Hormonell dag..

I dag er jeg seriøst hissigere enn hissigst ! Hehe, skal visst ikke så mye til for å gjøre meg sur i dag. Men tror nok også dagens humør har mye å gjøre med at jeg har vært på et par møter, et av dem med en person jeg rett og slett ikke har en dritt til overs for etter alt denne personen har gjort mot meg de siste to årene. For å si det sånn. Jeg har mine grunner. Og jeg gidder ikke å nevne mere, for da har jeg jo visst plutselig hengt ut noen ! Kan hvertfall meddele at humøret synker til 0 så fort jeg sitter i samme rom som denne personen. Æsj..  

Men dette er ikke et negativt innlegg ! Så det slutter negativiteten for min del, hehe ! Dagen ble heldigvis brått mye bedre igjen så fort jeg fikk vært med litt andre personer, Godt ! Vært på “city” en tur å handlet litt ting til Nathaniel, tenker ofte at jeg skal kjøpe ting til meg selv også, men ender alltid opp med å komme hjem med babyleker og babyklær. Noen mammaer som kjenner seg igjen ? 😉 Kjøper faktisk meget lite klær og makeup til meg selv. Utrolig nok ! 

Nå sitter jeg å gomler i meg jordbær og har nettop skypet med min allerallerbeste venninne, Marita. Har ikke pratet så mye med henne i det siste så det var helt herlig ! Godt å få ut ALT til noen man vet man kan stole på ! Oog nå skal jeg veldig straks ta kvelden, ungen er i seng og alt er bare velstand. Ellers så har jeg ikke så mye å meddele ! Har en biiiig hemmlighet til dere som jeg fikk vite om i går, hihihi 🙂 Noe jeg kommer til å avsløre med tiden 🙂 Er dere spente nå ? Håper dere alle har kost dere masse, og at dere sover godt og drømmer søtt ! Det ska hvertfall jeg <3

 Blogges :- * 

 

7 kommentarer
    1. Hehe, kjenner meg selv igjen når jeg er i byen og skal handle, ender bestandig opp med bære klær til Philip og null ting til meg selv. Men det er jo sånn det er, barnet kommer bestandig først <3

    2. Får gavekort i bursdagsgave hos mamma å stefarn min, kjenne æ mæ sjøl rett blir d minimalt me ting t mæ å masse t ungen :p

    3. åå, så kjedelig at starten på dagen din ble slik ;/ Kjenner til følelsen med å kjøpe noe til seg selv, når man egentlig skulle kjøpt til andre.. god natt søta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg