Imorgen blir jeg TVstjerne !!

Jess jees kjære lesere, imorgen er dagen vi alle har ventet på ! Kan si selv at jeg ser på det hele med litt skrekkblandet fryd, hehe..  jeg gleder meg jo egentlig for det meste til Unge Mødre kommer på tv’n , men jeg er litt redd for å bli oppfattet som dum ,det kan i reklamen virke som at sminke og solarium er alt som foregår inni hodet mitt… noe som er langt fra sant, haha ! 

MEN.. heller det enn å være ei overvektig joggebuksemamma med slitent tryne og håret i en ball dag inn og dag ut, som bare sitter å klager over alt mulig. Det er viktig å ta vare på seg selv og verne om sine egne interesser og sitt eget utseende SELV om man får barn, dette er jo spesielt viktig for oss som ble mødre allerede som tenåring ! Man er jo egentlig enda bare barn, hvis jeg skal se tilbake på meg selv som 17 åring ser jeg en ekstremt umoden jente som trodde alt handlet om henne ! Jeepp. Men man vokser ekstremt som person i det sekunder ungen plupper ut, hehehehe 🙂 True story ! 

Skal DU følge med meg i morgendagens sesongpremiere av Unge Mødre ?! 


Imorgen tidlig blir det forresten helt ekstremt grusomt travelt ! Skal først på 1 årskontroll med Nathaniel kl 9, og så rett etterpå har jeg et intervju med NRK hjemme hos meg selv ! Streesss, vet ikke helt hvordan jeg skal rekke det men jeg finner nok ut, løsningsorientert som jeg er :- D Tror forresten jeg er i Finnmark Dagblad i morgen, og i Altaposten på fredag ! Så bare å følge meeed , her skjer det ting asså ! 

Nå skal jeg rydde litt her, og sette på en film og bare chille ! Har egentlig dødelig lyst til å ommøblere her inne, akkurat nå så står alle møblene bare omtrent stabla inntil veggen for å gjøre mest mulig plass til lekene til Nathaniel, slik at det ikke skal gå utover han at vi har så liten leilighet. Men tror jeg skal kaste ut den ene sofaen asså, da snakker vi bedre plass :DDD Får se ! Spontane Rannveig slår til ! 

 

Uansett ! Blogges og nattinatt :-  *

42 kommentarer
    1. Gleder meg snupp :*
      Men når går reprisen, kan jeg evnt se det på nett?
      Skal ut å trene når Lilly har lagt seg i morgen, så tviler på at jeg får det med meg :-/

    2. Har ikke sett en eneste episode av Unge Mødre, hverken den norske eller danske. Men no må æ visst følge me :p
      Å klart man ska ta vare på sæ sjøl å vennan sine sjøl om man e blitt mamma – nåkka æ beundre dæ for 🙂 Har aldri hatt ork t å fikse mæ, å shopping hate æ! Går rett inn, hente d æ treng, betale å går hjem. Men ijænn så trives æ bedre usminka å i koseklær :p Værste som finns e å stå på badet å sminke sæ xD

    3. Hehe, æ måtte flire når du sa: “Det e klart at det blei vanskeligere å ta sol når han kom til” eller nåkka sånt. Men det e vell bare sånn det e, man kan fort bli framstilt litt dum og overfladisk, men æ syns det e hysterisk morsomt at du tør og være dæ sjøl, både på godt og vondt! 😀

    4. Gleder meg utrolig til å se! Skal følge med 😀 jeg er heelt enig med deg, er viktig å ta vare på seg selv og de irundt istedenfor å se ut som en slarsk 🙂

    5. stakkars ungen din, du bruker han for å få oppmerksomhet, og for å komme på TV. For når du kommer på tv så er jo det større sjangse for at du kan bli modell eller hva fan du vil. Spyr av deg.
      Ingen som har merket at hun alltid har brukt sønnen før å få oppmerksomhet? Sikkert den eneste grunnen til at du ville beholde barne ditt fra starten også.
      Huff, syntes synd i personer som deg.

    6. Søte deg. Det er så trist å ikke ha FEM! Om du har mulighet kan du laste opp hver episode her på bloggen din;) Lykke til med premieren i morgen;)

    7. Jeg tror helt ærlig at jeg faktisk er den som gleder meg til Unge Mødre mest av alle som leser bloggen din, hahaha. Jeg har snakket om det siden jeg fikk vite at du skulle være med denne sesongen, og ALLE venninnene mine vet hva jeg skal gjøre i dag. Grunnen til at jeg skal se på unge mødre er jo Nathaniel Chrisander og deg:D Faaaen så jeg gleder meg:D!!

    8. Jeg lurer også på hva som er galt med å være overvektig mamma? Kan vel være verdens beste mamma det! Kanskje lurt å tenke over hva du skriver, hvis du ønsker å bli oppfattet som moden! Lykke til 🙂

    9. Hva er sammenhengen med å være overvektig mamma som ikke setter utseende først å det være et fantastisk menneske? Det er akkurat det samme hvordan man ser ut om man klager en hel del, still not pretty! Sånn som at du tar helt av når noen legger igjenn en liten kommentar om at du har litt fett på sidene å må lage flere med blogginnlegg om det.. Når man har slike komplekser, da hjelper det ikke hvordan man ser ut.. Man vil aldri bli fornøyd.. Å du kan si at du ikke bryr deg, men ettersom du har brukt så mange blogg innlegg på å skrive om at man ikke bryr seg og legge ut bilder, bullshit.. Innrøm bare at det plager deg, alle ser det 🙂 ha en vidre fortreffelig dag.. Sønnen din er nydelig 🙂

    10. Er verken overvektig eller mamma, men skjønner ikke hva du mener med den uttalelsen der. Du vil ikke folk skal dømme deg fordi du bruker noe av din tid på solarium, sminke og hår, men hvorfor skal du da dømme folk som er overvektige og “joggebukse-mamma”, ikke det at overvekt og en såkaldt “joggebukse-mamma” trenger å ha så mye sammenheng, har sett flere tynne “joggebukse-mamma’er” jeg. Hvis du vil bli tatt seriøst og som en moden mamma burde du slutte å skrive slike fjortiss komentarer og vokse litt opp! Lykke til med serien, jeg tror vi kommer til å få mange latterkuler av å se på denne sesongen.

    11. Er det plutselig galt å være overvektig mamma nå da? Syns du skal tenke litt før du omtaler deg slikt, du virker ikke akkurat moden. Du er virkelig pen, bare synd du utnytter det på helt feil måte.

    12. Hadde tenkt å se på UM ja.. Mye pga deg. Men nå velger jeg å ikke se det alikevel,kun utifra den kommentaren om overvekt. Jeg er overvektig. Ordner meg med klær og sminke hver dag,har en sønn på 11 mmd,men har også ME,kronisk utmattelsessyndrom,som igjen er skyld i overvekten min. Du får det til å høres ut som overvektige er mindre verdet. Vel vel.. Da sier vi det heller sånn; Jeg er feit,du er stygg,jeg kan slanke meg!

    13. Er ikke overvektig, men er “joggebuksemamma”, ser ikke hva problemet er. Man kan vel være en fantastisk mamma og person selv om man er overvektig og/eller går i joggebukse.

    14. Hun har no aldri skrevet at en overvektig eller joggebukse mamma er en dårlig mor… jeg finner no ikke slike ord i innlegget. Jeg er helt enig med henne når ungen sover så går det ann å få på seg litt sminke og fikse seg selv.. ingen grunn til å se ut som man akkurat sto opp fra graven.. stå på gleder meg til å se denne sesongen

    15. Forfærdelige kutrynet ditt! Æsj,blor kvalm! Din jævla fitte! Se,jeg klarer fint å være på nivå med deg! :-O WOW,føler meg som verdens kuleste 7-åring når jeg snakker sånn. you know what I meen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg