurdering. Min mening er at festbilder og barnebilder ikke bør blandes,som du er ivrig å gjøre. Man kler seg ikke så lettkledd på bilder man legger ut heller. Tenker du på at ditt barn blir eldre,å en dag komer til p se de bildene???
      Stå,på vidre! Du er enda veldig ung,å har masse å lære m livet som mor og voksen. Ingen er feilfrie. Vi skal feile og lære 🙂

    19. Herregud, de skal da vel ikke ta ungen i fra henne selv om de er pliktige til å sjekke ut en bekymringsmelding… Å fjerne en unge er siste utveg, å flytte er det dummeste hun kan gjøre. Vist hun er en flink mamma har hun ingenting å frykte, de kommer nok til å henlegge saken. Er bedre de sjekker ut 100 grunnløse bekymringsmeldinger enn at de overser en unge som ikke har det godt..

    20. jeg er så sikker på at hadde det ikke vært for bloggen, så hadde aldri dette skjedd! har du tenkt litt på det, at bloggen faktisk gjør livet tungere for deg? blir virkelig trist av at folk gjør dette mot deg. at du må bruke timer og dager på noe du ikke trenger å bruke tid og tanker på! klem til deg og nathaniel

    21. Til de som kommenterer her at de håper Rannveig mister Nathaniel.. Hva f*** feiler det dere? Kjenner det koker i hodet mitt. Hva slags problemer er det dere har? Nathaniel TRENGER mammaen sin, Nathaniel er TRYGG hos mamman sin, Nathaniel har BEHOV for mammaen sin.. Det skal mye til før barnevernet tar ett barn fra en mor, MYE! Og i de aller fleste situasjoner ( så lenge ikke mor ikke er for ustabil eller ikke kapabel til å ta vare på barnet) så er det best for barnet og være hos sine foreldre, og denne saken Rannveig, siden hun har vært hovedforsørger.
      En ting er at dere slenger dritt til Rannveig, hun har selv valgt å ha en offtentlig blogg men tenk på lille gutten, hvorfor blande inn en 11 mnd uskyldig gutt i dette? Hvilken tilfredstillelse får dere av å ønske denne gutten vekk fra moren sin? Det er stygt, kvalmt og forkastelig! Det viser noe om hvor lite oppegående en er. Ta ett oppgjør med dere selv, finn ut hva dere mangler i hue og gjør noe med det. Tapere!
      Du er sterk Rannveig, du vet hva jeg mener om deg som mor!
      Klem

    22. Bare hold hodet høyt, Rannveig! Du er en superflott mor. Nathaniel trenger mammaen sin! Blir kvalm av disse menneskene som har meldt deg til barnevernet. Tror ikke de faktisk vet hvor alvorlig dette er… Tenk og blande inn et uskyldig barn pga sjalusi, helt forkastelig!

    23. du e ein God Mor Rannveig !! det e æ sikker på 🙂
      du fortjen ikkje å miste sønnen din 😉

    24. Om faren har så like mye rett som rannveig så skulle hadde faen ha stilt opp fra dag 1!! Ikke komme når gutten er snart ett år å skal ta ifra henne omsorgsretten for det blir for latterlig! Hva rannveig legger ut blir vel opp til henne å ikke dere! Å vist dere bare er ute etter å spre kvalme så kan dere jo gi faen i å sjekke innom bloggen til rannveig å heller ta ting opp med henne face 2 face.. Vil tro det er 99,9 % samer så må inn å være løs i kjeften sin! Voks opp a!

    25. kanskje du burde tenke litt på hva du legger ut på bloggen da, så folk ikke får slike inntrykk!:) sier ikke det for å være slem. sier det for ditt eget beste

    26. Fy faen, jeg har ikke ord. Folk er helt utrolige, det er til å bli kvalm av hvor langt enkelte er villige til å gå på grunn av sjalusi. Du fortjener ikke dette!

    27. Som mamma synes jeg det er bedre at BV sjekker 100 uskyldige framfor å overse 1 barn med omsorgssvikt. Et lite tips; Du fremstiller deg om fryktelig enkel og umoden her på bloggen. Det er konstant drama og bråk rundt deg. Du klager stadig over hvor slitsomt det er å være alenemamma til èn, 1 unge. Du går hjemme mens ungen er i bhg. Hvor slitsomt får det blitt da???Har selv vært alenemor til 2, uten særlig hjelp samtidig som jeg jobbet 100% stilling. Noen burde virkelig forklart deg en del om livets realiteter. Om du er en dårlig mor eller ei, skal ikke jeg ta stilling til, da jeg ikke kjenner deg personlig. Men at du er et elendig forbilde, dèt kan jeg si.. Fyllebilder/videoer og barnebilder i skjønn forening.. Ikke bra!!!!!

    28. Barnevernet går inn og veileder de foreldrene som trenger veiledning. Det er veldig sjeldent foreldre mister omsorgsretten, altfor sjeldent, og kun i veldig alvorlige saker der det er skadelig for barnet å bo hos sine foreldre. Barnevernet kommer mest sannsynlig til å veilede deg, og den veiledningen bør du ta i mot. Jeg ville også lagt ned bloggen, og passet meg for å havne i drama. Man burde være for voksen til slikt når man har en sønn man tar vare på.

    29. For dere som sier at Rannveig, ut fra bloggen gjør mye feil, så er DET feil. Det er ingenting her på bloggen som viser at hun gjør noe feil som mor ovenfor Nathaniel. Ut fra det jeg har lest, så beviser det bare at Rannveig er utrolig glad i sønnen sin, og gjør alt for han. De gangene Rannveig er ute og fester med venner så kler hun seg kanskje utfordrende..men hva har det med sønnen hennes å gjøre? Mens hun er ute, er sønnen trygt plassert hos en god barnevakt, der han er trygg. Det er jo det som er viktig, og det er det som betyr noe. Rannveig er en god mor, som fortjener det beste! Stå på!

    30. Syns du er en flink mamma, og du snakker mye om sønnen din, noe som er koselig og høre på, det betyr jo bare at du bryr deg om han og at han betyr mest i ditt liv. Du har nu en flott sønn og du klarer deg bra, du har jo mange gode psykiske hjelpere der ute, flere enn du tror 🙂 vær stolt av deg selv, for det har du all grunn til Rannveig 😀

    31. herregud, kjenne at æ blir skikkelig irritert! du e ei helt fantastisk mor som gjør alt du kan for sønnen din! håpe de folkan som prøve å ødelegg kan skjerpe sæ og skaffe sæ et liv. det e så patetisk av dem, hvertfall når dem e så feig og ikke tør å innrømme det!
      du burde kanskje komme dæ bort fra plassen sija det bare e drama og dritt, du fortjene så mye bedre! men det tar nok ikke lang tid før barnevernet ser at dem ikke ha nå å bekymre sæ for og lar dæ vær i fred, også må du anmeld de jævlan som prøve å ødelegg for dæ!
      Stå på videre, lest bloggen din så lenge æ kan huske og veit at du klare det her fordi du e så ufattelig sterk! du har veldig mye støtte i leseran dine også, ikke bry dæ om de som slenge dritt, de e bare sjalu! 🙂

    32. Ligger på sykehuset? Er det en unnskyldning for alt? Madelen er en heks. Dessuten ble hun meldt til bv før madelen ble lagt inn så det har ho nok hatt tid til ja;) jeg så at ho skrev på bloggen sin at ho hadde snakka med bv om det her – lol
      barnevernet kan ikke gi noen random folk info om den saken så ser dreit ho på leggen. Veslevoksne drittungen.
      SLutt bland inn sønnen til madelen i hvordan ho er som person!

    33. Madelen har skrevet på bloggen sin at hun ikke har meldt inn Rannveig til barnevernet. Men at hun ringte for å forsikre seg om at ingen har missbrukt hennes navn.
      Så NEI, Madelen har ingenting med Rannveig og barnevernet å gjøre!
      Jeg er uansett veeeldig sikker på at dersom det var Madelen som hadde gjort det, så hadde nok Rannveig skrevet det på bloggen sin 😉

    34. Såklart madelen ikke vil innrømme det offentlig, hahah ere mulig? xD Madelen som elsk å prat shit om rannveig og kor dårlig mamma ho e 😉 nå kan ho få smake baken haha dramdramdramamamamamaa ææ så dritlei!

    35. Ja Rannveig, her i Alta er det faen ikke rom for oss som skiller seg ut. Jeg har erfaring med den biten 🙂 du skal bare ta alt det negative og blande det til en ball å hive den på ryggen og tenke at nå er du tusen ganger bedre 🙂

    36. jacqueline: Helt sant ! Syne man skal få lov til å være seg selv ! Heldigvis har både jeg og du guts nok ti å gjøre det , uten å bry oss om de som prater bak ryggan våres ! 🙂

    37. Stå på Rannveig ;D
      Så lenge du vet at du er en god mor er det ikke noe å bekymre seg for;)
      Jeg kjenner deg jo ikke, jeg har bare lest bloggen din gjennom hele graviditeten og leser den fortsatt! Gjennom den tiden og utifra hvordan du utgir deg på bloggen virker det som du er en helt utrolig fantastisk mor for Nathaniel, noe jeg også er sikker på at du er!!
      Ikke la noen andre knekke deg, Rannveig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg