Ny header !

Nå håper jeg det er noen som kan hjelpe meg ! Siden jeg har så fantastisk god tid til ingenting i dag, så tenkte jeg rett og slett at jeg skulle gjøre noen småjusteringer på bloggdesignet mitt .Blant annet å skaffe meg ny header. Så da bilir spørsmået mitt, er det noen som vil lage ny header til meg ? De beste som bllir laget vil jeg legge ut i et eget innlegg + om dere har blogg, så vil jeg linke bloggen deres. Og den allerbeste og den som jeg liker best, vil jeg naturligvis bruke som header ! Headerne kan dere sende på mail til meg, mailen finner dere i kontaktinfo 🙂 

Vil ha noenlunde samme tekst som jeg har på min nåværende header, men vil ha andre bilder, og helst da de pressebildene fra Unge Mødre jeg har lagt ut i tidligere innlegg. 

Takk på forhånd !! 🙂 

Random bilde fra forrige helg, bare for å ikke ha et kjedelig innlegg uten bilder ! Hhee 🙂 

10 kommentarer

Siste innlegg