Prøvesmak på fotoshootbilder !

Blir ikke noe langt blogginnlegg nå siden formen er helt på trynet. Fryser meg omtrent ihjel i det ene sekundet, og er glovarm i det andre. I tilegg til at jeg er syykt svimmel og kvalm. Lenge siden jeg har følt meg sååå dårlig. Pappa og de måtte dra å hente Nathaniel i barnehagen så han er der nå. Noe som er kjempe bra, for jeg klarer såvidt å ta vare på meg selv i skrivende tidspunkt. Har omtrent ikke spist, får ikke sove pga formen heller. 

Så nå sitter ( eller ligger rettere sagt) jeg her, utsultet å synes ekstremt synd i meg selv, med god grunn. Litt senere kommer Marita hit, fordi vi skal ha et ganske viktig skype møte, så måtte ta det i dag selv om jeg helst egentlig bare vil legge meg ned å dø. Egentlig har jeg ikke så mye mere å si. Ikke mye man har å fortelle om når man ligger på sofaen en hel dag, haha. Så avslutter med en smakebit av bildene vi var å tok hos Fotograf Theresa Knudsen (link) for en ukes tid siden. Nathaniel var kjempeflink, men ble litt grinete på slutten, hehe. 


Se så utrolig nydelig liten prins jeg har ! Jeg og Theresa skal ta flere bilder etterhvert, så det gleder jeg meg veldig til ! Veldig koselig dame 🙂 

8 kommentarer
    1. God bedring!
      Kan du fortelle litt mere om det du foreløpig vet om silikon? Jeg har lest å funnet ut at alle sier at man burde ta for mye enn for lite siden de er så hoven den første tiden og man blir vant til de store men når de blir seg selv så blir man skuffet. Har lest om mange som ikke merker forskjell en gang.
      Har bestemt meg for å ta silikon i mars! Og gleder meg til å se hvor bra dine blir 😀 jeg har liksom AA nå og tenner på å ta 400gram så man virkelig kan se at det er noe der!

    2. Hei Rannveig 🙂 Jeg har et spørsmål og håper veldig på svar: Hva hadde Nathaniel Chrisander hett om han var en jente? Nydelig navn du har gitt ham. Hilsen en som synes det er så spennende med navn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg