Vi koser oss !

Hei alle dere søte lesere ! I dag har vi egentlig, i likhet med i går, ikke gjort så mye. Nyter den siste fridagen før det er skole og barnehage på timeplanen, eller.. Skole på Marita( min nåværende samboer) og barnehage på min lille gulleskatt ! Tror det blir suupert for han å komme seg i barnehagen igjen, der har han ikke vært på en stund siden det har vært juleferie. Vi har koset oss masse men det skal bli godt å komme tilbake til hverdagen igjen, det synes jeg virkelig. Jeg selv har for tiden ingenting å gjøre, hverken skole eller jobb, og pga diverse greier så velger jeg å jobbe istedenfor. Så imorgen når lilleskatt er i bhagen skal jeg først dra til min leilighet og shine der. Ser virkelig ikke ut der etter at alle julegavene og ting jeg kjøpte da jeg var i Oslo som jeg bare har lempet innfor døra og dratt igjen. Har nemlig ikke bodd hjemme siden begynnelsen av desember, da jeg dro for å operere. Har fått maaange spørsmål om hvorfor jeg ikke bor hjemme, og det er såklart av den enkle grunnen at jeg nettop har operert. Okei ? Flytter kanskje hjem til helga eller noe, da.. For da er det 3 uker siden operasjonen 🙂

For en stund siden kom jeg, Marita og Nathaniel kom hjem fra min kjære mamma som hadde invitert oss på svenske kjøttbuller, nam ! En av favorittrwttenw til både meg og Nathaniel. Han er såklart i seng nå, og jeg og min samboer bare sitter å daffer å prater shit ! Herlig <3 forresten, til dere som prøver å ødelegge vennskapet mellom oss, ved å komme her å kommentere ting Marita liksom skal ha sagt videre til andre, så har jeg bare en ting å si.. Gå å ta dere en bolle ! Jah… Men nå skal jeg avslutte, vi blogges ! Smask :*

9 kommentarer
    1. Velkommen i klubben – flere som har “sagt ting” om meg og, som ikke henger på greip, for å ødelegge både karriere og vennskap. Men det gikk ikke hehehe. Et sterkt vennskap skal ha så sterke bånd, at slike ting ikke klarer å ødelegge… Ser ut som dere koser dere ja – ha en fin kveld videre og en flott mårradag – klem 🙂

    2. Så bra at du ikke bryr deg om hva andre liksom sier at hun har sagt til folk, er altfor mange som faktisk går rundt å tror på alle andre. dere er flotte jenter begge to 😉
      Man skal ikke kaste bort tiden sin på unødvendige mennesker som prøver og ødlegge.

    3. Kose dere:) Må bare si, AT DET GÅR AN! Har folk virkelig så utrollig kjedelige liv at de må prøve alt de eier og makter å ødelegge for andre. Blås i dem, det viser bare hva for noen dårlige mennesker de er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg