Slappe av kveld for en sliten mamma !

Heii alle blogglesere <3 

Vet jeg sa at jeg ikke ble å legge ut bilder av min kjære vakre sønn, men etter å ha innsett at han er omtrent alt jeg lever og puster for, så kan det bli noe vanskelig.. han er jo nemlig 90% av min hverdag. Så i dette innegget vil jeg legge ut noen bilder av han, rett og slett fordi han er så vakker og nydelig, og jeg er så utrolig stolt av han, og at jeg får lov til å være mammaen hans. 

Mammas prins <3

Spise mascaraen til mamma ! Det e morsomt det !

Har desverre vært en dårlig blogger i det siste, så det får jeg nesten bare beklage for. Kan jo fortelle litt om hva jeg har gjort i går og i dag ! I går var jeg på mattekurs på videregående, noe som i aller høyeste grad er nødvendig for meg siden jeg har matteksamen om bare noen uker. Og den SKAL jeg stå på !

Mens jeg var der da, så dro mamma å hentet Nathaniel i barnehagen, og så dro vi alle på peppes og spiste. Snille mamman min spanderte ! Nathaniel fikk lasagne og pommes frites, og vi spiste pizza jeg og mamma. Da vi satt der tenkte jeg for meg selv, guuud stå stor han er blitt ! Vi er jo ikke så mye ute å spiser og sånt, siden vi bruker ettermiddagene på middagsspising kos og leking før leggetid, hjemme. Så det blir liten tid til “butikkvankinG” og utespising osv.  Så da tenkte jeg bare med meg selv at forrige gang vi var ute, så kunne for eksempel ikke Nathaniel sitte for seg selv å spise , SELV. Rar følese, når du innser hvor fort tiden faktisk går, og hvor fort barnet ditt faktisk vokser. De siste månedene har utviklingen bare skytt i taket, virkelig. 

 Måtte redigere fargene på dette bildet siden vi så ut som to kinesere , hahaha.. ellers hadde mine haters spammet meg ned med kommentarer om hvor gul jeg er. Fuck my liiife liksom.. 

 

Dro også en tur på lekebutikken med Nathaniel, der vi testet ut en gyngehest… tror kanskje jeg må kjøpe slik til han altså, for han bare elsket den ! 

Etter å ha spist på peppes dro mamma og Nathaniel på besøk til ei venninne av mamma, mens jeg dro på besøk til min kjære vennninne Marita som skulle bleike den utrolig “pene” etterveksten min siden vi skal på fotoshoot på søndag. Marita er min faste frisør, så når jeg skal ha etteveksten bleiket så bruker jeg henne til det, hehe. Jeg selv tør ikke legge en finger inn i bleikingprosjekt på mitt eget hår, grøss og gru. Det der er virkelig drepen for håret, og man burde være yderst forsiktig om man skal gjøre det med hjemmebleiking. Og siden jeg overhodet ikke har råd til å gå ti frisøren for å bleike etterveksten min en gang i mnd, så blir det gjort hjemme. Det er også litt riskikosport, siden jeg har ganske så brunt hår naturlig så er det egentlig 50/50 om jeg ender opp med blondt eller gul ettervekst. Heheheh… foorrige gang gikk det skikkelig ille, da ble den GUL..  denne gangen ble den gul noen plasser, men heldigvis for det meste blond. Takk gud ! Men jeg har virkelig slitt hår nå, uff.. 

 Etter det kom mamma og Nathaniel å hentet meg og vi dro hjem til meg ,da det var sengetid for mitt lille gull. Ooog dagen i dag, er det egentig ikke så mye å si om. Siden jeg ikke fikk sove noe godt natt til i dag, så sov jeg litt , og har også gjort litt matte siden jeg fikk noen nye matte eksamensoppgaver i går som jeg kan gjøre mellom mattekursene. Matte er utrolig kjipt, men nødvendig for at jeg skal få et bedre liv til meg og Nathaniel gjennom at jeg forhåpentligvis kan begynne på skolen på fulltid etter jul. Jeg kan bare håpe og håpe at jeg får plass ! Og ikke minst aT jeg består matteeksamen først og fremst !!! 

 

Nååå sitter jeg bare å slapper HELT av, leiligheta er shina, ungen sover og alt ligger til rette for en mammakosekveld uten like ! Sitter å ser på kollektivet ( herregud for noen SPRØE folk, men jeg liker det) og skal nok se en eller ti episoder av det før jeg tar kvelden..

Har også vært så utrolig lat at jeg rett og slett lagde meg posepasta til kveldskosemat, hehe. Noka dietten min har fått et lite avbrudd, da jeg er tom for produkter, Skal kontakte dem igjen slik at jeg kan fortsette å oppdatere dere på hvordan produktene deres er ! Har fortsatt masse shakes og slikt igjen da, heldigvis. Elsker shakesne, det er et veldig enkelt, godt og ikke minst kjapt måltid med lite kalorier. 

Nå skal jeg fortsette å se på sumoen min og bare slappe helt av og ta livet med ro ! 


I’m out ! Blogges kjære lesere :- * 

 

11 kommentarer
    1. WOW blir sliten av mindre hehehe… men veit åssen du har det som alenemor…det er ikke alltid greit, men du klarer det fint du <3 Sitter og skal se en japansk film "Tsunami" hehehe tror jeg har brukt 6 timer på den til nå...så da er den vel kjedelig, eller det er språket 🙂 Så har jeg blitt TOTALT HEKTA på video-blogging, Bare å sjekke, du trenger ikke å legge inn noen kommentar...men jeg elsker det der, og kommer vel til å "gå igjen" her etter min død 🙂 Kos deg videre - sumo er knall greier 🙂 Klem

    2. Så fin den gyngehesten er. Vi er på utkikk etter en gyngehest til datteren med rygg, men finner det ingensteder. Hvem butikk så du den i?

    3. trodde småtroll ikke skulle ha salt og i tilegg fritert mat? Er så redd for det selv:( Vet du noe om det? Når det er greit å begynne med litt salt i maten? Fin blogg, og fin mor btw:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg