Produktanbefaling – smarte strømpebukser til baby/barn

For kjempe lenge siden mottok jeg tre stk søte strømpebukser kalt Jompibukser og Bompibukser, fra Lillebaby.no, som jeg helt har glemt av å skrive om ! De er hvertfall helt supre, og det som er så bra med de, spesielt for de som er barnehagebarn slik som Nathaniel, er at de ikke har føtter slik at barnehagepersonale slipper å bytte hele strømpebuksa om for eksempel barnet blir våt på sokkene, noe som jo ikke er så uvanlig !

Vil anbefale dere å ta en titt på disse fine strømpebuksene. De finnes i utallige forskjellige farger og fasonger, med masse kule og søte motiver for våre små tasser ! 🙂  Trykk HER HER HER og HER HER HER ! Tror forresten de vil at jeg skal ha konkurranse, så…. hvem vil ha konkurranse ? 😀 

Har du prøvd disse før ? Hva synes du ? På bildene har Nathaniel forresten på seg denne og denne

14 kommentarer
    1. Spm angående hårfargen din, ser du har mørke røtter (som meg selv) og lurte på om du bleker hele etterveksten? Tenker at lysfarge ikke ville blitt så kald blond farge av:) fin farge uansett:)

    2. veldig fin blogg 🙂 men de fleste som har blogg svarer på spm. hvorfor gjør ikke du det? blir jo stilt mye spm her hos deg. skjønner du ikke svarer dritt kommentarer, men de generelle spørsmålene? da er det også fler som følger deg;)

    3. Altså, strømpebukse uten for kalles stilongs. Bare så du vet det. Men ka forvente man av ei som nesten ikke kan skrelle ei gullerot?

    4. Sikkert synd for deg at du nesten ikke kan skrelle en gulrot… Jeg kunne såvidt koke poteter da jeg flytta for meg selv men ungene mine vokste opp likevel… De er 24 og 17 nå. Det man ikke kan kan man faktisk lære seg. Vær den du er, Rannveig. Det er faktisk det man er best på. Anonym kritikk sier mere om den som kritiserer enn om den som kritiseres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg