At det virkelig går an å være så grusom !

Nå har jeg akkurat sett ferdig gjenskapelsen av 22 juli 2011, på NRK. Får virkelig helt vondt inni meg. Det er bare helt utrolig ufattelig at noen kan gjøre så grusomme ting. Tror ikke vi som ikke har sett dette på nært hold, helt klarer å skjønne hvor traumatisk det må være å oppleve noe slikt. Men skjønner jo litt når jeg ser på disse videoene, uff.. har ikke ord ! Kondolerer virkelig til alle som mistet noen på Utøya eller i Oslo den dagen ! <3

Uff for en deprimerende kveld ! Ikke bare nok med dette programmet, er også helt potte tett i nesen, vondt i halsen, i tilegg til noen heeeftige mensensmerter. Paracet og sofaen er min beste venn i dag ! Etter Nathaniel begynte i barnehagen er vi mer eller mindre syke konstant. Men vet jo at det er noe man må regne med det første året, så er nok ikke store greiene å gjøre med den saken. Men at alt skal komme på samme dag, det synes jeg virkelig ikke noe om altså. Så i dag er en sur, sliten og sist men ikke minst syk mamma Rannveig ! Men skal ikke klare, jeg har det jo utrolig bra i forhold til for eksempel alle de som mistet livene sine i terroraksjonen 22 juli, og de som sitter igjen etter de. 

Formen var hvertfall ikke så ikke i mårrest, men har bare blitt verre og verre utover kvelden ! Så nå skal jeg bare ta å slappe helt av å se på noen episoder av kollektivet å få humøret litt opp før jeg skal sove, og håååpe på at det går over til imorgen. Eller, mensensmertene går jo ikke over da, har alltid smerter de 3-4 første dagene. Uheldig kan man si ja.. var på sånn healing, og han fyren påsto å kunne heale mensensmertene mine og at de ville være borte til neste måned ! Gusss what ? Didn’t happen ! Er det rart man er skeptisk til sånne overnaturlige greier ? :- P 

Så du på rekonstruksjonen av Utøya på NRK ? 

Tror du på overnaturlige ting/ healing og slikt ? 

Nattinatt alle sammen, nå er det kveld for ho mor <3 

 

 

5 kommentarer
    1. No må du no ikkje blande overnaturlige ting og healing. healing e innenfor alternativ medisin og naturmedisin og overnaturlige ting har nå ikke nåt med det å gjør.

    2. Healing er ikke det samme som det overnaturlige ! Som personen over her sier.. men jeg tror også på healing, men ikke bare av 1 gang. Det må ofte gjentas, og man må være åpen for å ta imot, er man ikke det er det ikke rart det ikke funker. Ha en fin dag snuppa:)

    3. ja jeg så på dokumentaren.. og jeg synes den var veldig fin, samtidig som den var veldig sterk. jeg mistet en venninne på utøya, så det å “oppleve” hva hun opplevde var helt jævelig..

    4. Når man tenker seg om, så er det vel like sjeldent at legene faktisk finner ut hva som feiler en, og faktisk greier å gjøre en kropp frisk- uten å prakke på med antibiotika og penicillin som bare gjør immunforsvaret værre.. Så jeg er mer åpen for alternativ medisin enn sånt drit som legene skriver ut før du rekker å si hvor du har vondt!;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg