Altfor sløvt !

Blir desverre ikke noe særlig med blogging for tiden, er ikke helt i form om dagen og sover ganske så mye, så ikke så altfor mye å blogge om ! Kunne jo blogget om Nathaniel, men nei..  har jo bestemt meg for å nevne han så lite som mulig i denne bloggen i og med at jeg har mange tusen daglige lesere. 

Forresten, det med den dårlige bloggingen, det lover jeg å bedre, kommer nok sterkere tilbake om kort tid 😉 

Ellers så har vi hatt middagsbesøk av moren min, og vi spiste fiskeboller i hvitsaus ! Herregud så godt det var, tror vi skal ha det til middag imorgen også altså ! Bortsett fra det har jeg faktisk nada å blogge om, gikk å la ungen og sovna selv, våkna et par timer senere og prata i tlf i flere timer. Sløvt ! Såååe, ja..  nå sitter jeg her da, har ikke vært noe trøtt til nå siden jeg har sovet så mye, men kjenner jeg begynner å bli litt trøtt nå igjen så tror jeg skal gå å få enda noen flere timer skjønnhets søvn nå <3

Imorgen tror jeg faktisk jeg skal prøve på å finne meg en jobb! Skal bli godt å komme igang med noe igjen etter denne slappe jula ! 

Blogges plutselig alle kjære lesere :- * 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg