Netthetsing er for drittunger !

Etter kveldens episoder av Unge Mødre har facebooken min og mailen min, + telefon blitt spammet ned omtrent ! Det er laget drøssevis av diskusjoner rundt omkring meg, hvorvidt jeg bryr meg mere om å ta sol og sminke meg enn sønnen min. En ting vil jeg bare at alle skal forstå, når jeg sier at det ble vanskeligere å ta sol etter jeg fikk Nathaniel, eller å sminke seg, så er det fordi dette er et spørsmål jeg har fått i et dybdeintervju, altså et ganske så ledende spørsmål: Ble det vanskeligere å ta sol etter du fikk Nathaniel ? Skal jeg lyge da, mener dere ? Nei, det ble jo såklart akkurat like lett å ta sol , etter jeg fikk full omsorg for et lite barn, helt alene ? Neeii nettop. Disse dybdeintervjuene inneholder forøvrig over 400 spørsmål som omhandler alt mellom himmel og jord, så det at teamet bak Unge Mødre har valgt akkurat spørsmål og svar angående mitt utseende er IKKE noe jeg skal hetses for på noen måter !

Det er også viktig å tilføye at dette er klippet noe ekstremt mye ! For eksempel, hvis de filmer meg en hel dag, så er det kanskje 5 min ca, av hele dagen, som blir med… i klipp. Skjønner dere ? 

 

MEN , for all del.. jeg synes det er kult at så mange blir så ekstremt opprørt og opphengt i hva JEG gjør og hvordan JEG ser ut, hva JEG mener  ! At det finnes så mange utrolig dømmende mennesker her i verden ! Jeg er hverken dum eller en dårlig mor, og de som måtte være av den oppfatningen, ja måtte for fanden de bare være det da. Jeg er glad jeg i det minste har guts nok til å stille opp på noe sånt og være meg selv fullt ut , det er mere enn de aller, aller fleste anonyme drittslengere her kan skryte på seg ;- ) 

 

 

Til alle dere andre fantastiske menensker som har sagt så mye fint, så vil jeg bare si tusen takk ! Jeg synes egentlig det er utrolig gøy å se meg selv på TV og jeg er fornøyd med alt, sett bort i fra at det for fremmede menensker kan virke som at sol og sminke er alt jeg tenker på ! Men egentlig, så driter jeg i det. Folk får tro hva farsken de vil, så kan jeg og mine vite hva som er sant og ikke ! Ha en fin kveld videre alle fantastiske lesere, dere er helt super ! Igjen, tusen takk ! 

Og en siste ting, jeg vil MYE , myyyye heller være en dum og hjernedød bimbo, enn en bitter drittslengende grinebiter. Så det så ! Hjertehjerte smask smask ! 

 

77 kommentarer
    1. Det va SÅ morsomt og se ! Og så at nån mente du va mye finere på bilda.. Synes du va så nydelig i virkeligheta, der ting ikke e forandra på nån måta 🙂
      Trur også innerst inne at alle skjønne du ikke sætt sminke foran ungen din. Hvis ikke sir det mer om dæm.. glæde mæ masse til å se videre 🙂 Du e så søt!

    2. Det som folk reagerer på er vel at du er så innmari glad i oppmerksomhet og ber alle se på deg. Men nå var det jo sånn at du ble fremstilt svært dårlig på tv, og det virker ikke som du er den skarpeste kniven i skuffen når du åpner munnen. Det blir litt for mye barbie-takter, og litt for barnslig kroppsspråk. Men hei, det er min mening. Den taler ikke for alle.

    3. – “jeg vil MYE , myyyye heller være en dum og hjernedød bimbo, enn en bitter drittslengende grinebiter.”
      Hva med å ikke være noen av delene? Jeg ville heller fremstått som en normal 20åring, litt mer moden og fremstått som mer voksen. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du vil fremstå som en litt for blond jente, spesielt når du er mor.

    4. My good. Du må få dæ litt selvinnsikt . Du lar ongen din ligge alene på stelle bordet mens du leter fram dagens outfit til han . Oser ikke ansvarlighet akkurat. Du virker usikker som person og som mamma . Det var vondt å se på deg. Jeg synes oppriktig synd i deg å ikke minst den lille gutten din . Håper du kan ta til dæ litt kritikk , for syns når du liksåm ska ha guts til å fremstille dæ sjøll i media, så burde du være etter boka, å du e så langt derifra.

    5. Skal man plutselig ikke få lov å bry sæ om utseende selv om man e mamma? Æ syns du e utrolig flink og ikke minst sterk! Stå påå

    6. Har ikke noe å si hva andre drittunger mener! Dessuten er det viktig å ta vare på seg selv, og visst sol og sminke får en til å føle seg bedre så skal man ikke slutte med det! Man skal rett og slett ikke slutte å være seg selv bare fordi man har fått barn. Så stå på!

    7. Ohlord jeg blir oppgidd over folk! Hun er en god mamma, fuckers. Hvilken mor tar ikke sol, sminker seg ++++. Slutt å si så mye stygt!

    8. < Jeg synes egentlig det er utrolig gøy å se meg selv på TV og jeg er fornøyd med alt >
      Folk med litt selvinnsikt ville nok ikke syntes det var greit å bli fremstilt som mindre smart på tv? Jeg ville hørt hva du er fornøyd med, for det er for meg veldig interessant.

    9. Stå på, ikke bry deg om haters! De vet ikke hvordan det er å være en aleneforeldre heller. Du er flink, aldri la de gå innpå deg! 🙂 Man skal ikke slutte å være seg selv eller ta vare på seg selv fordi man har fått barn. Så stå på søta! :*

    10. oioi,,,,, skal man ikke ta sol når man er mor?? skal man ikke sminke seg? skal man ikke få tenke på seg selv? drive egenpleie? skaffe barnevakt å kose seg med venner? O MY LOOOORD,….. da har jeg driti på draget….. i SYTTEN år!! Ble selv gravid når jeg var 17…. og det er snart 18 år sia….. nå har jeg tre stk…… og føler jeg har failed as a mum….. jeg har jo tenkt på meg selv!!! Møkkaunger dere som skviser utta dere all den møkka der….. Stå på R…. jeg har og vært i dine unge sko….. Er ikke enkelt å være ung alenemamma, MEN DET KAN UMULIG VÆRE ENKELT Å SITTE PÅ UTSIDA Å KRITISERE ANDRE HELLER.,,,,!!!

    11. Alle har sin versjon av å være en fantastisk mor, ingen e like akkurat, dem som ser dæ på tvn vet jo ikke hele historien engang, ingen kan dømme dæ for å være en dålig mor for dem som ikke kjenn dæ. Stå på jent, det her klare du helt fint 🙂
      I stedenfor å slenge dritt kommentarer koffer ikke bare holde det inni sæ? Det syns æ 🙂
      Fin blogg btw 🙂

    12. syns alle skal få være sånn man selv vil og føler seg vell med :- )
      men alle har jo sine egne meninger uansett.
      stå på videre! btw, veldig gøy å se på episoden idag, skal fortsette å følge med 🙂

    13. Var kjempekjekt å sjå deg på TV, EG SYNST AT DU GJER EN FANTASTISK JOBB MED Å VERE MAMMA FOR NATHANIEL CHRISANDER:) at folk virkelig legge seg oppi sanne små ting.. det skjønna søren ikkje eg.. viss dei virkelig ikkje har noke anna å finne på enn å klage.. so trenge dei no for søren ikkje å sette seg ned å sjå på det då(DET E MEININGA AT DET SKAL VERE ETT POSITIVT SYNSPUNKT I DITTA HER, SO IKKJE FOLK MISFORSTÅR MEG..) eg ser Utruleg opp te deg og alt du gjer for Nathaniel Chrisander:)) EG VEDDA PÅ AT ALLE SOM SLENGE DRIT TE DEG OSV BARE E SJALU FOR AT DU ER DEN DU ER:) STÅ PÅ MAMMARannveig:))<3

    14. Syns du e tøff Rannveig! Du e jo nåkka for dæi sjøl, det e jo ikke til å legge skjul på, men at du tørr å være dæi sjøl fult ut både på blogg å tv må du være stolt over! 🙂 Ser på unge mødre bare pga du e der, og synes det e bra TV. Du kunne godt hatt et eget program, sikkert veldig, _veldig_ mange som hadde fulgt med på det 😉 Stå på! 🙂

    15. Hahahaha undskyld at jeg ler…men slike mennesker Rannveig, hever vi oss over <3 Synes du var flott på tv jeg. Jeg har selv vært alenemor til to jenter, og jeg passet hele tiden på å holde meg selv i form, Trives mamma - da trives barnet <3 Du er bare helt ærlig og flott - så la ikke dette gå inn på deg. Gleder meg til neste episode... klem 🙂 Og husk: Misunnelsen fra mange er så stor, at de sliter virkelig med sitt eget liv!

    16. Kjempe morsomt å se deg på tv Rannveig =) Har absolutt ikke noe i mot deg er en grunn for at jeg leser bloggen din hver dag og ser på unge mødre. Du er deg selv og det syntes jeg er viktigst<3
      Stå på jente <3

    17. Åh, blir nesten litt redd for at du skal “ta skade” av alle negativ respons her på bloggen…kjære, kjære fine Rannveig: Du er ei flott jente og flott mor! Bare så du vet det!

    18. ikke bry deg om disse dritt kommentarene.. man vet at man blir ikke fremstilt på tv som akkurat den man er.. de klippes og limes så det skal bli litt “drama” å diskusjoner.. er ikke vits å dømme folk etter 10 minutter på tv.. det er TEIT!
      Forresten, får jeg så finne pupper den dagen jeg blir mor så gleder jeg meg:D
      hehe!

    19. Hei Rannveig 🙂
      Ville bare si att du e ei flott jenta med ett godt å varmt hjerte !
      Trur du tar godt vare på lille nurket 🙂
      Gje deg katta i det negativet som folk sir, e bare sjalusi fra dæmmes sija .. Du e førr god til å ta deg nært av det.
      Fortsett med bloggingen 😀

    20. det er ikke snakk om at hun ikke skal sminke seg eller ta sol selvom hun er mamma. ingen har heller rett til å dømme henne utifra hvordan de fremstiller henne på tv for der er det mye klipping og redigering sånn at hun kan virke annerledes.. noen blir klippet til å virke som gode mødre, andre til dumme og uvitende osv.. men dette er ikke alikevell sant. jeg synes også at hun virka som en dum barbie som er litt umoden for alderen men hvem er jeg til å dømme? jeg kjenner henne ikke og åpner ikke munnen min å snakker dritt pga det. skjerp dere!

    21. Det kom jo litt fram fra reklamen at du kanskje kom til å bli framstilt som bimbo. Det e jo fargerike menneska som blir valgt ut til å være med på sånne seria, kjedelige menneska vil man ikke se på. Syns forresten at mammaen din va skikkelig søt!

    22. Syns det var gøy å se på deg på tv jeg!:)
      Og hun forlot aldri nathaniel på stellebordet! Hun bøyde seg ned for å finne noe i skuffen. Hun kunne jo bare strekt en arm opp hvis han rullet over

    23. I stedenfor å kalle Rannveig for en dårlig mor, hva er pappa’n til Nathaniel? Hvorfor skal ikke han få noe slengt oppi trynet? Hvis det er noen som gjør en dårlig jobb, så er det jo han. Tror jeg vil kalle Rannveig som en bra mor. Hun stiller opp for ungen sin hverdag. Tenk dere om for faen. Dere er jo helt idiotiske alle sammen.

    24. Haha, liker det at folk sier at du har fremstilt deg selv dårlig på tv. Hun har kun vært på skjermen en dag folkens, hva med å se videre på programmet før dere snakker?

    25. Sætt Alta på kartet, GO Rannveig! Ikke gidd å forklar deg,verken her på bloggen eller i det daglige. du trenger rett og slett ikke å svare for dine egne meldinger! Du kan mene akkurat ka du vil, å like ikke folk det, ja så kan dem se en anna vei å ta den grenseløse sjalusien med seg, syns æ ser dem, sitt i joggeklær på sofaen med barnemat opp til arman å med fett hår imens dem skylde på ungen sin for at dem ikke gidd prioritere to ting på en gang.. voi voi., Stå på ! 🙂

    26. Nå har ikle jeg sett episoden enda, men jeg er heeeelt enig, det er mye vanskeligere å få tid til å sminke seg når man har barn:P sol vet jeg ikke for det tar ikke jeg 🙂 men hallo det sier jo seg selv da, at ting blir vanskeligere å få tid til, alle burde jo vite det, så hvorfor fremstille deg som dum da:P folk har lite å gjøre:)

    27. Til dere som slenger dritt: få dere ett liv ! Se godt nøye på dere selv før dere slenger dritt om andre personer!
      Tror nåkk de fleste som kommer med negative kommentarer ikke har en anelse om hvordan det er å vær 19 år å alenemamma !!!!
      Sier mer om dere som slenger dritt i hverfall.

    28. Å herregud! Enkelte folk må bare slenge dritt… jeg har selv en liten gutt på 8mnd, og ja, det er ikke like mye tid til å fikse seg selv så selvfølgelig blir det vanskeligere.
      Jeg syntes det var utrolig artig og se deg på TV i går 🙂 du har en utrolig nydelig gutt!

    29. Du skal aldri dømme et menneske før du har gått minst ti mil i deres sko. Eller den vet best hvor skoen trykker den som har den på? En må være ung og dum for å bli gammel og klok? Poenget er at alle gamle har vært unge en gang. Vi skal alle få erfaring i bagasjen, det er ikke rettferdig at unge skal lære av andres erfaring til enhver tid. Kroppspråket ditt avslørte alderen din, men det var da virkelig ikke noe som tilsa at du ikke gjør en god jobb som mor? Det er lov å være ung, Rannveig. Omsorg kommer hverken forkledd i utdannelse, klær eller penger. Omsorg sitter i hjertet, og det var ingenting i UM i går som tilsier at du har mangel på omsorg. De noe umodne kommentarene her sier mer om de som spyr de ut, enn om deg. Det som hjertet er fylt av, renner munnen over med? 😉 Mange ordtak her, men det passer vel fra ei “ur-gammel” kjærring på 32 😉

    30. Good morning Rannveig. There is a song I liked called ‘like a rock’ by Bob Seger. If you stand like a rock for what you feel and know is right, and are honest and strong, this will make you a good mother and one that Nathaniel will be proud to have, it’s not easy to face so much unpleasantness, I think you are a wonderful mother, beautiful, smart, strong, and capable. Just do the best you can do, that’s all that anyone can do.
      <3

    31. Du burde ta en prat med tv norge iforhold til hvordan du fremstilles i denne serien, det er jo helt sinnsykt hvor dum du fremsto. Hadde jeg vært moren din hadde jeg protestert kraftig!! For du er vel ikke sånn i virkeligheten?
      For alle vet vel hvordan man skjærer opp en gulerot? Eller at babyer ikke skal ligge alene på stellebordet?
      Håper ihvertfall at du har tatt deg et matlagingskurs nå sånn at du gir barnet ditt sunn og god mat.
      Og du vet man kan få kreft av overdreven soling? Ikke er det pent heller, det ser veldig falskt ut sammen med det ihjelblekede håret ditt. Jeg er sikker på at du hadde vært mye penere uten dette.

    32. Haha du dreit deg VIRKELIG ut på tv rannveig ,værtfall da dø sto i speilet å slafsa på den tyggisen å bare eeeem ..
      Veldig stygg er du også , pen på bilder men stygg in the real life .. åsså att dere sitter med barna på solstudio var jo bare enda verre ! Hoff hoff, you brown like my shit

    33. Hei! Jeg vil bare si at jeg syns du gjorde en god figur på tv 😉 Du virker som en koselig jente og en varm og god mamma 😉 De som slenger dritt er nok misunnelige, eller har lite og bruke tiden sin på.
      Ja, du ble nok fremstilt som litt blond – men det antar jeg har med klipp og lim også og gjøre. Stå på videre!!
      KLem fra en jente på 30 år 😉

    34. skrekk hvordan skal verden bli fremover……..blir bekymra over hvordan verden utvikler seg når jeg ser noe så talentløst. beklager, men rett deg i ryggen jente og ta deg sammen…..skammeligt for andre 19 års gamle alenemødre som virkelig klarer å sminke seg, ta sol og være 2 barn mamma alene uten problem. gotta banen asså

    35. Hadde Rannveig vært 30+ og sagt akkurat det samme hadde ikke kommentarene vært like ekle som nå! Min mor har alltid brukt sminke, og har til og med tatt sol et par ganger. Hun var 28 når hun fikk meg, og aldri har jeg hatt en dårlig oppvekst. Aldri har jeg følt at mamma ikke har passet på meg. At Nathaniel lå på stellebordet mens Rannveig bøyde seg ned for å finne klær var langt i fra livsfarlig. Hun satt på huk, noe som tilsier at hun også hadde klart å reise seg sinnsykt fort om noe skulle skje, også må vi jo ikke glemme at han faktisk lå helt rolig!? HVORFOR slenge så sinnsykt mye drit om ei jente som ble mor litt ung? HVORFOR i det hele tatt dømme ut i fra et tv program og en blogg? De forskjellige deltagerene blir alltid fremstilt på forskjellige måter slik at FEM skal få flere seere! Det er ingen hemmelighet. Jeg vil derfor heller kalle Rannveig for sinnsykt tøff, og ikke minst sterk, som tålte måten de valgte å klippe henne frem!

    36. De som kommenterer dritt har vel ikke mye annet å gjøre enn å protestere på andre folk. Det er du som kjenner ungen din best av alle og ikke minst kjenner han bedre enn disse folk som må kommentere dritt. Om du lar ungen ligge på stelleborde alene og du bare skal bøye deg ned for og hente klær, så vet du nok hva du gjør! 🙂 jeg bøyer meg ned for og hente klær, leker osv selv i gulvet!
      Jeg ville ha en gutt da jeg gikk gravid, men fikk ei jente, og er superglad for det i dag 🙂
      Vi er forskjellige og takk for d 🙂

    37. Syns du gjorde en god figur på tv! Ingenting vondt å si.. Dessuten var mammaen din kjempeherlig!! Gleder meg til fortsettelsen. Drit i alle kommentarer som er negativt ment – de aner ikke hva de snakker om 🙂

    38. Fra 4 jente i nord: shutt the fuck up dokker som skriv negative teng! La jenta vær.vi følg m på unge mødre å syns dt e kjæmpe arti å se på å ikje minst korsn hværdagen deres e! Aille alenemammaer hakkje så mye tid tell cg sjøl å ska man vr ei go mamma så må man også få litt tid tell cg sjøl å duill cg sjøl litt opp.ellers bi man en grinebiter! Aille dokker som e me på unge mødre syns dokker e tøff å ikje minst han mann som e mæ:) fra osser i nord me lite sny:)

    39. Hei Rannveig!
      Jeg synest du er ei tøff jente og du e nok en super mamma for din sønn. Utrolig dumt at du ble fremstilt så dårlig på tv. De fleste vet heldigvis at “klipp og lim” er et kjent fenomen i sånne serier. Satser på at vi får se deg fremstilt på en litt mer skikkelig måte senere i serien 🙂
      Ha en fin dag!

    40. Folk er flinke til å kritisere andre!
      Og er nok veldig få som tenker over nettopp det du påpekte her, at dette er klipp og lim og masse ledende spørsmål!
      Uansett er det virkelig lov å bry seg om sitt eget utseende selvom man har fått barn, det betyr jo ikke at man er en dårlig mor av den grunn! 🙂 Man kunne lett se kjærligheten og stoltheten i blikket ditt når du så på sønnen din! Og DET er det som er viktig! 🙂

    41. Hei. Kan du si meg hvilken foundation, rouge og eller solpudder du bruker til vanlig. Ser så ren og frisk ut;)

    42. Jeg er vanligvis ikke en som roter meg inn på det som kalles “rosablogger”, men siden jeg syns saken var så interessant, måtte jeg lese dette. Min mor var ung da hun fikk meg, og jeg har hørt historiene om hvor vanskelig det er å være i en slik situasjon. Både hun og jeg klarte oss bra, og jeg ønsker deg og din sønn det samme, og nå som jeg har lest hvordan reaksjonen din var på useriøs og unødvendig netthets, har jeg stor tro på at du er et oppegående menneske som slettes ikke er noen bimbo (som de negative kommentarene skal ha det til). Stå på.

    43. Noen burde jo ha fortalt deg dette: Nei rannveig, du burde ikke stille opp i unge mødre. Du vil være akkurat den castingen ønsker skal fremstilles dum og blond. Det kan skade deg. Du burde heller fokusere på å ta deg en utdannelse. Du har guttungen i barnehagen hver dag og har god tid til å fokusere. Du kommer ikke til å bli millionær på bloggen. Prøv å ha litt større drømmer for deg selv og barnet ditt. Det er dumt å ha et ønske om å bli glamourmodell. Du kunne kanskje ha satset på å bli en vanlig modell i stedet? Ikke mange barn i verden vil ønske seg at mamma bretter seg ut halvt naken i det offentlige. Det er pinlig for barn. Og bildene du publiserr blir ikke borte. Du burde fokusere på å skape en relasjon med barnefar, for sønnen din vil kunne trenge input fra en mannsperson. Bli voksen, jente. Å ta silikon vil ikke bedre imaget ditt, det vil forverre det. Måten du sitter og bretter frem puppene dine på skjermen er ikke sjarmerende. Kan du ikke vise noen ferdigheter i stedet? Vis at du kan noe mer ennå være blond og ha store pupper? For selvsagt kan du mer! Du er vakker utenpå og inni. Det kommer bare veldig skjevt ut slik du holder på nå. (Dette ville jeg sagt om jeg var din mor…)

    44. Jeg reagerer på måten du lar FEM fremstille deg. Ser du ikke at de setter deg i et dårlig lys? De får det til å se ut som om du har en hjerneaktivitet lik null. Om det semmer eller ikke vet jeg ikke, men måten ting er klippet på gjør at det ser slik ut!
      Synes DU det er greit at de bruker deg – for det er nettopp det de gjør – til å lage god TV? Det kan godt være du har mange mindreårige tilhengere, men det er mange, mange av de som ikke er så unge som satt å flirte av deg i går. Og jeg reagerer sterkt på hvordan FEM tillater seg å fremstille deg. Skjønner du ikke at måten du blir vist på TV har en underholdningsverdi i den form at folk LER av DEG, IKKE med deg? Underholdningsverdien er ikke det at du er så fin og flott, i Unge Mødre har produsenten trekt frem det dumme du gjør og sier. Om det ikke virkelig er slik at du er så dum/blond, hvorfor lar du de bruke deg?
      Bare så det er sagt, jeg vet verken hvordan du er eller ikke er. Men måten du blir framstilt stiller ihvertfall jeg meg svært kritisk til. Syns det er etisk feil av FEM og lage underholdning på bekostning av “uskyldige” mødre, som muligens ikke vet sitt eget beste.

    45. Synns du var rå å se på! Underholdning e bare artig! Hadde det kun rt di andre mødrene hadde det vært kjedelig å se på. Artig at folk ikke tar det med en klype salt at FEM har klippet til episodene får å få frem underholding. Stå på, synns du e rå! Du tørr være deg sjøl å bryr deg ikke ka andre mene, bra! ska følge med videre får æ digge deg 😀 å du e en flink mamma, man e ikke dårlig mor bare får at man velge å ta vare på seg sjøl. Herregud folk ska fremstå så sykt perfekt å leite etter feil overalt, blir gal :p hadde du vært en dårlig mor hadde du ikke hatt full omsorgsrett, nåt du har 🙂 enkelte tenke bare ikke

    46. hei. jeg blir rett å slett oppgitt over all den dritten du får. jeg er 23 år å er 2 barns mor til 2 gutter. 5 og 1 år. ingen verdens ting betyr mer enn barna man har! men man blir da ikke prest selv om man er blitt mor! jeg sminker meg ikke like mye som før, MEN guuud som jeg føler meg bedre når jeg får piffet meg opp litt. å føle seg bra å har selvtillit som mor er da bare positivt. å det er bare bra at man har gode venner som stiller opp om man vil bruke litt tid på seg selv. for det er det ikke mye tid til når man har en liten tass hjemme. ungen kommer selvfølgelig i første rekke. men man må ille slutte å tenke på seg selv. det ender til slutt med en deprimert å sliten mor. stå på. er nok en del du får dritt fra som ikke har barn. skjønner virkelig åssen folk uten barn tørr å kommentere slike ting når de ikke vet åssen ting er. de får bare se ting fra utsiden, å kommenterer uten å tenke seg om. bry deg ikke om slike kommentarer. unge mødre kommer seg aldri unna dritt snakk. støtter deg;)

    47. hei. jeg blir rett å slett oppgitt over all den dritten du får. jeg er 23 år å er 2 barns mor til 2 gutter. 5 og 1 år. ingen verdens ting betyr mer enn barna man har! men man blir da ikke prest selv om man er blitt mor! jeg sminker meg ikke like mye som før, MEN guuud som jeg føler meg bedre når jeg får piffet meg opp litt. å føle seg bra å har selvtillit som mor er da bare positivt. å det er bare bra at man har gode venner som stiller opp om man vil bruke litt tid på seg selv. for det er det ikke mye tid til når man har en liten tass hjemme. ungen kommer selvfølgelig i første rekke. men man må ikke slutte å tenke på seg selv. det ender til slutt med en deprimert å sliten mor. stå på. er nok en del du får dritt fra som ikke har barn. skjønner virkelig åssen folk uten barn tørr å kommentere slike ting når de ikke vet åssen ting er. de får bare se ting fra utsiden, å kommenterer uten å tenke seg om. bry deg ikke om slike kommentarer. unge mødre kommer seg aldri unna dritt snakk. støtter deg;)

    48. Stå påå! syns du virke som ei flott mamma på tven:) e vel nesten en selvfølge at man bryr sæ om utseende, hår og ikje minst kropp når man e i ungdomsåran, du e jo bare flink som klare å kombinere det å være mamma, med å se bra ut! som du sjøl sir, mange som gjømma sæ bakom ei grå joggebuksa og grått hår i en dått. nooot good!

    49. HAHAHAH! Fyfaen, det er så mye sjalue små fjortiser der ute. Herreguud, har dere faen ikke noe mer liv enn å prøve å rakke ned på en jente som står med 100% omsorg for sønnen sin. Syns jaggu dere skal ta dere en bolle og gå til psykolog altså. Dere må ha blitt hardt mobbet i oppveksten selv, sålenge dere rakker ned på andre. Et tips: Gå å se dere i speilet, finn noe positivt om deg selv, så kanskje selvtillitten deres går opp et par hakk. Da kan dere kanskje se positivt på medmenneskene også 😉 Fred ut! Ps: Stå på Rannveig, utrolig søt jente. Og tror du er en super mamma. Winners never quit 😉

    50. er selv mamma. når sluttet kvinner å sminke seg etter de fikk barn. oj. den trenden har ik jeg fått med meg 😮 dere “mobbere ” har aldri mødrene deres sminket seg? eller vil det si at deres egene mødre er dårlig mor om de sminker seg? jeg må da være en ekstremt dårlig mor som både sminker med å kler meg opp.. nei fy faen !!! etter en kropp har gått igjennom så mye etter en graviditet, så er det UTROLIG deilig å kunne føle seg bra igjen 🙂

    51. du e supersøt Rannveig, håpe du legg ut flere sånner videoa.. Har ikke tv før øyeblikke så får ikk sett 😛

    52. Æ for andre, æ forandre. Dette er slagordet i Trondheim for tiden. Det handler om mobbing. Tenk dere om dere som tror dere er så mye bedre. Stå på Rannveig. Er ikke alltid enig i det du sier og gjør, men det er ditt valg, ingen andres. Og du setter Nathaniel først og er flink med han, det er det viktigste. Nå er det sånn at ser man etter “feil”, så finner man garantert det, også hos de som i egne øyne er så perfekte at de kan rakke ned på andre uten å kjenne dem. “Du ser splinten i din brors øye, men ikke bjelken i ditt eget” er det noe som heter. Tror at mange av de som er så negative og leiter etter feil, kan tenke litt på det.

    53. Huff. Det skal vist ikke være lett å være på TV. Du gjør helt sikkert så godt du kan og det er det meste noen kan be om. Ta sol, smink deg som du vil. Det værste er vell egentlig at det er så mange som ser ut som deg nå, at de skiller seg ikke ut. Menmen, det får være dems valg!

    54. Så deg på TV i går, syns du gjorde en helt grei figur. En ting e nu sikkert, uttsende har du vært heldig med :). En anna ting e alle de drittkommentaran du har fått.
      Ganske imponert at folk ikke har mer fornuftige ting å gjøre en å slenge dritt. Skjerpings folken. Oppfør dere som voksene folk, ingenting er mer patetisk en å slenge dritt. Helt lattelig spør du mæ!!!.
      stå på, du e sikkert ei flink mor. lykke til videre i livet.

    55. Det at man visstnok slenger dritt fordi man er sjalu..Vel…
      “Å jeg er så sjalu på alenemødre med usunn hudfarge,
      glamourmodelldrømmer, reality-b-kjendis-status og trygdeleilighet i Alta”
      Said by no one ever.

    56. Disse programmene er klippet og limt som bare det. Syns nesten litt synd på dere som er med. For som du sier, du har hatt et dybdeintervju, også har ting du har sagt da blitt klippet inn i programmet. det er trist, men det er dessverre slik man får seere og lesere og følgere og fant og haters og alt.. Håper du ikke tar deg nær av hetsen du får. Noe må man jo regne med når man pluttselig blir offentlig men…

    57. Hei fra Kautokeino.
      Grunnen til alle kommentarene må jo være at haternes eget liv er så kjedelig og uinterressant.
      Grunnen til mobbernes hat må jo være at de må jo være svært misfornøyd med seg selv.
      Men det som er så rart er at straks man blir tilbudt å være med på film tv og da blir sett.Det er da man får “rykte” på seg.Det er ikke du som forandrer deg men omgivelsene rundt,og det kan og hende at man får det værste av de nærmeste.
      Biera

    58. Så mange menneska kan jo ikke ta feil, du ser jo latterlig ut i speilet med tyggisen – som en fjortis. Husker at du hang ut barnefaren her på bloggen din, du skreiv masse stygt om han og du angrep han så han havna på sykehuset.
      Du burde faktisk la han få ha et forhold til sin egen sønn, stakkars N-C når han blir eldre og får se korsen mora si så ut på tven!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg