Kakeinspo – Nathaniel Chrisander’s ettårsdag !

Siden formen er helt på trynet, og jeg uansett ikke får sove, så tenkte jeg å blogge litt mere ! Som dere alle vet så nærmer det seg den store dagen nå ! Er i dag 21 dager til min lille hjerteskatt feirer sin ettårsdag ! Å guuuud som tiden flyger, det er virkelig helt vanvittig. Hvor ble månedene av ?  Fra å ligge i mine armer til å snart gå ! Tiden går altfor fort. Min lille skatt er blitt stor gutt, og er ikke lenger mammas bittelille baby. 

Til Nathaniel Chrisander sin ettårsdag vil jeg at alt skal være perfekt, da også kakene. Jeg er ganske glad i å bake selv, og bakte mange kaker til dåpen hans for eksempel. 

Denne putekaka var blant en av kakene jeg lagde til Nathaniel sin dåp. Det var veeeldig spontant, i og med at jeg bestemte meg for å gjøre det natten før dåpen, hahah. Tror dere vil få se endel når jeg lager kaker og slikt på Unge Mødre, hehe 🙂 

Nå tenkte jeg å legge ut litt bilder av noen kaker jeg har funnet som jeg kunne tenkt meg å lage til hans ettårsdag,

//bilder er hentet fra google

Synes alle disse kakene var superfine ! Og sikkert vanskelige å lage også, hva vet vel jeg. Planen er hvertfall å lage cupcakes med blå icing eller smørkrem, en sjokoladekake, kanskje en suksessterte og en kake som Nathaniel skal få selv, som han selv skal få lov til å spise med henderne … hihi ! DET er noe jeg gleder meg til å se, han elsker virkelig søtsaker og det er, desverre for han, noe han får lite av meg i hverdagen, haha 🙂 Men har man bursdag, så har man lov !! Gleder meg masse allerede, ikke mange dager nå til babyen min fyller ett år ! 🙂 

 Hvilke kaker likte dere best her ? 

  Hvilke kaker hadde du/skal du ha til din babys ettårsdag ? 

 Hvis det er noen som har flere tips/ nettsider med kakeinspirasjon, så tar jeg gjerne imot det ! 

 

12 kommentarer
    1. Veldig glad i å bake selv er kjempe morsomt. Er utdannet kokk jeg da men altid likt å bake og dekorere kaker. Syntes du er flink jeg 🙂 du må legge ut bilde av bursdags kaka hans når du har laget den =) Hadde vi bodd nærmere hverandre så kunne vi baket sammen 🙂

    2. Jeg synes kaker med litt farge er finest til en barnebursdag, de lyseblå synes jeg blir litt dåps-aktig. Likte de to nederste best 🙂 Lykke til med kakebakingen – husk å legge ut bilde av resultatet! 😉

    3. Så mange fine kaker! 🙂
      Til Linneas ettårs dag lagde jeg en rosa kake med krone og små blomster på, og sjokoladecupcakes med rosa smørkrem. Så lagde familie bløtkake, pavlova, verdens beste, oreokake og kanelsnurrer. Vi hadde aaalt for mange kaker. Så om du skal lage mat også anbefaler jeg deg og lage mer mat en kaker 🙂

    4. Så herlig 🙂 Og så fin putekake… Husker eldsta mi fyldte ett år for 27 år siden. FOR ET STYR hehehe Ja alt skulle være perfekt. Laget DEN kaka, med navnet hennes og lys. Nesten for galt å ta hull på husker jeg 🙂 Så laget jeg snitter og hadde barneselskap. Joda – det var tider det 🙂 Nyt det – årene går svimlende fort <3 Klem og lykke til flinka 🙂

    5. Så fin kake! Måtte lese to ganger at det stod at du hadde laget den selv NATTEN før dåpen! Flinka!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg