En koselig morgen, men fortsatt energi på 0..

Hei alle blogglesere ! Sto opp i dag, etter ca 0 søvn, og var virkelig heelt tett, trodde en liten stund jeg ikke skulle få puste. Huff… men måtte opp å sprette uansett, for slik er det å være mamma. I dag dro vi i barnehagen kjempetidlig i forhold til hva vi bruker å gjøre, faktisk, så var han der først av alle, kl 8. Vanligvis leverer jeg han i bhg i 9-10 tiden pga at jeg ikke har noe jobb jeg må rekke. Så liker å ha litt tid med han på morgenen da, når jeg har mulighet til det liksom. I dag hadde de frokost i barnehagen for barn og foreldre, kjempekoselig.

Var da der en stund og spiste og lekte litt med Nathaniel, før jeg dro hjem og fikk besøk av pappa. Han var vel her en times tid før han dro igjen. Var veldig koselig å se han igjen, lenge siden sist. Tiden går så fort, og hver gang jeg ser han eller de passer Nathaniel, så sier jeg at vi skal komme å spise middag med de en dag, men som sagt… tiden går i høyhastighet for meg, og jeg glemmer det helt av. Men vi skal jo feire nyttår med de, så tenker vi blir  å være der noen dager i romjulen og til nyttårsaften. Gleder meg ! Heerregud, gleder meg til så mye framover. Det er godt å tenke på i og med at humøret mitt er helt på bånn om dagen. På grensa til deprimert vil jeg tørre å påstå ! Det kommer egentlig av mye, men det er mest hormnelt, om dere skjønner hva jeg mener… hver gang jeg har mensen kjennes det ut som om verden skal gå under ! I tilegg skjer det jo en personlige ting som jeg ikke nevner på bloggen, som gjør at humøret mitt bare daaaler, når det blir snakk om dette da, som det har vært mye snakk om i det siste, og som mest sannsynlig kommer til å oppta mye av min energi framover om jeg ikke tar feil. For tror neppe jeg og denne personen kommer til å bli enige, og da er det vel bare en vei å gå.  Mere sier jeg ikke ! Men det tar myye på humøret mitt. 

Elleers.. så skulle jeg egentlig på mattekurs i dag i 2 tiden, men kjenner at det er lurest at jeg holder senga i noen timer til hvertfall, så får vi se. Mamma var så grei å sa at hun skulle hente Nathaniel i barnehagen så jeg slapp å gjøre det, og så skal vi bake pepperkaker her hjemme hos meg i ettermiddag. Jeg, Nathaniel og mamma. Gleder meg masse ! Og gleder meg til å se Nathaniel sin reaksjon, hihi 🙂 

Nå skal jeg prøve å slappe masse av og HÅPER at formen er bedre til i ettermiddag ! Blogges ! Smask smask :- * 

4 kommentarer
    1. Har det på akkurat samme måte som du når det gjelder det månedlige. Det gode er at når den er over så er alt plutselig helt ok igjen. Men det er ikke noe ok å ha det sånn for det skjer en gang hver j…… måned. Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg