Se sniktitt av meg på kveldens episode av Unge Mødre !

I dag er det premieredag for sesong 10 av Unge Mødre , som jeg og Nathaniel Chrisander er med i ! Det fører naturlig nok til at ca alle avisene i Nord Norge skriver om meg i dag, både Nordlys og Finnmark Dagblad. hehe.. ganske morsomt ! Pratet med noen hittil i dag for å si det sånn ! Men det er bare gøy synes jeg ! I nettutgaven av Altaposten står det i dag om meg og min deltakelse i Unge Mødre hvor dere faktisk kan få se en sniktitt av meg i fra kveldens, aller første episode !!

Trykk HER HER HER for å komme til siden !

 

Altaposten har mange ganger tidligere skrevet om meg, blant annet… 

HUSK å følg med i kveldens episode av UNGE MØDRE på FEM kl 21:30 ! Nå har jeg straks et intervju med NRK, så da skal jeg rett og slett bare avrunde her ! Noen som gleder seg til i kveld ? Jeg gjør iallefall ! 😀 

Blogges :- * 

36 kommentarer
    1. Jeg skal ærlig innrømme jeg har ikke vært så fan av unge mødre før, med unntak av 2 sesonger jeg så litt på av og på. Men i år gleder jeg meg faktisk veldig mye. Mye er sikkert for jeg leser faktisk bloggerne til de som skal være med denne sesongen, blan annet deg og mammatilmichelle.
      Gleder meg virkelig til å “bli kjent” med dere bak bloggen som jeg har lest lenge.

    2. Off herregud….. Er det en sykdom som heter for “Oppmerksomhetssyk” ? Eller et syndrom når en person er avhengig av det?

    3. Du virker jo mer borte en alle bimboene fra paradise til og med på det klippet hehe. Får håpe du ikke er heelt lik mentalt sett i virkeligheten=)

    4. Å herregud… “litt vanskelig å være ung mamma.. som feks når æ skal sminke meg”
      Og du burde kanskje følge litt bedre med på sønnen din når du har han på stellebordet!! Hadde tatt han 2 sek. å rulle i gulvet, men du er vel mer opptatt av å “stæsje han opp”. Stakkars baby!!

    5. “Og du burde kanskje følge litt bedre med på sønnen din når du har han på stellebordet!! Hadde tatt han 2 sek. å rulle i gulvet, men du er vel mer opptatt av å “stæsje han opp”. Stakkars baby!!”
      Herregud, det er noe som heter SIDESYN. Dessuten står hun RETT VED SIDEN AV så om han skulle ha rullet så hadde hun LETT fått tak i han.
      ————————————————————————————
      Rannveig, hehe, jeg tror det er like vanskelig å sminke seg med en unge, uansett alder (ikke bare unge mødre) :b men det er sikkert fordi programmet heter unge mødre at du sa det!

    6. Synes du virka kjempe søt jeg 🙂 God og snill rett igjennom, og en kjempe flink mamma! Folk får no tro hva de vil 🙂

    7. “Hadde ikke hatt mensen på over en uke”… Du mener vel at mensen var over en uke forsinka?
      Haha, du fremstår som en komplett bimbo. Og stemmen din høres jo ut som om den tilhører en fireåring. Haha, dette skal jeg se og jeg kommer sikkert til å le meg halvt ihjel gjennom store deler av programmet.

    8. Til dere som skriver at hun heller burde passe på ungen sin enn å stæsje han opp, har SERIØST ikke unger, eller har dere ekstra par hender!? Som alenemor selv er det ikke så enkelt å være her og der hele tiden! Og hun er jo rett på sida av, hun skal bare ta opp klær! Herregud! Blir seriøst helt satt ut av hvor mye folk er villige til å rakke ned på andre. Og når det kommer til sminkinga, det husker jeg faktisk at va sinnsykt vanskelig selv, når man ikke har noen andre til å passe på, for en unge krever mye oppmerksomhet og kos, så det er ikke alltid like enkelt.
      Jeg synes ikke hun fortjener så mye pes som dere gir henne. Vi er alle forskjellige, med forskjellig personliget! La jenta få ha sin, og bry dere heller om dere selv.
      Hvorfor gidde bruke live deres på å rakke ned på ander? Har dere noe negativt å si, hold det for dere selv!

    9. FÅr rett og slett ondt i meg av enkelte av di komentarene oppaførr her… :/
      Jeg vet ikke hvordan det er å være mamma, har ingen unger. Å ikke vil jeg ha det heller…
      Men det gir meg inga grunn til å legge ut så stygge kommentarer som visse andre her gjør… Nei, stå på.. Du er nok en god mor, å gleder meg til å se på unge mødre i kveld.. 😀

    10. Rebekka og Mai, hvordan kan dere si noe imot dette egentlig? Sidesyn, hender. hva hjelper det? Det tar barn 1 sekund og falle ned, samma det om man sitter der eller ikke. Man kan faktisk være så uheldig og ikke klare å ta imot barnet.
      Dessuten handler det ikke om hvor hun satt da, det handler om poeng. Man skal jo vite at det ikke er greit. Det skal ikke være naturlig for en mamma og la ungen ligge “alene”. Det er fy-fy, for alle. Handler ikke om å rakke ned på folk eller om man har barn eller ikke. Håper ikke DERE har barn :O

    11. Okei, sårry. Måtte bare se innom bloggen din når jeg så reklame for unge møde på fem, først og fremst så flaue du ut hele nordnorge me den faketannen din, å 12398745412335235 tonns lag med solpudder. Særlig på den reklamen for unge mødre, håpe virkelig du ikke bruke så mye på alle episodene, F L A U T. er flau for deg, men du bør tenke litt over det.
      Og haha, klarte ikke slutte og le når du sa “litt slafs slafs vanskelig og slafs slafs og være ung mamma ………… slafs slafs slafs som fks slafs når jeg skal slafs sminke meg” HAHAHAHAHAHAHAHA
      Men håper du fremstiller deg selv bedre på tv enn du gjorde i reklamen og her, tror du er egentlig en veldig koselig jente, men har enda ikke “funnet” deg selv.

    12. Hva skjer med stemmen din? HEHEH, høres ut som du har en stor potet i halsen og derfor snakker med nesen. Ulekkert å høre på..

    13. Hehe!!!
      Blir gøy å se. :). Og, seriøst? Du hadde jo ingen kontroll på ungen på stellebordet. Han lå jo og spreklet og beveget seg. Du hadde IKKE greid å ta han imot om han rullet over og det er sant som de over sier, det tar kun et lite sekund. Tosk!

    14. synns alle her skal huske på kor jævla lenge sia det e siden det her ble filma! ho va nybakt mamma, så klart kan alle gjøre en feil ! å trur ikke dokker som sitt å kommentere dritt har lest bloggen hennes fra han Nathaniel ble født, hadde dokker gjort det så hadde dokker fått sett kor mye ho har forandra sæ å kor moden ho e blitt! SKJERP DOKKER, idiota!
      stå på rannveig å heldigvis lar du dem ikke trøkke dæ ned i dritn!

    15. Det er utrolig lett å skjelle ut andre over nettet. Spesielt når man gjør det som anonym. Nå kjenner ikke jeg Rannveig, bare gjennom bloggen hennes som jeg har fulgt med bare den siste tiden. Men jeg kan ikke forstå at det skal være nødvendig å slenge så utrolig mye drit, tror ikke hun fortjener halvparten engang.
      Jeg også la merke til at babyen lå dumt på “stellebordet”, og så at det fort kunne skjedd en liten ulykke der. Det hadde nok ikke jeg turt.
      Og at hun sier mye dumt; dere må jo huske på at det er et kamerateam der og hvis man ikke er vant til det er det veldig lett å bli nervøs og dermed si saker uten helt å tenke gjennom hva man sier. Dessuten er de jo supre på å klippe for å lage serien enda mer underholdende.

    16. Til dokker som babla om ungen og stellebordet – mange har gjort den feilen og ungen har falt i gulvet. Det e ikke omsorgssvikt akkurat. Ting skjer, alle e mamma for første gang når dem skal ha unga.. Og stemmen til ho rannveig? En ting e å si meninga si, en anna ting e mobbing!

    17. Fyy faen så stygge folk er når de kan gjemme seg bak en skjerm! Kjenner jeg blir kvalm helt inn til margen! Selv om foreldra deres gjorde den tabben med å oppdra dere som komplette, svake idioter, så er det opp til dere selv å bli et bedre menneske! Er det så fuckings vanskelig å bare være hyggelig?! Godta at folk er forskjellige! Er faen ikke rart folk blir mobba her i verden, når det finnes slike som dere! Sover dere i det hele tatt godt om natta?! Se å få utvikla en liten sans for medlidenhet og empati, så kanskje det finnes håp for dere! Ingen tvil om at dere sliter med selvfølelsen når dere MÅ rakke ned på andre! Skam dere!!

    18. Så jævlig lavmål av dere som sitter som små anonyme KRYP å snakker dritt om en person bare fordi de er offentlig. De har valgt det selv, men det gir dere INGEN rett til å drive mobbing. FYYY SØREN, SKAM DERE!

    19. Æ hadde skjemtes om æ va en av dokker som sitt her å sleng så mye drit til ho at det faen ikke går ann.

    20. Har ingenting til felles med Rannveig, what so ever….MEN; at noen kommer med kommentarer ang hennes utseende, det forstår jeg ikke.. Hun har en fin og noe som fremstår på bilder/tv som en veltrent kropp, hun er pen og velstelt…
      Gjerne ikke den skarpeste kniven i skuffen, men vi alle kan ikke være akademikere heller!
      Stå på jenta mi, synes du er kjempe pen og en flink mamma 🙂 Smaken er som kjent lik baken 😉
      Sina, 32 og 3 barnsmamma

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg