Avogtil lurer jeg på hva som feiler enkelte mennesker.. Mødre som mobber andre mødre anonymt !

Mens jeg lå “nedopet” på medisiner etter brystoperasjonen min, ble det atter en gang opprettet et forum om meg og hva jeg gjør galt.Akkurat på det tidspunktet var jeg i altfor dårlig form og hadde for mye smerter til å engang ofre det en tanke, men så ble jeg påminnet det i dag da, og må si jeg måper etter å ha lest alt dette ! Enkelte mennesker er jo rett og slett onde. Det at jeg visstnok er gul, er en gjenganger fra tidligere anonyme forumer som er blitt opprettet om meg. Utseendet mitt er et sentralt temai samtlige forumer, nesten alltid satt opp mot hvordan jeg er som mor. For det vet de alle tydeligvis ved å lese bloggen min ! 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144000355-httprannveigheitmannbloggno-litt-mye-brunkrem-men-virker-som-en-god-mor/

VIRKELIG ? Hvordan føler dere det med dere selv, egentlig ? Får dere bedre selvtilit av å rakke ned på meg på samtlige ting ved meg, hvordan jeg er som mor, som person osv ? Dette er virkelig tragisk i mine øyner, utrolig latterlig, veeeldig umodent, og tyder på ekstremt lav selvtillit blandt disse baksnakkende damene som gjemmer seg bak et anonymforum og en skjerm. Sjalusi er nok en stor faktor her ! Det er ikke vanskelig å se. Dere kan nekte så mye dere vil, jeg bryr meg virkelig ikke. Er man ikke sjalu og ikke bryr seg, så gidder man heller ikke påpeke ting, og unner andre det å se bra ut og leve deres liv slik DE vil. Punktum. 

Jeg er også veldig lei av disse falske ryktene som spres på disse latterlige forumene som blir laget om meg. Jeg nekter visstnok barnefaren samvær ( sjokkerer meg ikke om det er han selv som går rundt å sier det ) Ikke at noen egentlig har noe med det, men føler jeg må forklare meg litt når jeg får slike påstandr slengt mot meg. Barnefaren har selv valgt å ha 2 timer samvær i uka, selv om han fikk tilbud om mye mere. Bare sånn at det er sagt ! Jeg har barnevernet inne i bildet, ja det har jeg faktisk. Og det er ikke min egen feil eller noe jeg har gjort som har forårasket det, det er falske og ondskapsfulle rykter som er oppfunnet og spredt av barnefaren og ei annen berte i håp om å ta fra meg omsorgsretten. Noe som ikke kommer til å skje, da barnevernet har vært hjemme hos oss og sett at disse forholdene ikke stemmer i det hele tatt ! Tenkte bare å si litt om det. Irriterer meg grenseløst at enlkelte er villige til å gå så langt for å lage drama. 

NEI, over og ut. Trenger egentlig ikke å forsvare meg for jeg har virkelig alt mitt på det tørre ! Jeg trenger hvertfall ikke å sitte bak et anonymforum for å tørre å si hva jeg mener. Jeg klarer faktisk å STÅ for mine meninger. Det burde også enkelte andre vurdere. Kall meg gjerne oransje, gul eller grønn .Det driter jeg i ! Men IKKE blan inn mine mammaferdigheter oppi det hele, det er bare så sykt feil som det kan få blitt. Hvem er da umoden ? Her må noen virkelig gå litt i seg selv altså.

 JA, jeg har restylane,JA jeg har silikon, jeg LIKER å se bra ut. Men det gjør meg aldeles ikke til en dårlig mor ! 

Jeg er ung, jeg er bare nitten år, men jeg er også mamma.. Jeg liker å ta vare på meg selv selv om jeg er helt alene om å oppdra et barn til tross for min unge alder. Om jeg bruker oransje brunkrem eller ei, det synes jeg ikke noen har noe med egentlig ! Hva om jeg faktisk hadde synes det var vakkert da ? Synes synd i barna til disse anonyme drittslengende mødrene, det kan umulig være sunt å vokse opp blant så mange fordommer hos sine egne foreldre ! Eller hva sier dere ?

Er det ikke bedre å være oransje( for dere som på død og liv påstår at jeg visstok er det) enn å regelrett mobbe de som skiller seg litt ut, som voksne mennesker ! Hva slags forbilde er DET for barna deres, om jeg tør spørre ? 

67 kommentarer
    1. Fikk omtrent tårer i øynene av å lese dette rannveig, du er sterk! Du må bare aldri la deg knekke av de hønsene der.. de er så latterlig at jeg blir flau. Du er bedre en dem alle, du ser bra ut og du klarer deg bra. Stå på, det klarer du fint! Klem fra Ida og lillemor i magen <3

    2. Huff å huff! tenk at folk går så langt på dette forumet, leste gjennom det. Disse menneskene kjenner jo ikke deg og de fleste har vel sikkert bare lest din blogg. De har ingen ting de skulle sagt. Jeg syntes du er en flink omsorgsfull mor som elsker sønnen sin:) bare hev deg over det! du er jo en ung mor og selfølgelig skal du være ung også, gjøre ting som får deg til og føle deg bedre som f.eks silikon, du har jo ammet og hadde nok e god grunn til og gjøre en bryst oprasjon.. er jo tusentalls av mødre som tar silikon. Det blir nok lagt mye vekt på deg fordi du er enfin jente og du har et bra utsende:)

    3. Æ må sei det at æ syns det e hysterisk underholdanes og les at dem snakke om kor umoden du e, mens dem sjøl sitt og henge dæ ut over nett på et forum. Snakk om å kast stein i glasshus. Dem e da faen ikke ett hakk bedre enn det du e. Du Rannveig har hodet over vann, de der i mot, dem holde på å drukne i sin egen skjit. Enn å vær så stokk dum at dem sitt og diskutere livet til ei jenta, og samtidig trur dem e så jævla voksen og reflektert. Skræmmanes, rett og slett.
      Men du skal ikke ta dæ nær av det Rannveig. Som sagt, du har hodet over vann, mens dem holde på å drukne for at dem synke så lavt. La oss heller le av at dem kan vær så ynkelig 😀

    4. Ikke noe galt i å bry seg om hvordan de ser ut .
      Syns mer synd i de mødrene som blir i de klærne som egentlig ser ut som telt etter magen e blitt mindre eller de som slutter å bry seg om hvordan de går ut.
      Ser flere mørde på butikken som burde børstet håret eller ihvertfall sett seg i speilet før de kom inn.
      Stå på rannveig , du burde være stolt over å greie så mye som 19 åring å samtidig ha et ansvar over et liv som vokser fortere ut av klærne enn du når å tenke 🙂

    5. E helt sykt kor dom folk kan være !
      Leste litt å ble rystet
      denne gikk spessielt inn på meg.
      ”Kroppsfiksert er jo en ting, men dama eier jo ikke ambisjoner i det hele tatt. Hun puttet babyen på 8 mnd i bhg hver dag, så hun kunne “lese” til matteeksamen nå i desember, som hun antagelig strøk på, siden hun fokuserte på silikonoperasjonen istedet for eksamen… Synes hun er veldig merkelig, hun der.”
      Hallo æ begynte i den alderen i barnehagen å jeg ser ikke at det skadder meg.
      Trur det ville vært bra for unger å begynne så tidlig alder uansett om moren sku noe eller ikke.
      Mener dette rett å slett fordi jeg sjøl begynte så tidlig å det eneste som skjedde var at jeg mye fortere lærte ting å det ble mye lettere for meg å sosialisere meg i etter tid .
      Hadde jeg hatt unge ville jeg åsså vurdert mulighetene for barnehage tilbud i den alderen.

    6. Jeg blir kvalm… Er det mulig og synke så lavt som dem gjør i det forumet der?
      Du ser bra ut og fortjener og se bra ut ferdig med det!
      Både JEg og mine 4 søsken ble plassert i barnehagen i den aldern. Og det eneste som hendte med oss var at vi fikk masse venner, vi utviklet sosiale antenner og vi lærte ossen man skal leke med andre barn og dele på lekene. Det er bare bra og ha barna i bhg i den aldern. ikke vent for lenge for da går din egoisme utover barnet fordi barnet blir utstøtt..
      STå på! du gjør en fantastisk jobb syntes jeg 🙂 hadde vært litt kult om du kunne skrevet ett innlegg om silikon operasjonen din, dine erfaringer, hvilken klinikk, hvor mye det kostet, smertene, hvorfor du tok under muskelen osv?? 🙂

    7. Trist av å lese at folk kan være så slemme!!:( du er vakker å nydelig..
      Jeg er selv mor å ser gleden i sønnen din😘
      At han blir elsket å tatt vare på..
      Du er heldig som har familien din rundt deg<3

    8. Du må ikke ta dette til deg. Jeg regner nok med at disse damene rakker ned på deg fordi de ser ut som et dass, og ikke har tid til å ordne seg å se like bra ut som deg, rannveig!:)

    9. Du mister aldri sønnen din og ingen av de anonyme mødrene tørr å se deg i øynene å si høyt det de skriver på forum. Det er slitsomt å være mor så skjønner at du tok han tidlig i barnehagen så du fikk jobbe med matte og få noen timer for deg selv til kun det du ønsker. Feks å sove, er jo en grunn til at det kalles skjønnhetssøvn. En mamma trenger masse av det! Inkludert meg selv.

    10. Æ syns du bør ta kontakt med dem som har forumet å få det sletta! Samtidig ville æ retta kritikk til forumet, der dem faktisk lar folk heng ut/mobbe andre uten at det blir sletta! Har lest bloggen din lenge nu å uansett ka du skriv på bloggen din å kordan inntrykk du gir så tar æ alt med ei klypa salt. For æ kjenne dæ faktisk ikke, selv om les bloggen din. Å trur veldig mange trur at dem kjenne dæ å vet alt om dæ siden dem les bloggen din.
      Alle har rett til å være forskjellig å leve livet sånn som dem ønske så lenge dem ikke skade nån andre:) Lev livet ditt som du ønske!
      Å før nån andre gneg om at det bare e små fjortissa som kommentere positive ting på bloggen her, så e æ 27 år gammel:)
      Å til alle andre; Har du ikke nåkka positivt å si så kan du vel for h****** holde kjeft;)
      Ha en fin dag videre

    11. Heilt enig med deg! Du må få se ut å være akuratt som du selv vil 🙂 stå på!
      Herlig liten gutt du har 😀 jeg har ei jente som heter Natalie å hun blir 1 år 28.des
      God jul <3

    12. Synes det er helt tragisk at “voksene” mennesker kan sitte å skrive sånt, men de har så mye rett i det som står der. du er nok IKKE en dårlig mor, men du ER et dårlig forbilde..

    13. Har lest hva det står på forumet, og lurer på om det egentlig er lov å henge ut mennesker på den måten på et offentlig forum. At voksne mennesker mobber et annet menneske på denne måten er rett og slett kvalmende. Det sier vel mere om dem enn det gjør om deg. Ha en fin dag!

    14. Du har rett i alt det du skriver. Selvsagt skal du få se ut som du vil uten å bli rakket ned på. Likevel kunne det nok være lurt å høre aldri så lite på konstruktive kommentarer. Flott at du liker å se bra ut – problemet er vel at du sminker deg på en måte som får deg til å se veldig lite bra ut. Og hvordan du ser ut vil faktisk påvirke andres inntrykk av deg som mor, slik er det, dessverre.

    15. Du er en utrolig sterk person. Enkelte ville gått i kjelleren når dem hadde fått så mye dritt. Jeg hadde ikke klart det, men nå vet jeg selv hvor godt Thea har det.. Stå på videre, ikke la noen ødelegge deg! Du er bare 19 år, men det virkelr som at du har mye mere vett i hodet ditt enn en annen 19 åring.. Det er nok som du selv sier, sjalusi.. For at du har det bra og har en vakker liten gutt!! Folk er slemme desverre. Ha en fin dag videre!!

    16. Hvis dere “voksne” damer som snakker dritt ser dette, så må jeg bare spørre dere; Hva i alle dager får dere til å tro at dere vet alt om livet til Rannveig? Det er bloggen hennes dere leser, ikke livet hennes! Hvordan kan dere si at hun er en dårlig mor? Har dere noen gang snakket med henne, sett henne i virkeligheten og virkelig fått vite hvem hun er? Hun er nok den beste moren Nathaniel Chrisander kunne hatt. Jeg må også få si min mening om dere som snakker dritt; Om dere virkelig er på den måten dere viser gjennom det dere skriver, så synes jeg synd i barna deres. VOKS OPP, vær så snill.
      Du er sterk, Rannveig! Og jeg tror du er en utrolig god mor for Nathaniel! De som snakker dritt om deg og “livet” ditt (det de får med seg gjennom bloggen), er nok bare sjalu for alt du får til. 19 år, alenemamma til en herlig gutt på snart 1 år, og klarer og ta vare på deg selv og utseende ditt, samtidig som du er der for gutten din, i tillegg til så mye mer. Er ikke alle som hadde klart det så bra som det du gjør!

    17. Jeg har ikke skrevet på anonymforumet, men føler likevel for å komme med et innspill. Om du er en dårlig mor eller ikke, er det bare sønnen din som vet. Og iallefall ingen anonyme på et forum.
      Du er oransje, det er et faktum, og hvis du synes det er fint, så er jo det helt topp. Håper bare det er ufarlig spraytan, og ikke solarium.
      Silikon har jeg mine meninger om, men det går på det helsemessige (en stor operasjon, og du er alene med et barn som trenger deg) og i tillegg skal du gjerne leve i 60-70 år til, og hva da med silikonen?
      Vel, vel, jeg har barn som er eldre enn deg, og som er yngre enn sønnen din (ja, alle er med min mann), og har selv vært 19 år. Men du har ikke engang vært 25. Eller 22.

    18. Vell, greit nok at de syns du er umoden, babler shit om andre og ditten og datten. Men jeg må si at det er så latterlig å sitte å lese alt de ”Modne” folkene skriver, er ikke noe bedre. Og det er ikke rett å sitte å henge ut en på nett fordi de mener den personen henger andre ut på nett.. Hva er vitsen liksom x) Og at folk kommer med påstander som at man ikke får sterke legemidler etter en puppeoperasjon, vell det er en operasjon som alle andre og er smertefullt selvom det er i puppene, latterlig når folk skal leke lege på internett. Blir smålig full av latter for å si det mildt av å lese alt det der xD huff!

    19. Men ærlig talt, Rannveig, ka du forvente?? At folk ska synes alt du gjør e bra? Det e ikke det. Dårlig mor e du nok ikke, men æ trur du vet innerst inne at det du gjør e galt. Du sa jo du sku slutte å blogge om ungen din, (trur alle tok et hjertens sukk av glede da med tanke på han) men du klarte jo ikke det. Å legge ut puppebilda og barnebilda på samme blogg e helt ute. Det e ikke bra. Æ vet ikke helt kordan du e som person, men æ (og ca alle andre) hadde blitt illsint og skuffa over å lese og se så mye dritt du klare å lire av deg på bloggen. Uthenging av pappan sin, undertøysbilda, folk som har kommentert at ungen ser ut som den har et syndrom osv.
      Tenke du ALDRI at han kommer til å bli såra? Æ vet æ hadde blitt det. Og de fleste andre. Jo lengre den her bloggen eksistere, jo saktere men sikkert tape du kampen om livet. Jobb trur æ ikke du får med det første, således ikke en bra en uansett. Kanskje jobb på bobbo?

    20. Du har hørt om misunnelse og avindsyke? Her kan man se det i aller høyeste grad…men ikke bry deg. Det vil alltid være noen som “ikke liker”… Skjønner ikke at disse ikke bare kan la andre i fred, og se seg sjøl i speilet…om de er så perfekte? Nei det er de overhodet ikke – de er værre enn værst…pga måten de oppfører seg på, Fjortisene elsker å rakke ned på meg, synes jeg er for gammel til å blogge, ser fæl ut på video bloggene mine hahahaha at de gidder å se på bloggen min da, i det hele tatt… Så jeg bryr meg ikke…stakkars de vet ikke bedre. Lykke til – stå på… synes du er fantastisk jeg 🙂 Klem

    21. Om man har silikon eller ikke e nu for faen ikkje avgjørende for kordan man e som mamma? Herregud. Kjenne æ blir helt svett. Satans idiota.

    22. Herregud og fader kor irritert æ blir av å lese kor DUM enkelte menneska e. Fy faen som vi sir på godt nordnorsk. Rannveig, du e slettes ikke den eneste som like å se bra ut å faktisk like å føle sæ vel med sæ sjøl, å orange brunkem bruke du heller ikke. Det at du har tadd silikon irritere sikkert mange, rett og slett fordi di ikke har penga til å gjøre det sjøl, og såklart fordi dem obviously har big issues me demskjøl. Vetduka, fortsett å blogg som du gjør…å ikke la de som eventuelt prøve å knekk dæ ta overhånd, vis dem at du gir en god F i ka di mene om dæ, og lev livet videre. For å være helt ærlig så e det 10 ganga mere voksent å faktisk beholde ungen å gjøre så godt man bare kan(som du gjør) enn å bi smelt på tjukke å ta abort for at du rett og slett ikke takle våkennetter å edruhelge. Hahah… Klem fra ei i Narvik!!

    23. De kjerringene som sitter og skriver dritt om deg, det sier vell egentlig mer om de.
      Det må være mødre som bare sitter inne på facebook, forumer og bare sitter på ræva hele dagen og drikker coca cola. Syntes de er helt latterlige, og helt sinnsykt misunnelige. De er vell bare misunnelig på at du ser så bra ut, med tanke på at du er alenemor og tar vare på ungen din helt alene. Barnehage er noe som er bra for barnet, jeg tror hvertfall at det får barnet til å begynne å snakke tidligere, og det er bra med tanke på at barnet får lekt med andre barn, og ikke bare er med mamman sin hele dagen, men også andre barn.
      Og jeg skjønner ikke hva som er problemet med at du, Rannveig legger ut bilder av hvordan resultatet av operasjonen ble. Det er din blogg, og det kan være mange som leser bloggen fast som lurer på hvordan det gikk. Og jeg kan heller ikke skjønne at man automatisk er en dårlig mor fordi man tar silikon. Det finnes flere eksempler på utrolig gode mødre som har silikon, der er feks Linni Meister et godt eksempel.
      Men jeg syntes du er en kjempe god mor, og mye bedre en de kjerringene som sitter og baksnakker andre på et forum. Stå på Rannveig!

    24. men, hadde ikke du et innlegg for en stund tilbake, hvor du slang drit om ei som måtte ta hastekeisersnitt i uke 29 pga svangerskapsforgiftning? hva sier det om deg?
      konklusjon: alle bør passe på seg selv fremfor å bry seg om alle andre.

    25. “Opprettet et forum om deg” faktisk. Du blottlegger deg selv, hele livet ditt og ungen sin på internett nesten daglig. Det er klart folk vil ha meninger om deg og ditt da. En mulighet om dette er uønsket oppmerksomhet er jo å slutte med bloggingen. Tok du forresten matteeksamen nå da, eller har du prioritert andre ting?

    26. Hvis du er fratatt omsorgen for gutten din, hvorfor velger du å “fronte” deg selv på bloggen med innlegg som kun inneholder nye pupper, brunfarge, minimalt med klær og tattiser? Hvorfor ikke være “smart” og heller fronte alle de gode tingene du gjør for sønnen din? Vise at du har droppet fest for å være ansvarlig, gjøre fine ting for andre, ryddig leilighet, leke med tantebarn/nabobarn etc etc? Det er lett for at de danner seg et inntrykk av deg kun basert på det du skriver vet du…

    27. Måtte bare skrive til deg nå. Syns detta er helt forferdelig! Selvom du skriver at du ikke bryr deg, så er det ingen her i verden som ikke hadde blitt såret av alt detta! Skjønner virkelig ikke at det går ann!! Syns du er ei utrolig pen jente, men verdens nydeligste sønn. Du tør å være deg selv og er ei utrolig flink og god mor!! Blir utrolig provosert av detta, men håper du veit at de som skriver alt dette, er sikkert noen fjortis jenter som bare er utrolig sjalu på hvor pen og flink mor du er:) tok selv silikon når jeg var 19, og jeg er ikke noe dårlig mor for det:) stå på jente! <3

    28. HVA FAEN HAR SILIKON, TATOVERINGER OG SMINKE Å GJØRE MED HVORDAN MAN ER SOM MOR!!!??????????????????????????????? INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!! DET ER BARE EN JÆÆVLA DÅRLIG TING Å PRØVE Å BRUKE MOT FOLK, JESEZ!!!!!

    29. Sjalusi?
      Ja!! For jeg har også lyst til å se ut som en gulrot i trynet!! 😀
      Seriøst, man legger ikke ut puppebilder, på samme side som en uskyldig liten gutt.. stakkar, får helt vondt inni meg 🙁 Og ; “opprettet et forum om meg“. Haha, er ingen som har opprett noe forum om deg, men et emne om deg.. Du må virkelig være stokk dum…

    30. Skjønner ikke hvorfor andre mødre rakker ned på deg. Ja, du bruker ”brunkrem”, har restylane, silikon, legger ut ”up-passende” bilder. Men hva faen? hvorfor skal man ikke gjøre det? hvorfor skal man slutte å ta vare på seg selv, slutte med sminke osv bare fordi man er mor? Og det at du legger ut bilde av f.eks brystene dine, hva så? omtrent alle mødre må sitte med sine henge pupper ut av klærne på resturant osv uansett for å amme ungen, da ser jeg ikke noe galt i å legge ut bilde av puppene sine. Og Når man får unge så begynner jo ting å henge og se litt annerledes ut, så er ikke noe galt i å ville forandre på ting man er misfornøyd med. Det handler jo om å føle det bra med seg selv og trives i kroppen man er i.
      Dere mødre som rakker ned på rannveig.. som rannveig sa, hvordan forbilder er dere for barna deres da? Rannveig er bare 19 år, selvfølgelig kommer hun ikke til å slutte å ta vare på seg selv (sminke seg) fordi hun er mor, hun er 19 år! og selvfølgelig vil hun ikke ha ”henge pupper” i en alder av 19. Haha, akkurat nå så ser jeg i for meg hvordan dere mødre ser ut.. haha.

    31. Det her er bare for dumt! latterlig å sammenligne dine ferdigheter som mor, ut ifra utseendet ditt. Det er nok kun sjalusi det går ut på. Synes du virker som en fantastisk mor, og det at du bryr deg om hvordan du ser ut, er jo bare en positiv ting. Hev deg over det. Du er SÅ mye bedre enn de 🙂

    32. Jeg sendte denne meldingen til anvarlig redaktør på dette nettforumet Tjodunn Dyrnes:
      Anonymforum = mobbeforum
      Hei
      Lurer litt på hva slags policy dere har når det gjelder forum inne på foreldre og barnsiden. Det står at dere forholder dere til vær varsom plakaten men jeg syns ikke derer er særlig varsomme når dere lar anonyme brukere sitte å diskutere og hetse navngitte privatpersoner.
      Den tråden jeg referer til ble opprettet 16. desember 2012 og burde vært fjernet samme dag.
      http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144000355-httprannveigheitmannbloggno-litt-mye-brunkrem-men-virker-som-en-god-mor/
      Håper dere går gjennom rutinene deres og begynner å luke ut ting som ikke hører hjemme på nettforum.
      Dette er bare et tilfeldig eksempel jeg snublet over, og jeg antar det finnes flere ufine tråder som burde vært moderert bort. Det at en privatperson har en blog betyr ikke at man er fritt vilt. Jeg kjenner ikke denne jenta som blir diskutert men det betyr ikke at jeg trenger å tåle at sånt foregår.
      Du er ansvarlig redaktør og det er din oppgave å se til at ting er på stell. Det syns jeg ikke de er hos dere.
      Med hilsen
      Lilla

    33. Jeg har lest tråden og den er slem.
      Et lite spørsmål bare…hva er det med bloggere som “kjemper” for å bli kjent (…regner med at det er en del av motivasjonen for å skrive blogg og ikke minst for å delta i unge mødre), men som ikke skjønner at denne “kampen” medfører at mange kommer til å ha meninger om en?

    34. Dette er bare begynnelsen på all dritten du kommer til å få høre etter hvert. Når du kommer på “Unge mødre” blir du “fritt vilt” for masse gærninger som kommer til å synes både det ene og det andre om deg. Når de leser bloggen din og blar tilbake i gamle blogginnlegg du har postet opp gjennom siste halvannet året kommer nok en del personer til å legge deg for hat dessverre. Du har skrevet så mange “fæle” innlegg her inne om andre mennesker som er rystende og ille, og dette som står på dette bloggforumet er bare begynnelsen på alt som kommer til å komme, tro du meg!!

    35. Og her kom svaret:
      Hei Lilla
      Takk for mail. Hetsing av navngitte personer er noe som ikke skal slippe gjennom moderatorrutinene.
      Vi sjekker tråden og tar opp saken med moderatorkorpset vårt.
      Med vennlig hilsen
      Tjodunn Dyrnes
      Redaktør

    36. Jeg synes du virker som en god mor, jeg, og de som sier noe annet aner sannsynligvis ikke hva de snakker om. Javel, så er du opptatt av å se bra ut, de fleste mennesker er vel det? De som sitter og skriver i vei på slike forumer er lite intelligente, de har ikke noe bedre å gjøre enn å hakke ned på andre. Drit i dem! Fokuser på deg selv og sønnen din og gi F i hva de trangsynte folka der ute skriver om deg. Overse det stygge folk skriver, og se heller på det fine! 🙂 Det stygge er bare sprøyt uansett. Stå på, du virker som ei flott jente og Nathaniel er kjempeheldig som har deg som mor! 🙂

    37. hei:) var selv bare 18 år da jeg ble gravid…alenemamma var jeg også..ble fort et “offer” for ondsinnede rykter og folkesnakk som førte til at barnevernet kom inn i bildet.mang en gang måtte jeg sitte hos barnevernet og forsvare meg selv som mor.ting hr ikke vært enkelt men vi har klart oss.i dag er min sønn 18 år og er en flott gutt.nei,drit i rykter,du vet selv hva du står og går for.motgang gjør en sterk,d kan jeg skrive under på.stå på og hev deg over dritten:)

    38. æ kan ikke fatte å forstå ka d e som e så galt me d ho gjør?? enn alle de som e glamor modella eller nakenmodella… vil d si at alle de e dårlige mødre, fordi ungen dæmmes kan komme over de bildan dæm har tatt? alle de som har vært i playboy å sånne blar, fortjene ikke dæm å bli mødre pga d… fordi da e d automatisk at dæm e dårlige mødre? nei vettu ka… d e jo helt latterlig:) ingen av de som sitt å kommentere sånn hær piss kjenne dæ rannveig, inkludert mæ, å kan ikke si nåkka på kordan du e som mor 🙂 uansett ka du nu sir å mene om d ene å d andre å ka du legg ut på bloggen, e d jo ingen som vet ka du gjør hjemme å kordan du e som mor 🙂

    39. Sier ho som anklaget en ex vennine for å selv ha påført seg svangerskapsforgiftning, og at ho kunne takke seg selv om barnet ikke ville overleve siden ho hadde fått svangerskapsforgiftning. man kjenner andre på seg selv, tenk deg om før du snakker/skriver. Jeg mener ikke at du er en dårlig mor tross gulfargen og ubetenksomme kommentarer, vil bare råde deg til å tenke deg om flere ganger bare se hva som skjedde med ho Malin fra tidligere unge mødre, ho misstet omsorgen pga sin åpenhet på bloggen sin. men jeg tror du er en flott mamma for nathaniel.

    40. Men kjære Rannveig! Du e jo så veldig klar over at når du poste å publisere sånn som du gjør, så e der noen grinebitera som vil reagere på det å slenge dritt. Æ kan ikke si at æ ikke skjønne det dem sier, for det gjør æ. Du e litt drøy med det du publisere å du prioritere kanskje litt feil (i mine øya). Men! Du skal vite at uansett kor mange som sier at du e ei dårlig mor, så kan dem ta sæ en bolle, fordi det vet dem ingenting om 🙂 Dem e bare sjalu fordi dem sikkert ser ut som rævhåll sjøll. Å sånn ellers, så håpe æ dokker får ei kanon feiring av den nydelige gutten din imorra, åeh.. Ja, god jul da! Ring mæ når du bestemme dæ for å flytte til Tromsø, trur det e byen førrr dæ 😉

    41. Det står faktisk mer POSITIVT enn negativt om deg der.
      JA de føler seg bedre ved å snakke dritt om andre, men det er DE det er synd på!
      + det vil ALLTID være haters der ute. Kristine over meg her sier at hun tror TROMSØ er byen for deg.. Tromsø er en rykteby uten like! Virkelig ikke noe bedre enn noe annet sted. Om man skal være ‘der ute’ og vise seg frem må man nesten bare tåle ryktene og baksnakkingen.

    42. heier på deg! forstår ikke hvordan folk kan oppføre seg sånn, de vet ingenting om deg og ditt liv. Stå på 🙂

    43. Hei du.. Etter det lille inntrykket jeg fikk av deg på flyplassen så virker du som en super omtenksom mamma! Du skal være stolt av deg selv å ikke bry deg om hva andre sier.. Husk at det er du som bestemmer hvordan du selv skal se ut 😉
      Håper det går bra med deg etter operasjonen! :))

    44. Du bør kanskje tenke litt på hva du gjør selv også? som feks det du skrev til Madelen når hun hadde alvorlig svangerskapsforgiftning………..

    45. Du er ingen dårlig mor! det er vel heller at de som baksnakker deg som er dårlig mor og er misunnlig på deg. De som er umoden som holler på sånn. Vi ser jo at lillegutten din har det kjempe bra! stå på 🙂

    46. Faktisk bra skrevet av deg, til en forandring. synes det er trist at voksne folk skal sitte å skrive dritt på nett slik, uansett hva de mener. Men synes også de har gode poenger i det de skriver. MEN jeg personlig har ingen tvil om at du er glad i sønnen din og gjør ditt beste for han, selv om du gjør noen dårlig valg og ikke er den skarpeste kniven i skuffa.
      Det som irriterer meg mest med bloggen din er det at du alltid antar alle er sjalu, uansett hva folk skriver er det svaret ditt. At alle vil se ut som deg og være deg. Men det er ikke alle som synes ditt utseende er ideal utseende, og ikke alle ønsker å være deg. Det er litt merkelig at det er forsvaret ditt for alt, og at du alltid skal presse fram at du selv synes du ser bra ut, har en fin kropp osv. Det er ihvertfall ikke tvil om at du synes du ser bra ut, og det er bra du har selvtillitt men blir litt kvalmende når du prøver å presse det inn i hvert eneste innlegg og hvert eneste forsvar mot en kommentar med konstruktiv kritikk o.l.

    47. Ikke hør på andre, vær den personen du ønsker, den mammaen du ønsker, den venninen du ønsker osv..! noen MÅ bare legge seg oppi ALT og det er faktisk DEM som leker perfeksjonist. for hvem faen gidder å sitte på et forum og lange ut om alt mulig, da er det vel mye bedre å ha sin egen blogg og skrive hva man måtte ønske? .. ærlig talt – drit i di folkan! 🙂 synes du er en fin person, utifra bloggen.! så får andre mene hva faen de ønsker… hev hodet 😉

    48. Okei… Æ e litt eldre enn deg, men faen heller..
      Æ e 23 år og alenemamma til en liten jente på 7 mnd.
      Hadde æ hadd små puppa, hadde æ garantert ville tatt silikon. Hadde æ hadd liten leppe, ville æ garantert prøvd restylane.. Hadde æ vært litt “flottere” i kroppsformen hadde æ garantert ville vist det fram.. (På en anna måte enn deg, men hadde nok hadd litt flere kjola i skapet f,eks)
      Æ går ikke ut døra før æ har slengt nå sminke i trynet, og æ går ikke ut å ser ut som et dass med mindre æ e gørrsyk å må på butikken å kjøpe melk. Gjør det meg til en dårlig mamma?
      Nei.. Det gjør ikke det faktisk.. At gamle sure, gretne kjerringe skal sitte på nett å dømme andres utseende å bruke det til grunn for kossen dem e som mor, det hadde æ aldri kunne gjort i min villeste fantasi.
      Æ e ikke enig i alt du skriv, æ e ikke enig i mange av bildan du legg ut av deg sjøl, æ e ikke enig i måten du diskutere enkelte ting, og der e mye æ ikke e enig i. Men æ går alldeles ikke å prate dritt om deg av den grunn. Æ har ikke behov for det.. Æ tenke som så; What comes around, goes around.. Karma e nå dritt, og det kommer tilbake å bit dæi hardt i ræva.
      Du vet sjøl kor mye dritt du har prata om folk gjennom tia, og kommentert utseende demmes til det negative, væremåten demmes ++ Og du har prata drit om bra mange du ikke kjenne heller, bare fordi du ikke syns dem e særlig flotte menneska å se på. Ikke benekt det engang, for det vet du. Kanskje det e karmaen som e her for å ta deg? Kardemommeby loven e simpel, vær mot andre som du vil andre ska være mot deg.. 🙂
      Æ e langt fra perfekt i den her verden, så æ trur alldeles ikke at æ e bedre enn deg på nån punkt, verken på utseende eller morsrollen. Æ e 100% sikker på at du e den beste mora for Nathaniel og du e så utrulig flink i den rollen du gjør som mor. Æ kjenne deg ikke, æ har kun sett deg ute både på fest og butikka.. Og når æ ser deg med han, e det ikke tvil engang om dine morsegenskapa! Husk, ikke alle jente i Alta hate deg som du påstår og trur 😉
      Og til de forbanna kvinnemenneskan som måtte lese de her kommentaran;
      Gå å ta dåkker en bolle eller 8! SKAM seg å sitte å prate sånn om unge jente på nette over et anonymt forum. Har dåkker nåt dåkker vil si om ho så være nu tøff nok til å ta det opp med ho sjøl, eller hold kjeft! Værre e det ikke.. Æ e ikke venn med ho, å e som sagt mye med oppførselen hennes æ ikke like, men å prate dritt om ho det gidd æ ikke… Karma kjære alle sammen.. Håpe dåkker ALLE får en skikkelig smell i ræva en dag.. Fortjene ingenting anna..

    49. Du er deg selv, og DET er det viktigte!!! De som ikke liker deg burde jo bare slutte å lese bloggen,…og det er lavmål å sitte og skrive dritt om andre på foum. Bare sjalusi, og folk som ikke tør å stå frem som den de er!!! Stå på videre du 🙂 Du er som du er, og digger det!

    50. Du bør faktisk tenke over ka du skriv og legg ut. Husk at du har en offentlig blogg og kem som helst kan lese den. Alt du skriv vil alltid være der.du bør kanskje tenke dæ to gang før du poste et bilde av dæ halvnaken, e det lurt? Du har en sønn, som om noen år kan finne alt du har skrevet på den her bloggen. Kossn tror du han vil reagere? Han e liten no, han kan ikke forsvare sæ når folk kommer med drit (ikke direkte mot han.) For alt du publisere her, går jo utover sønnen din og, i og med at han med på den her bloggen. Du bør også tenke litt over det med å henge ut pappaen til Nathaniel. Det e faren hannes, ikke ødelegg forholdet demmes mer med å henge ut han på bloggen.
      Håpe du ikke tenke at “alle e bare sjalu”, for nei – ikke alle e det! Noen, sånn som mæ, vil bare få dæ til å tenke dæ noen gang om, ditt eget beste og æ håpe du tar det til dæ og kanskje stramme litt inn på ka du skriv/legg ut på bloggen!

    51. vær så snill å kutt ut å ha ongen din på bloggen vess du ska fortsette med å legge ut puppebilda i undertøyet osv, du e ikke modell! du drit dæ sjøl ut ! fan jentan i VImenn gjør bedre jobb med å skille puppebildan å privatlivet… å mesteparten som skriv diverse ting til dæ her som e negativt, ekke for at dem e sjalu. dem skjemmes å e virkelig nysjerrig på kor lenge du kommer til å ha foreldreretten. dine feil, ekke sønnen din sin feil.

    52. Du er ikke noe bedre selv, Rannveig. Du hang ut en jente på bloggen din som var i en sårbar situasjon, og beskyldte henne for at det var hennes egen feil at hun fikk svangerskapsforgiftning. Det var veldig ondskapsfullt og umodent gjort, som voksen og mor. Du burde jobbe med deg selv, før du kritiserer andre.

    53. Det er så forbanna tragisk at folk gidder å bruke tiden sin på å rake ned andre. Er det mulig!!! Øh? :S Kan faen ikke fatte det en gang. Har dere ikke bedre ting å gjøre enn å skrive stygt og finne fil på andre bare for å slenge dritt. Alle er forskjellige, på ver sin måte! Aksepter det, eller la være. Dere skulle ikke hatt lov til å vært født en gang, sånne som dere trenger vi ikke 🙂 hoho.. følere dere tråkka ned på nå eller? neeeida, skal ikke begynne jeg. Synes det er veldig umoden gjort av dere å gjøre sånt. Tenker dere ikke før dere skriver. Tydelegviss ikke. Dere er vel problembarn hjemme, siden dere har ikke en dritt fornuft! Rannveig, stå på! Digger deg 🙂 Du gjør en fantastisk jobb, forsett sånn. Så kommer du langt i livet!

    54. Tror ikke folk snakker som de gjør pga. du har tatt silikon og sånt, men mer pga. hvilke bilder du velger å legge ut av deg selv. Du framstår som en løs jentunge når du legger ut bilder av puppene dine med en ussel stjerne over brystvorta og slike ting, og som mor burde du tenke mer på hvordan du vil fremstå. Vil du virkelig at sønnen din skal finne slike bilder av deg om 14 år? Jeg er selv 18 og ville ikke lagt ut slike bilder om jeg så fikk betalt for det, til tross for at jeg skal ta silikon snart jeg og.

    55. Det jeg ikke helt forstår, er hvorfor barnefaren kun vil ha 2 timer uken med sønnen sin… da kan han like godt ha 0 timer?! Nøyaktig hva er greia, egentlig?! Helt utrolig at du kunne bære fram barn med en fyr som du visste ville drite langt i rollen sin! Det er noe av det styggeste en kan gjøre mot et barn; å bære det fram til to foreldre der ene parten gir en god faen i barnet. Du burde heller tenkt på det faktum at han åpenbart ikke ville fungert som far, og også tenkt over at du selv både er for ung og for dum (sorry uttrykket, men hallo) til å bli mor, og derfor abortert.. men dette er jo for sent å si noe på nå, selvsagt 🙂 Jeg snakker om tiden fram til du var 3 mnd på vei.
      Ellers så sier du at du har barnevernet inne i bildet, altså du HAR de der fortsatt, og du sier at de ikke har noe å gjøre der fordi de ser at ryktene fra barnefaren ikke stemmer og at du er en bra nok mor.. hvorfor er de i bildet da?! Barnevernet kaster ikke bort ressurser på noen de betrakter som skikket, så at de fortsatt befinner seg i bildet tyder på at noe trengs observasjon rundt.

    56. Barnevernet er en gjeng med suppehuer faktisk, de burde ta seg en bolle! 🙂 og de som skriver på det forumet er nok gamle, gråe, feite kjærringer med konefrisyre og hengepupper! 😉

    57. Æ skjønne ikke koffer dæm sitt å ”diskutere” om dæ Rannveig. Du e SUPER stærk! <3 E stolt på dine veia! Det e INGEN grunn for at DU ska bli snakka dritt om på nætte, for æ e HELT sikker på at Nathaniel har det så bra som det går ann. Selvom æ ikke kjenne dæ så vet æ at du e en god mor <3 kleeeem

    58. synes du e tøff som står opp mot alle de der folkan som rett å slett e så misfornøyd me seg sjøl at dæm må rakke ned på folk som ikke e det. Du har virkelig bein i næsa 😉
      Stå på og samtidig kos dæ me gullet ditt 😉 e ung mor sjøl og vet Kordan folk kan reagere på ka du gjør og samtidig være mor. Men å være mor betyr jo ikke at hele livet skal kunn fokuseres på ungen, e du glad og tilfreds e ungen din også det ;))
      Ps. Dæm vokse så alt for fort opp, ble mamma da æ va 17 og nu har æ en skolegutt på 6 år som e verdens snilleste og mest omtenksome gutt 🙂 å disse 6 åran har bare rast av gårde.. Kos dæi masse me han og lykke til videre i livet 🙂 du e Awesome!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg