God morgen !

Haha, neida.. er jo ikke morgen nå ! Hadde bare ikke en mere vettig overskrift å komme med skjønner dere ! Nå har jeg nettop blitt ferdig i et tlf møte med min flinke advokat, og føler meg ca 1000 ganger lettere ! Deilig ! Har endel bekymringer om dagen som jeg ikke deler med resten av verden ( NEI, ikke noe med barnevernet… ) Så selv om enkelte tror jeg deler alt her inne, så er det så langt fra sant som vi kommer ! 

Uuuansett ! Er sykt sliten og sånt, planen var egentlig å rydde i alle skuffer og skap og sånt i dag, men formen er ikke heelt der..så får se hva den tillater ! Skal hvertfall bake brød nå, må til 🙂 Har forresten lagt merke til at jeg ofte nevner at jeg er sliten her på bloggen i det siste, haha ! Men det er bare fakta da. Mye som skjer for tiden som sagt ! Mye unødvendig også, desverre. Men, man må bare være sterk , noe jeg er ganske flink til så jeg skal nok klare meg ;- ) Jeg gir aldri opp for hva jeg mener er riktig, aldri ! 

Ellers så får dere ha en superduper fin dag, så blogges vi kanskje senere :- * 

Smask ! 


 

21 kommentarer

Siste innlegg